کلید سازی شبانه روزی آجودانیه

کلید سازی شبانه روزی آجودانیه

فرقی نمی‌کند که کلید خودروتان را داخل آن جا گذاشته باشید یا هنگام بازکردن در منزل کلید داخل قفل بشکند! در هر حالت کلید سازی شبانه روزی امداد کلید به دادتان خواهد رسید. اگر ساکن آجودانیه تهران هستید، انتهای مطلب را دنبال کنید تا ببینید در شرایطی که به خدمات کلید و قفل‌سازی نیاز پیدا می‌کنید، چگونه می‌توانید از از خدمات کلید سازی شبانه روزی امداد کلید استفاده کنید.

امداد کلید در کدام یک از مناطق آجودانیه امدادرسانی می‌کند؟

هر منطقه‌ای از آجودانه که سکونت داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز که به خدمات قفل‌سازی نیاز پیدا کنید، می‌توانید با شماره 09192002466 تماس بگیرید و مشکلتان را به تیم پشتیبانی گزارش کنید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان زبده و ماهر امداد کلید را به آدرستان اعزام کنند. جالب است بدانید که از سایر نقاط شمال شهر تهران مانند کاشانک، زعفرانیه، اختیاریه، شهرک ابوذر و … نیز می‌توانید از خدمات امداد کلید بهره‌مند شوید. مثلا برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی کاشانک باید با همان شماره تلفنی که بالاتر ارائه شد تماس بگیرید.

خدمات امداد کلید در منطقه آجودانیه تهران کدام است؟

هر چیزی که در زمینه قفل و کلیدسازی فکرش را بکنید، در امداد کلید به شما ارائه خواهد. در ادامه، بعضی از خدمات شبانه روزی امداد کلید معرفی خواهند شد:

  • باز کردن قفل در خودرو
  • باز کردن انواع قفل
  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • ساخت ریموت برای پارکنیگ
  • ساخت انواع سوئیچ برای خودرو و موتور سیکلت
  • باز کردن قفلی که کلید در آن گیر کرده است
  • تعویض انواع قفل
  • تعمیر قفل‌های دست‌کاری‌شده
  • ساخت انواع کلید

 

ارائه انواع سوئیچ و دزدگیر خودرو

چقدر طول می‌کشد تا کارشناسان امداد کلید به محل مورد نظر برسند؟

هر ساعتی از شبانه‌روز که برای دریافت خدمات قفل‌سازی با تیم پشتیبانی امداد کلید تماس بگیرید، کارشناسان ما سریعا به محل اعزام شده و ظرف نهایتا 30 دقیقه در آدرس مورد نظر شما حاضر خواهند شد.

هزینه خدمات کلیدسازی شبانه روزی امداد کلید چقدر است؟

هزینه خدمات کلید و قفل‌سازی با توجه به نوع خدماتی که از کارشناسان ما دریافت می‌کنید متغیر است و قیمت تمامی خدمات امداد کلید بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تصویب شده است. در هر حال، اگر دغدغه‌ای در رابطه با خدمات ما دارید، هنگام تماس با تیم پشتیبانی قیمت را از آن‌ها را جویا شوید.
امداد کلید با برخورداری از کادری مجرب و بیش از 25 سال سابقه در زمینه کلیدسازی و قفل‌سازی، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما در تمامی نقاط تهران است. هر زمان که به خدمات کلید سازی شبانه روزی اختیاریه یا سایر نقاط نیاز پیدا کردید، کافی است با شماره 09192002466 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری