کلید سازی شبانه روزی حکیمیه

کلید سازی شبانه روزی حکیمیه

حکیمیه یکی از محله های بزرگ شمال شرق شهر تهران می باشد که در منطقه ۴ شهرداری واقع شده است.

محله حکیمیه از شمال به بزرگراه بابایی، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به ۳۵ متری خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود.

این روزها خدمات منحصر به فردی مانند کلید سازی شبانه روزی در تهران، همیشه ساکنین شهر را از دسترسی به امکاناتی مانند بازکردن درب و قفل آسوده می‌سازند. مجموعه امداد کلید در حکیمیه در هر منطقه و کوچه خیابانی که فکرش را بکنید در سراسر شبانه روز آماده امداد رسانی برای باز کردن قفل و کلید درب منزل شماست. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد جزئیات خدمات امداد کلید با شما صحبت کنیم.

خدمات امداد کلید در محله حکیمیه

هر گونه خدماتی که مرتبط با حوزه کلید سازی و قفل سازی باشد توسط تیم امداد کلید به انجام می‌رسد. در ادامه بخشی از خدماتی که بیشترین متقاضی را در بخش‌های مختلف تهران از جمله حکیمیه داشته است را به شما معرفی می‌کنیم:

  • تعویض قفل توپی در
  • باز کردن قفلی که کلید پشت در مانده
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • تعویض قفل ضد سرقت
  • بازکردن قفل‌های کتابی
  • ساخت انواع کلید‌ها
  • تعمیر قفل دستکاری شده

اهالی محله های مجاور حکیمیه هم می توانند از خدمات امداد کلید بهره مند شوند. مثلا در تهرانپارس با کلید سازی شبانه روزی تهرانپارس تماس گرفته و درخواست اعزام کلید ساز کنید.

تعویض قفل درب منزل

چقدر طول می‌کشد تا کلید ساز به محل شما در حکیمیه برسد ؟

در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله پس از بررسی نیاز شما توسط مجموعه امداد کلید، ظرف مدت نیم‌ساعت کارشناس به محل مورد نظر خواهد رسید. شما کافی است با شماره تماس 09192002466 تماس بگیرید تا امداد کلید، کلید ساز سیار را برای انجام خدمات مورد نظر شما آماده کند و به محل راهی کند.

در مناطق اطراف حکیمیه مانند محله استخر هم حد اکثر سی دقیقه بعد از تماس شما با کلید سازی شبانه روزی استخر ، کلید ساز به آدرس شما می رسد.

قیمت خدمات کلید سازی شبانه‌روزی در خیابان حکیمیه 

کلیه خدمات ساخت کلید، تعویض قفل و یا بازکردن قفل توسط قفل ساز سیار با توجه به نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت می‌شود. البته اگر شما در مورد مبلغ و هزینه‌ها دغدغه‌ای دارید می‌توانید قبل از اعزام کارشناس به محل، مبلغ حدودی را تلفنی از تیم بپرسید و پس از اطمینان از بابت منصفانه بودن هزینه و دستمزد کارشناس به سمت شما حرکت کند.

آیا خدمات امداد کلید فقط مختص اهالی حکیمیه است؟

خیر. امداد کلید با استفاده از کلید سازان سیاری که در سراسر تهران دارد، می تواند علاوه بر منطقه حکیمیه، به سایر نقاط تهران به سرعت خدمت رسانی کند.

در هر کجای تهران که هستید و در هر ساعتی از شبانه روز، برای دریافت هر گونه خدمات قفل سازی و کلید سازی با شماره 09192002466 تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کلید سازهای خبره تیم امداد به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری