کلید سازی شبانه روزی تجریش

کلید سازی شبانه روزی تجریش

کلید سازی شبانه روزی تجریش این امکان را به اهالی تجریش می دهد که در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در تعطیلات به خدمات کلید سازی دسترسی داشته باشند. تنها با یک تماس با شماره 09192002466، کلید ساز مجرب و بامهارت تجریش سریعا به محل شما اعزام می‌شود. در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه، خدمات کلید سازی را برایتان انجام می دهیم.

خدمات کلید سازی شبانه روزی تجریش

تجریش در منطقه ۱ تهران قرار دارد و از آن با نام مرکز منطقه شمیرانات نیز یاد می شود. محدوده تجریش از شمال الهیه شروع شده و تا جنوب بافت ملکی دربند و جعفرآباد امتداد دارد.

دیگر محلات مجاور تجریش: قیطریه، فرمانیه، حکمت و نیاوران در شرق؛ دربند و سعد آباد در شمال و زعفرانیه در غرب تجریش واقع شده اند.

تمامی خدمات کلیدسازی از تعویض توپی در، باز کردن در خانه یا محل کار، کپی‌ و ساخت کلید جدید تا خدمات حرفه‌ای مانند:

  • ساخت انواع کلید
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن درب خودرو ایرانی و خارجی
  • ساخت سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی
  • ساخت سوئیچ موتور سیکلت
  • باز کردن در گاو صندوق

توسط کلید سازی تجریش با بهترین کیفیت انجام می شود.

کپی و ساخت کلید جدید

در مناطق نزدیک به تجریش هم می‌توانید از خدمات کلید سازی ما در سایر شعب استفاده کنید. به‌عنوان نمونه شعبه کلید سازی شبانه روزی الهیه آماده ارائه خدمات کلید سازی به اهالی خیابان الهیه است.

کلید ساز سیار در کمتر از نیم ساعت به محل شما در تجریش می‌رسد

در هر زمانی از شبانه روز و در ایام تعطیل نیز می توانید از کلید سازی تجریش درخواست اعزام کلید ساز کنید. تیم پشتیبانی به سرعت نیاز شما را بررسی می کنند و کلید ساز سیار را با تجهیزات کافی راهی محل شما می کنند. به شما اطمینان می دهیم که حتی در ساعات ترافیک حداکثر 30 دقیقه طول بکشد تا کارشناس کلید ساز ما به آدرس شما برسد.

در کوچه و خیابان های اطراف تجریش نیز به همین سرعت کلید ساز در محل شما حضور پیدا می کند. مثلا اهالی خیابان زعفرانیه جهت برخورداری از خدمات کلید سازی در سریع ترین زمان ممکن باید با کلید سازی شبانه روزی زعفرانیه تماس بگیرند.

هزینه خدمات کلید سازی تجریش

نرخ خدمات کلید سازی تجریش، بر اساس مصوبه اتحادیه کلید سازان تهران تعیین می‌شود. قیمت مناسب، سرعت عمل و اعزام سریع کلید ساز به محل از ویژگی‌های مهم کلید سازی تجریش می باشد که باعث جلب رضایت مشتریان عزیز شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه‌ها می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره 09192002466 تماس حاصل کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری