کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش

کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش

ساکنین منطقه بلوار ارتش به صورت 24 ساعته می توانند به کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش دسترسی داشته باشند. در این ناحیه از شمال تهران با شماره 09192002466 تماس بگیرید تا کلید ساز ما در عرض 30 دقیقه به محل شما برسد. کارشناسان کلید ساز بلوار ارتش انواع خدمات کلید سازی را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند.

شاید فکر کنید که ضرورت کلید سازی شبانه روزی چیست و چرا به این خدمات نیاز پیدا می‌کنید. باید بگوییم که جا ماندن کلید یا باز نشدن قفل در خانه اتفاق تازه‌ای نیست و افراد زیادی در طول شبانه روز با این قبیل اتفاقات سروکار دارند. مشکل از جایی شروع می‌شود که در زمان‌های غیرقابل‌پیش‌بینی یا نامناسب این اتفاق می‌افتد. مثلا، اگر در نیمه‌های شب کلید خود را جا گذاشته باشید، باید تا صبح پشت در بمانید! در این شرایط، بی‌دلیل حجم زیادی از استرس را تحمل می‌کنید. درحالی‌که با یک تماس ساده، کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش به محل شما می‌آید.

خدمات کلید سازی بلوار ارتش

فرقی نمی‌کند که در کدام قسمت از محله بلوار ارتش تهران زندگی می‌کنید، کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • ساخت انواع کلید
  • باز کردن هر نوع قفلی، از جمله قفل ضد سرقت
  • باز کردن درب خودرو ایرانی و خارجی
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفلی که کلید در آن گیر کرده
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو
  • ساخت سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • تعویض توپی (مغزی) قفل

اگر به هر یک از خدماتی که در بالا می‌بینید نیاز پیدا کردید، با کلید سازی بلوار ارتش تماس بگیرید تا کلید سازان حرفه ای را در کوتاه‌ترین زمان به محل موردنظر شما بفرستند.

ساخت کلید منزل

در سایر مناطقی که در حوالی بلوار ارتش قرار دارند هم می توانید از خدمات کلید سازی سایر شعب ما بهره مند شوید. مثلا در سوهانک کافیست با کلید سازی سوهانک تماس بگیرید تا خدمات کلید سازی شبانه روزی را سریعا دریافت کنید.

شایان ذکر است که علاوه بر بلوار ارتش و محله های اطراف آن، امداد کلید دارای کلید سازان سیار در سراسر تهران می باشد. بنابراین در هر کجای تهران که باشید با تماس 09192002466 کلید ساز سیار امداد کلید به سرعت در آدرس شما حاضر می شود و به انجام خدمات کلید سازی می پردازد.

چقدر طول می کشد تا کلید ساز سیار به محل شما در بلوار ارتش برسد؟

مهمترین سوالی که ذهن افراد را درگیر می‌کند، درباره سرعت خدمات رسانی کلید سازی شبانه روزی است. زمانی که افراد در موقعیت‌های اضطراری گیر می‌کنند، سرعت عمل برای آنها حرف اول را می‌زند. اگر بخواهند چند ساعت منتظر خدمات بمانند، شاید قید کلید سازی سیار را بزنند. به همین دلیل، کلید سازی بلوار ارتش این تدبیر را اندیشیده که از نزدیک‌ترین کارشناسان سیار منطقه کمک بگیرد. معمولا در کمتر از ۳۰ دقیقه کلید ساز به محل شما می‌رسد. پس در هیچ ساعت از شبانه روز نگران گم کردن کلید خانه یا سوئیچ خودرو نباشید!

در نواحی نزدیک به بلوار ارتش مثلا در اقدسیه، همکاران ما در کلید سازی اقدسیه سریعا به آدرس شما اعزام می شوند و به ارائه خدمات کلید سازی می پردازند.

هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش چقدر است؟

خوشبختانه تمامی هزینه‌های خدمات کلید سازی بلوار ارتش طبق نرخ مصوب اتحادیه است و هزینه بیشتری از شما دریافت نمی‌شود. البته برخی عوامل بر مبلغ نهایی تاثیر گذار هستند که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • نوع و ساختار قفل: بعضی از قفل ها ساختار پیچیده و پیشرفته ای دارند. قطعا برای باز کردن این نوع قفل ها نسبت به قفل های معمولی باید کار بیشتری انجام شود. در نتیجه افزایش مبلغ خواهیم داشت.
  • زمان ارائه ی خدمت: در بعضی از ساعات شبانه روز مثلا هنگام نیمه شب اگر درخواست اعزام کلید ساز کنید، هزینه بالاتری متقبل خواهید شد.
  • زمان صرف شده برای انجام خدمت: هرچه انجام خدمت کلید سازی مورد نظر شما بیشتر طول بکشد، قیمت بیشتر خواهد شد.

اگر در منطقه بلوار ارتش به مشکلی در ارتباط با کلید سازی برخورد کردید، تماس با کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش را فراموش نکنید! برای اطلاعات بیشتر از تعرفه معمول هر نوع خدمتی نیز می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری