کلید سازی شبانه روزی شهرک هما

کلید سازی شبانه روزی شهرک هما

اگر هنگام خروج از منزل کلید خود را در خانه جا بگذارید، معمولا به کلید ساز مراجعه می کنید تا برای شما کلید دیگری بسازد. تصور کنید که این مشکل شب هنگام یا موقعی اتفاق بیفتد که مغازه های کلید سازی تعطیل و در دسترس نباشند. همین اتفاق در مورد کلید خودروی شما هم می تواند اتفاق بیفتد و باعث کلافه شدن شما شود. در این مواقع بهترین گزینه برای حل مشکل تماس با کلید سازی شبانه روزی می باشد. کلید سازی های شبانه روزی در هر ساعتی از شبانه روز پرسنل خود را فورا به محل شما می فرستند تا هر نوع مشکلی در ارتباط با قفل و کلید منزل، محل کار ، خودرو و … دارید برطرف نمایند.

همکاران ما در کلید سازی شبانه روزی امداد کلید، در سراسر تهران آماده ی ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز می باشند.

اگر ساکن شهرک هما هستید و نیاز به خدمات کلید سازی دارید می توانید با کلید سازی شبانه روزی شهرک هما تماس گرفته تا در اسرع وقت از خدمت مورد نظر خود بهره مند شوید. در ادامه به شرح خدمات کلید سازی در این منطقه می پردازیم.

 

امداد کلید چه خدماتی را به اهالی شهرک هما ارائه می کند؟

شهرک هما محله ای دنج در شمال غربی تهران و در حاشیه بزرگراه اشرفی اصفهانی است. از مناطق اطراف این شهرک می توان پونک، صادقیه، باغ فیض و محمود آباد را نام برد. در این مکان ها نیز می توانید با شعبه امداد کلید در آن منطقه خاص تماس گرفته و سرویس بگیرید. مثلا اگر در صادقیه سکونت دارید با کلید سازی شبانه روزی صادقیه تماس بگیرید.

خدمات امداد کلید برای شهرک هما تنها شامل باز کردن درهایی که کلید آن‌ها را ندارید نیست. در این مجموعه خدمات متنوع کلید سازی عرضه می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • ساخت انواع کلید و قفل
  • تعویض قفل توپی در
  • ساخت، تعویض و تعمیر انواع قفل‌های ضد سرقت
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل‌های کتابی
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده

ساخت کلید در کلید سازی شبانه روزی امداد کلید

 

ساکنین شهرک هما در هر ساعتی از شبانه روز و یا در تعطیلات اگر با هر یک از مشکلات فوق مواجه شدند می توانند با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند. به شما اطمینان می دهیم که در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب خدمت مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

همچنین اگر در هر ناحیه ای در حوالی شهرک هما اقامت دارید می توانید از امداد کلید درخواست خدمت نمایید. مثلا اگر ساکن پونک هستید می توانید با کلید سازی شبانه روزی پونک تماس گرفته و برای حل مشکل خود از مجموعه امداد کلید کمک بگیرید.

 

هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی شهرک هما

ممکن است این تصور نادرست برای برخی افراد پیش بیاید که چون کارشناس به محل اعزام می‌شود و این مجموعه شبانه روزی است، احتمالا هزینه خدمات بیشتر از سایر مجموعه‌ها باشد و انجام خدمت در این مجموعه مشمول هزینه هنگفتی باشد. اما این‌طور نیست و تمام خدمت های این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری