کلید سازی شبانه روزی ولنجک

کلید سازی شبانه روزی ولنجک

تابه‌حال پیش‌آمده که کلید منزل را فراموش کنید؟ یا سوئیچ خودرو را درون آن جا بگذارید؟ در صورت وقوع چنین مشکلاتی یا سایر موارد مرتبط با کلید سازی در محله ولنجک، تنها با یک تماس تلفنی با شماره 09192002466 می توانید کلید ساز حرفه ای را به محل خود بیاورید. کلید سازی شبانه روزی ولنجک به صورت 24 ساعته و همچنین در تعطیلات پاسخگوی شماست. در عرض 30 دقیقه کلید ساز سیار ما به محل شما می رسد و مشکل مرتبط با قفل و کلید را به سرعت و با قیمت مناسب رفع می کند.

در کلید سازی ولنجک خدمات متنوعی ارائه می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

خدمات کلید سازی ولنجک

ولنجک یکی از محله‌های شمال تهران و شمیران است. این محله در کوهپایه‌های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شرق به زعفرانیه و از غرب به محله درکه می‌رسد.

در زمینه‌های مختلف مرتبط با قفل سازی و کلید سازی به ساکنان منطقه ولنجک تهران خدمت رسانی می کنیم. بخشی از این خدمات عبارت‌اند از:

  • ساخت انواع کلید
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن درب خودرو ایرانی و خارجی
  • ساخت انواع سوئیچ ماشین و موتور سیکلت
  • ساخت سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی
  • باز کردن در گاو صندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • بازکردن قفل‌های کتابی

در مناطق نزدیک به خیابان ولنجک از سایر شعب ما می توانید خدمات دریافت کنید. به عنوان نمونه در زعفرانیه، شعبه کلید سازی شبانه روزی زعفرانیه پاسخگوی شماست.

 

کلید کارتی و در دیجیتال

چقدر طول می کشد تا کارشناس کلید ساز به محل شما در ولنجک برسد؟

هر ساعتی از شبانه روز که با کلید سازی ولنجک تماس بگیرید، پرسنل ما سریعا کلید ساز سیار و ماهر را با تجهیزات مورد نیاز، راهی محل شما می کنند. حتی در زمان اوج ترافیک هم در عرض 30 دقیقه کلید ساز به شما می رسد.

در مناطقی که در همسایگی ولنجک قرار دارند مثلا در تجریش هم نیروهای کلید سازی با همین سرعت در محل مشتری حاضر می شوند. کافیست با شعبه کلید سازی شبانه روزی تجریش تماس بگیرید.

 

هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی ولنجک

تمامی قیمت های ارائه خدمات طبق نرخ مصوب اتحادیه کلید سازان تعیین شده است. اما عوامل دیگری نیز بر مبلغ نهایی تاثیر گذار هستند و موجب بالا رفتن قیمت می شوند.

مهم ترین عوامل موثر بر هزینه خدمات کلید سازی:

  • زمان ارائه ی خدمت: در بعضی از ساعات شبانه روز مثلا هنگام نیمه شب اگر درخواست اعزام کلید ساز کنید، هزینه انجام خدمت بالاتر خواهد بود.
  • نوع و ساختار قفل: برخی قفل ها ساختار پیچیده و پیشرفته ای دارند. مسلما باز کردن این نوع قفل ها نسبت به قفل های معمولی وقت بیشتری می گیرد و نیازمند کار بیشتری است. بنابراین برای باز کردن این مدل قفل ها افزایش قیمت خواهیم داشت.
  • زمان صرف شده برای انجام خدمت: هر قدر که انجام خدمت کلید سازی بیشتر طول بکشد، مبلغ افزایش می یابد.

همکاران ما همواره در تلاش هستند تا خدمات کلید سازی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما انجام دهند.

جهت اطلاع از قیمت خدمات با شماره 09192002466 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری