قفل های هوشمند تا چه اندازه هوشمند هستند؟

قفل های هوشمند تا چه اندازه هوشمند هستند؟

قفل های هوشمند تا چه اندازه هوشمند هستند؟

سرمایه گذاری در اقدامات امنیتی تجاری همیشه کار عاقلانه ای است، اما ممکن است برای شما دشوار باشد بدانید که کدام فناوری امنیتی جدید ارزش پیگیری کردن ندارد و کدام یک به نفع شما و خانواده شما است.

اینجا در وب سایت امداد کلید تهران ما در جریان آخرین پیشرفت های صنعت امنیت هستیم و خوشحال هستیم که به مشتریان خود درمورد آن چیزهایی آموزش دهیم که واقعا به کارشان بیاید.

قفل هوشمند ویژگی ای است که صاحب هر کسب و کار یا مدیری  و حتی صاحب منازل باید به مجموعه خود اضافه کند.

اگرچه قفل های هوشمند برای برخی از افراد خیلی پیشرفته به نظر می رسند، اما استفاده از آن ها آسان بوده و مزایای کاربردی آن ها بی پایان است!

در ادامه به برخی از مزایای قفل های هوشمند نگاهی می اندازیم:

  • به کلید نیازی ندارند : به جای اینکه از کلید برای دفتر کار یا ساختمان خود استفاده کنید و گمش کنید، می توانید از تلفن همراه خود برای باز کردن قفل درب استفاده کنید. برخی از قفل های هوشمند با صفحه کلید نیز کار می کنند، بنابراین دیگر نیازی به کلید نیست.
  • باز کردن قفل از راه دور : هنگامی که از دفتر کار خود دور هستید می توانید با استفاده از قابلیت های مجازی باز کردن قفل هوشمند خود به کارکنان یا مشتریان اجازه ورود بدهید. ما یک دوربین مداربسته پیشنهاد می دهیم تا این فرایند تا حد ممکن ایمن تر انجام شود.
  • ارسال هشدارهای مهم : قفل های هوشمند می توانند هنگام بازدید کسی از ملکتان، هشدار برای تلفن شما ارسال کنند.
  • زیست معیار پیشرفته : ویژگی هایی مانند اثر انگشت و اسکن چشم راهی برای شما ایجاد می کند تا امنیت خود را به مراتب بیشتر کنید.

ما در امداد کلید تهران دانش گسترده ای در مورد آخرین پیشرفت های فناوری داریم و می توانیم به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام یک از آن ها به واقع امنیت کسب و کار شما را افزایش می دهد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی

در مورد قفل های امنیتی بیشتر بیاموزید و امروز با تیم خود در امداد کلید تهران ارتباط برقرار کنید!

ما خوشحال خواهیم شد که یک ارزیابی و قیمت گذاری رایگان به شما ارائه دهیم.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری