کلید سازی شبانه روزی بهار شیراز

کلید سازی شبانه روزی بهار شیراز

خیابان بهار شیراز در منطقهٔ ۷ شهرداری تهران و در شمال شرقی میدان هفت تیر واقع شده‌است. کلید سازی شبانه روزی بهار شیراز در تمام طول هفته و همه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به ساکنین این منطقه است. برای درخواست خدمات کلید سازی با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. بعد از اینکه درخواست و موقعیت مکانی شما ثبت شد، کلید ساز سیار ما در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر شما می‌رسد. سرعت عمل در انجام خدمت و هزینه مناسب خدمات از جمله برتری های کلید سازی بهار شیراز نسبت به سایر کلید سازی هاست.

خدمات کلید سازی شبانه روزی بهار شیراز

اگر در محله بهار شیراز زندگی می‌کنید و کلید خود را گم کرده‌اید یا قفل در باز نمی‌شود، با کلید سازی بهار شیراز تماس بگیرید تا دراسرع‌وقت به کمک شما بیایند. برخی از خدمات این کلید سازی به شرح زیر است:

  • فروش قفل جدید و تعویض قفل قدیمی
  • باز کردن انواع قفل
  • باز کردن قفل با کلید شکسته در آن
  • باز کردن قفل ضد سرقت
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفل اتومبیل
  • ساختن انواع کلید
  • ساخت سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • ساخت ریموت پارکینگ

خیابان بهار شیراز به میدان هفت تیر نزدیک است و دسترسی خوبی به خیابان سهروردی دارد. این مناطق نیز تحت پوشش همکاران ما در شعبه های کلید سازی سهروردی و کلید سازی هفت تیر هستند. 

ساخت و ارائه انواع سوئیچ خودرو

 

کلید ساز سیار در کمتر از 30 دقیقه به محل شما در بهار شیراز می‌رسد

معمولا وقتی کلید خود را گم کرده‌اید یا قفل ماشین باز نمی‌شود، کلافه و بی‌طاقت هستید و نمی‌توانید زمان زیادی منتظر کلید ساز بمانید. به همین دلیل و برای جلب رضایت شما، پرسنل کلید ساز بهار شیراز در کمتر از 30 دقیقه به محل شما می‌رسند و مشکلتان را حل می‌کنند. 

در خیابان سهروردی شمالی که به محله بهار شیراز نزدیک است هم می توانید ظرف 30 دقیقه کلید ساز را در موقعیت مکانی خود داشته باشید. برای این منظور می بایست با شعبه کلید سازی شبانه روزی سهروردی شمالی تماس بگیرید.

هزینه خدمات کلید سازی بهار شیراز چقدر است؟

کلید سازی شبانه روزی بهار شیراز تعرفه‌های مشخصی برای همه خدمات دارد. به همین دلیل، کلید سازهای سیار این مجموعه نمی‌توانند هزینه اضافی از شما دریافت کنند. قیمت خدمات کلید سازی بهار شیراز طبق مصوبه اتحادیه تعیین می‌شود.

بسته به نوع خدمت، زمان صرف شده برای انجام آن و زمان ارائه خدمت (در نیمه شب مبلغ بالاتر خواهد رفت) هزینه نهایی تغییر می‌کند. مشخصا هزینه باز کردن قفل در منزل با هزینه ساختن ریموت پارکینگ تفاوت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبلغ خدمات با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید و حدود هزینه ها را از نیروهای پشتیبانی بپرسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری