کلید سازی شبانه روزی میرداماد

کلید سازی شبانه روزی میرداماد

خیابان میرداماد در منطقه ۳ تهران قرار گرفته و به خیابان‌ شریعتی، خیابان ولیعصر، بزرگراه‌ همت، بزرگراه مدرس و بزرگراه حقانی دسترسی خوبی دارد. کلید سازی شبانه روزی میرداماد در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت اهالی این منطقه است. در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات کلید سازی نیاز داشته باشید، تکنسین‌های ماهر کلید سازی میرداماد در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر شما در میرداماد می‌رسند. برای تماس با تیم پشتیبانی و ثبت درخواست با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. بعد از ثبت آدرس و مشکلی که برایتان پیش آمده، نزدیک‌ترین کلید ساز سیار در میرداماد برای شما فرستاده می‌شود. کلید ساز حرفه ای ما در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، خدمت کلید سازی را برایتان انجام می دهد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی میرداماد چیست؟

همه ی خدمات مرتبط با کلید سازی در مجموعه کلید سازی میرداماد ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع کلید
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • ساخت ریموت پارکینگ 
  • باز کردن انواع قفل
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن درب اتومبیل
  • فروش انواع قفل
  • تعویض توپی (مغزی) قفل

اگر در محله های اطراف میرداماد هستید می توانید خدمات کلید سازی را از دیگر شعب ما دریافت کنید. به عنوان مثال در خیابان جردن، شعبه کلید سازی شبانه روزی جردن در خدمت شماست.

باز کردن درب قفل شده

 

کلید ساز سیار در کمتر از 30 دقیقه به محل شما در میرداماد می‌رسد

وقتی در شرایط اضطراری گیر افتاده‌اید، سرعت عمل کلید ساز می‌تواند شما را از استرس و نگرانی دور کند. مهمترین مزیت کلید سازی میرداماد این است که شما نباید نگران مدت‌زمان رسیدن کلید ساز باشید. بدون نگرانی از ترافیک تهران و اینکه در چه ساعتی از شبانه روز نیاز به کلید ساز دارید، با کلید سازی شبانه روزی میرداماد تماس بگیرید. تیم پشتیبانی در اسرع وقت یکی از تکنسین‌های ماهر خود را با تمامی امکانات به سمت شما می‌فرستد. حداکثر سی دقیقه بعد از تماس با ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ ، کلید ساز سیار به موقعیت مکانی شما می رسد.

این سرعت و چالاکی را در سایر شعب نزدیک به میرداماد نیز می توانید شاهد باشید. مثلا در خیابان ونک چنانچه با کلید سازی شبانه روزی ونک تماس بگیرید، ظرف 30 دقیقه کلید ساز در محل شما خواهد بود.

هزینه خدمات کلید سازی میرداماد چقدر است؟

نگرانی از هزینه کلید سازی شبانه روزی باعث می‌شود که افراد زیادی نخواهند از خدمات این گونه کلید سازی ها استفاده کنند. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که قیمت خدمات کلید سازی میرداماد طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود. پس کلید سازان سیار میرداماد با نرخ مشخصی کار می‌کنند و نمی‌توانند هزینه بیشتری از شما دریافت کنند. از طرف دیگر، هزینه خدمات با نوع خدماتی که دریافت می‌کنید رابطه مستقیم دارد. قطعا هزینه ساخت یک کلید ساده با ساخت سوئیچ خودرو برابر نیست! شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ها با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری