کلید سازی شبانه روزی مینی سیتی

کلید سازی شبانه روزی مینی سیتی

مینی سیتی نام محله ایست که در شمال شرقی شهر تهران و درمنطقه ۱ شهرداری واقع شده‌است. مینی سیتی از شمال در مجاورت ارتفاعات کوه؛ از جنوب به اراضی ازگل، اراج و لویزان؛ از شرق به سوهانک و لواسانات و از غرب به محله دارآباد و اقدسیه محدود می‌شود.

کلید سازی شبانه روزی مینی سیتی به صورت 24 ساعته و از طریق تماس با 09192002466 در خدمت اهالی این منطقه از شمال تهران می باشد. تنها 30 دقیقه پس از تماس تلفنی، کلید ساز متبحر در محل شما حضور می یابد و در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، مشکل مرتبط با فقل و کلید را رفع می کند.

در هر ساعتی از شبانه‌روز ممکن است مسائل ناخوشایندی مثل گم‌کردن کلید، شکستن کلید در قفل، فراموشی رمز گاو صندوق و…گریبانتان را بگیرد. هر چند که بروز چنین مسائلی بسیار رایج است و با کمک‌گرفتن از کلیدساز به‌سادگی رفع می‌شوند، اما همیشه قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست؛ مخصوصا در شرایطی که نیمه‌های شب با چنین مسائلی مواجه شوید و برای پیداکردن کلیدساز، دستتان به هیچ جا بند نباشد. اما وجود مجموعه‌ای مثل کلید سازی مینی سیتی که تنها با یک تماس دست شما را در دست ماهرترین کلیدسازان شهر قرار می‌دهد، در سریع‌ترین زمان ممکن این مسائل ناخوشایند را حل می‌کند و دیگر هیچ دری بسته نخواهد ماند. برای آنکه بدانید ساکنان مینی‌سیتی تهران چگونه می‌توانند از خدمات شبانه‌روزی کلید سازی بهره‌مند شوند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی مینی سیتی تهران کدام است؟

مواردی که در زیر معرفی شده‌اند، تنها بخشی از خدمات کلید سازی مینی سیتی هستند:

  • تعویض و تعمیر انواع مختلف قفل
  • ساخت سوئیچ موتور سیکلت
  • ساخت انواع کلید
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو (اعم از معمولی و کددار)
  • بازکردن انواع قفل در آپارتمان (قفل معمولی و ضد سرقت)
  • بازکردن در خورو و گاوصندوق
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • تعویض توپی قفل در
  • ساخت قفل کارتی (دیجیتال) و کلید مغناطیسی
  • و…

خدمات خود را در محله های هم جوار مینی سیتی مانند اقدسیه نیز ارائه می دهیم. کافیست با همکاران ما در کلید سازی اقدسیه تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.

تعمیر قفل درب

 

چقدر طول می‌کشد تا کلید ساز به محل شما در مینی سیتی برسد؟

در هر روزی از هفته و هر ساعتی از شبانه‌ روز که با کلید سازی مینی سیتی تماس بگیرید، کارشناس مربوطه به محل اعزام می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را به شما عرضه کند. از زمان تماس با شماره 09192002466 تا رسیدن کارشناس به آدرس شما، حداکثر 30 دقیقه طول خواهد کشید.

در مناطقی که در همسایگی مینی سیتی قرار دارند نیز می توانید به همین سرعت شاهد حضور کلید ساز در موقعیت مکانی خود باشید. مثلا در محله سوهانک اگر با شعبه کلید سازی سوهانک تماس بگیرید، سی دقیقه بعد، کلید ساز در محل شماست تا به انجام خدمت مد نظرتان بپردازد.

هزینه خدمات کلیدسازی شبانه‌روزی در محله مینی سیتی چقدر است؟

از آنجایی که نوع خدمات ارائه‌شده بر هزینه آن‌ها تاثیر می‌گذارد، نمی‌توان رقم دقیقی را برای آن اعلام کرد. به هر حال، تعرفه خدمات در امداد کلید تماما بر اساس نرح مصوبه اتحادیه تعیین می‌شود و برای پاسخ به هر گونه سوال در این زمینه، می‌توانید با تیم کارشناسان امداد کلید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری