کلید سازی شبانه روزی فرشته

کلید سازی شبانه روزی فرشته

خیابان فرشته یکی از خیابان‌های شهر تهران است که در محله الهیه و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. این خیابان از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود. اهالی خیابان فرشته در صورت نیاز به خدمات کلید سازی، به صورت 24 ساعته می توانند با شماره گیری 09192002466 به کلید سازی شبانه روزی فرشته دسترسی داشته باشند. پرسنل حرفه ای کلید ساز حداکثر 30 دقیقه بعد از تماس تلفنی در محل شما حاضر خواهند شد و با استفاده از تجهیزات کامل، مشکل مرتبط با قفل و کلید را به سرعت برطرف می کنند. برتری کلید سازی فرشته نسبت به سایر کلید سازی های منطقه در سرعت اعزام نیرو، مناسب ترین قیمت، انجام کار در کمترین زمان ممکن می باشد.

شاید تا همین چند سال پیش اگر قفلی در کلید می‌شکست یا سوئیچمان را داخل خودرو جا می‌گذاشتیم، پیدا کردن کلیدساز دردسر زیادی داشت. اگر در نیمه‌های شب و روزهای تعطیل با چنین مسائلی روبه‌رو می‌شدیم، قطعا به سادگی نمی‌توانستیم مشکلمان را برطرف کنیم. اما امروزه با وجود مجموعه‌هایی مثل کلید سازی فرشته که به صورت شبانه‌روزی – حتی در روزهای تعطیل – آماده خدمت‌رسانی به ما هستند، بروز چنین مشکلاتی در کسری از ساعت و به سادگی آب خوردن حل خواهد شد. اگر در محله فرشته تهران سکونت دارید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که چطور می‌توانید از خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی فرشته بهره‌مند شوید.

خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی فرشته کدام است؟

در مجموعه کلید سازی فرشته، خدمات بسیار متنوعی به مشتریان عرضه می‌شود و در آن مجموعه‌ای از ماهرترین و باسابقه‌ترین کارشناسان مشغول به کار هستند. از جمله خدمات آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع کلید
  • بازکردن انواع قفل (اعم از گاوصندوق، خودرو و…)
  • ساخت انواع سوئیچ (اعم از کددار و معمولی) برای خودرو
  • ساخت سوئیچ برای موتور سیکلت
  • تعویض توپی (مغزی) قفل در
  • نصب در ضد سرقت
  • ساخت قفل کارتی (دیجیتال) و کلید مغناطیسی
  • ساخت انواع ریموت پارکینگ
  • و….

در حوالی خیابان فرشته نیز می توانید از خدمات 24 ساعته ما بهره مند شوید. مثلا در خیابان الهیه با همکاران ما در شعبه کلید سازی شبانه روزی الهیه تماس بگیرید تا به سرعت پرسنل متبحر کلید ساز را برای شما اعزام کنند.

کلید کارتی (مغناطیسی) وقفل دیجیتال

رسیدن کلید ساز به محل شما در خیابان فرشته چقدر طول می کشد؟

فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه‌روز به کلید ساز احتیاج پیدا کنید و با مشکلاتی در زمینه قفل و کلید مواجه شوید؛ در هر صورت، بلافاصله پس از تماس با شماره 09192002466، خیلی سریع کارشناس مربوطه به آدرس شما اعزام می‌شود و حداکثر در عرض 30 دقیقه در محل حضور پیدا می‌کند.

مناطق نزدیک به خیابان فرشته هم به همین سرعت می توانند کلید ساز سیار را در محل خود داشته باشند. به عنوان نمونه در محله پل رومی، با کلید سازی شبانه روزی پل رومی تماس بگیرید تا خدمت موردنظر خود را دریافت کنید.

قیمت خدمات کلید سازی فرشته چقدر است؟

هزینه انجام تمامی خدمات در کلید سازی فرشته تهران با توجه به نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود. همچنین، تعرفه آن‌ها نیز با توجه به اینکه کارشناس چه خدماتی را در چه ساعتی به شما عرضه می‌کند، متفاوت خواهد بود. بنابراین، اگر سوالی در این زمینه دارد، بهتر است حین تماس با نیروهای پشتیبانی، پاسخ پرسش‌هایتان را از کارشناسان جویا شوید.

 

برای بهره‌مندی از انواع خدمات کلیدسازی و قفل‌سازی در سریع‌ترین زمان ممکن تنها کافی است با شماره تلفن 09192002466 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری