کلید سازی شبانه روزی سرخه حصار

کلید سازی شبانه روزی سرخه حصار

سرخه حصار محله ای در شرق تهران و منطقه 13 شهرداری است. این محله در همسایگی تهرانپارس واقع می باشد. کلید سازی شبانه روزی سرخه حصار، تمامی خدمات کلید سازی را برای ساکنین این منطقه به صورت 24 ساعته انجام می دهد. برای دریافت این خدمات، می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس حاصل فرمایید تا تیم پشتیبانی ما متخصصان مربوطه را به محل مورد نظر، اعزام نمایند. 30 دقیقه بعد از تماس، کلید ساز در محل شما خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن مشکل مرتبط با کلید و قفل را رفع کند.

چه خدماتی در کلید سازی سرخه حصار ارائه می شود؟

اگر به هر نوع خدمات کلید سازی احتیاج داشته باشید، کارشناسان ما در خدمت شما خواهند بود. به‌علاوه، اصلا هم مهم نیست که در چه ساعتی از شبانه‌روز باشیم، خدمات کلید سازی شبانه روزی ما نیز در هر ساعت دایر است.

از جمله خدمات کلید سازی سرخه حصار، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • باز کردن انواع قفل ضد سرقت
  • باز کردن انواع قفل کد دار
  • باز کردن انواع قفل ساده و معمولی
  • باز کردن درب خودرو
  • باز کردن درب انواع گاو صندوق
  • تعویض توپی قفل
  • ساخت انواع کلید برای درب ساختمان، حیاط یا پارکینگ
  • ساخت ریموت برای در پارکینگ
  • ساخت انواع سوییچ ساده و کد دار
  • ساخت سوییچ برای انواع خودرو و موتورسیکلت

خدمات فوق را در محله های مجاور سرخه حصار مانند تهرانپارس هم می توانید دریافت کنید. برای این منظور با شعبه کلید سازی شبانه روزی تهرانپارس تماس بگیرید.

نصب قفل جدید روی درب اتاق

 

حضور کلید ساز در محل شما در کمتر از 30 دقیقه بعد از تماس

هر اندازه هم که کلید ساز سیار شما پرمهارت و باتجربه باشد، اما اگر سرعت‌ عمل کافی را نداشته باشد، بدون شک نمی‌تواند رضایت شما را به دست آورد. به همین دلیل، تلاش متخصصان ما بر آن است تا علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت و درجه‌یک به مشتریان، سرعت‌عمل کافی را نیز به آن‌ها ارائه دهیم. گفتنی است که کلید سازان سیار امداد کلید در تهران، در تمامی نقاط این شهر، علی‌الخصوص شرق آن، حضوری بسیار فعال دارند. همین موضوع باعث شده است که اگر نیاز به یک کلید ساز سیار در سرخه حصار تهران داشتید، بتوانید در کمتر از 30 دقیقه، کلید ساز را در محل خود حاضر یابید.

همچنین در مناطق نزدیک به سرخه حصار به همین سرعت کلید ساز به مکان مورد نظر شما می رسد. مثلا در حکیمیه اگر با همکاران ما در کلید سازی شبانه روزی حکیمیه تماس بگیرید، پس از سی دقیقه کارشناس برای کمک به شما خواهد رسید.

 

قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی سرخه حصار

خیلی از افراد، از هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار اطلاع ندارند. معمولا تصور عامه مردم این‌گونه است که چون کلید ساز سیار است و در محل مورد نظر حاضر می‌شود، احتمالا هزینه گزافی را نیز طلب خواهد کرد. ولی حقیقت چیز دیگری است. شما باید بدانید که تمام هزینه‌های کلید سازی سرخه حصار، بنا بر نرخ مصوب اتحادیه است. برای اطلاعات بیشتر درباره مبلغ خدمات می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس حاصل فرمایید.

 

به اطلاع شما می رسانیم که مجموعه امداد کلید علاوه بر سرخه حصار و مناطق اطراف آن، در سراسر تهران بزرگ خدمات کلید سازی را انجام می دهد. امداد کلید تهران دارای تعداد زیادی کلید ساز سیار در تمامی کوچه و خیابان های پایتخت می باشد. در نتیجه هنگام دریافت تماس، نزدیکترین کلید ساز به موقعیت مکانی شما را برایتان اعزام می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری