کلید سازی شبانه روزی کامرانیه

کلید سازی شبانه روزی کامرانیه

کامرانیه یکی از محلات شمالی شهر تهران است که از شمال با نیاوران، از شرق با فرمانیه، از غرب با دزاشیب و از جنوب با اختیاریه همسایه است. کلید سازی شبانه روزی کامرانیه، مجموعه‌ای از افراد متعهد، حرفه‌ای و کاربلد است که در زمینه خدمات کلید سازی مهارت ویژه‌ای دارند. در هر زمان که احساس کردید مشکل شما به دست یک کلید ساز رفع می‌شود می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان، کلید ساز ماهری را به منطقه شما اعزام کنند. کلید سازی شبانه روزی کامرانیه به شما این امکان را می‌دهد که به صورت ۲۴ساعته خدمات و سرویس لازم را دریافت کنید. این مجموعه حتی در ایام تعطیل نیز فعال است. کلید ساز سیار در کمتر از ۳۰ دقیقه در کنارتان خواهد بود و مشکلتان را با منصفانه‌ترین هزینه برطرف خواهد کرد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی کامرانیه شامل چه مواردی است؟

کلید سازی شبانه روزی کامرانیه انواع خدمات کلید سازی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مانند: 

  • ساخت انواع کلید اصلی و یدک
  • تعمیر و ساخت کلیدهای ریموت‌دار
  • باز کردن درهای ضد سرقت
  • تعمیر قفل‌های در اتوماتیک
  • کپی کردن کلیدهای کامپیوتری
  • بازکردن در خودرو و ساخت سوئیچ ماشین ایرانی و خارجی
  • ساخت سوئیچ موتورسیکلت
  • بازکردن در گاو صندوق
  • تعمیر انواع قفل دیجیتالی

در مناطقی که به کامرانیه نزدیک هستند هم می توانید از خدمات ما استفاده کنید. مثلا در فرمانیه، همکاران ما در شعبه کلید سازی شبانه روزی فرمانیه در خدمت شما هستند.

تعویض مغزی قفل درب

کلید ساز سیار در کمتر از نیم ساعت به محل شما در کامرانیه خواهد رسید

پس از ثبت درخواست شما در سامانه پشتیبانی، کارشناسان، کلید ساز سیاری را که به شما نزدیک‌تر است به محلتان اعزام می‌کنند. این تکنسین‌ها در کمتر از 30 دقیقه به حضور شما خواهند رسید و خدمات با کیفیتی را در محل به شما ارائه می‌کنند. 

سایر محله های اطراف کامرانیه مانند دزاشیب نیز به همین سرعت از خدمات کلید سازی در محل می توانند بهره گیرند. برای این منظور با کلید سازی دزاشیب تماس بگیرید تا سی دقیقه بعد، کلید ساز در محل شما باشد.

هزینه خدمات کلید سازی کامرانیه چقدر است؟

درصورتی‌که تصمیم گرفتید از امتیازات کلید سازی کامرانیه استفاده کنید، کافی است با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. خواسته خود را مطرح کرده تا کارشناسان به شما مشاوره لازم را بدهند. در این مرحله می‌توانید هزینه مربوط به سفارش خود را بدانید و در نهایت ثبت درخواست کنید.

البته لازم نیست نگران مبلغ خدمات باشید چرا که تمامی قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده اند. برخی عوامل بر مبلغ نهایی تاثیر گذارند و باعث افزایش قیمت می شوند. مثلا در ساعات نیمه شب، انجام خدمت گران تر تمام می شود. مدت زمان صرف شده برای انجام خدمت نیز در محاسبه هزینه موثر است.

آشنایی بیشتر با محله کامرانیه:

کامرانیه محله ای اعیان نشین و لوکس در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، یکی از گران قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می‌شود.

این محله به مرکزیت خیابان کامرانیه، از شمال با خیابان نیاوران، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با فرمانیه و حصاربوعلی و از غرب با چیذر و دزاشیب هم مرز است. کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ به شمال چهارراه کامرانیه (تقاطع بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه) کامرانیه شمالی و به جنوب این چهارراه، کامرانیه جنوبی می‌گویند.

کامرانیه که در ۳ کیلومتری شرق تجریش قرار دارد، همچون بیشتر مناطق شمیران بافتی روستایی داشته و تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد. از مهم ترین ویژگی های این محله، دارا بودن سازه های لوکس و مدرن در بافتی سنتی و روستایی می‌باشد. کامرانیه به دلیل واقع شدن در دامنه قله کلک چال، بسیار ناهموار بوده و شیب و ارتفاع زیادی دارد؛ به‌طوری که ارتفاع خیابان کامرانیه از ۱۵۱۶ متر بالاتر از سطح دریا در جنوب تا ۱۶۵۶ متر در شمال متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری