کلید سازی شبانه روزی تهرانپارس

کلید سازی شبانه روزی تهرانپارس

محله تهرانپارس منطقه‌ای مسکونی تجاری است که یکی از مناطق محبوب شرق تهران به حساب می‌آید. خوشبختانه امداد کلید تهران پوشش خود را به صورت کلید سازی شبانه روزی در تمام کوچه پس کوچه‌های این محله فراهم کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با جزئیات خدمات امداد کلید در تهرانپارس آشنا کنیم.

باز کردن انواع قفل قدیمی و جدید در محله تهرانپارس

باز کردن انواع قفل‌های قدیمی، قفل گاوصندوق، قفل درب و باز کردن دربی که پشتش کلید گیر کرده از خدمات متداولی است که کلید سازی شبانه روزی شرق تهران به ساکنین این محله ارائه می‌دهد. علاوه بر این هر نوع خدمت دیگری که به قفل سازی مرتبط باشد توسط این تیم انجام می‌شود. در محله های اطراف تهرانپارس هم می توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. مثلا در نارمک با کلید سازی شبانه روزی نارمک تماس بگیرید و مشکلتان را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

تعویض قفل در

 

ساخت و کپی کلید به صورت سیار در تهرانپارس

شاید تصور کلید سازی سیار کمی باور پذیر نباشد اما خوشبختانه ما این خدمت را برای ساکنان تهرانپارس ایجاد کرده‌ایم تا دیگر برای کپی کردن کلیدهای خود مجبور به خروج از منزل یا محل کار خود نباشند. البته با توجه به تجاری بودن برخی از منطقه‌های تهرانپارس، مدیران مراکز تجاری و ساختمان‌ها برای ساخت انبوه کلید می‌توانند روی امداد کلید حساب کنند.

در تمامی خیابان ها و نواحی اطراف تهرانپارس نیز می توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. مثلا در خیابان فرجام با کلید سازی شبانه روزی فرجام تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.

هزینه کلید سازی شبانه روزی در تهرانپارس

هزینه کلید سازی سیار مجموعه امداد کلید طبق مصوبه اتحادیه کلید سازان تهران معرفی شده و همکاران ما سعی بر این دارند تا با حفظ کیفیت و سرعت در اجرای کار، مقرون به صرفه‌ترین هزینه را برای مشتریان خود در نظر بگیرند.

حالا اگر برای باز کردن قفل و ساخت کلید در هر ساعت از شبانه‌روز به امداد کلید نیاز داشتید کافی است با شماره تماس 09192002466  ارتباط بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت کارشناس مورد نظر به محل شما اعزام شود.

 

کلیدسازی شبانه روزی امداد کلید تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری