کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد

کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد

نوبنیاد از محله های شمالی شهر تهران است و میدان نوبنیاد یکی از میدان‌های مهم تهران محسوب می‌شود. کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به ساکنین این منطقه از تهران است. برای دریافت سریع‌ترین و بهترین خدمات کلید سازی در نوبنیاد با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. پس از تماس با تیم پشتیبانی، کلید ساز سیار این مجموعه در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل شما می‌رسد و خدمت کلید سازی را با بهترین قیمت برای شما انجام می دهد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد چیست؟

 محله نوبنیاد در منطقه 1 شهرداری تهران واقع است و به مناطقی مانند خیابان پاسداران و محله اختیاریه دسترسی دارد. در خیابان اختیاریه می توانید خدمات ما را از شعبه کلید سازی شبانه روزی اختیاریه دریافت کنید.

تمام خدمات مربوط به کلید سازی که در زیر اشاره شده، توسط تیم کلید سازی نوبنیاد برای ساکنین این منطقه انجام می‌شود. این خدمات شامل:

  • ساخت انواع کلید
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • ساخت سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی
  • باز کردن انواع قفل در و قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفل‌های ضدسرقت
  • تعمیر و تعویض توپی قفل

همه این موارد به‌اضافه خدمات دیگری که مرتبط به کلید سازی است در کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد ارائه می شود. پس به محض نیاز به سرویس های فوق با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن این خدمات را دریافت کنید.

تعویض مغزی قفل در منزل

 

کلید ساز سیار در کمتر از نیم ساعت به محل شما در نوبنیاد می‌رسد

سرعت عمل حرف اول را در دریافت خدمات کلید سازی در شرایط اضطراری می‌زند. قطعاً وقتی پشت در خانه گیر کرده‌اید یا کلید ماشین را جا گذاشته‌اید، خلاص‌شدن از این وضعیت در سریع ترین زمان ممکن تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنید. در این شرایط است که کلید ساز سیار نوبنیاد حتی در روزهای تعطیل یا ترافیک تهران نیز در کمتر از ۳۰ دقیقه در موقعیت مکانی شما حاضر می شود. به‌محض ثبت درخواست خدمات، تیم پشتیبانی کلید سازی نوبنیاد یک کلید ساز سیار را با تجهیزات موردنیاز به محل شما اعزام می‌کند.

ساکنین مناطق نزدیک به نوبنیاد مثلا پاسداران نیز از طریق کلید سازی پاسداران با همین سرعت عمل همه خدمات کلید سازی را دریافت می‌کنند.

هزینه خدمات کلید سازی نوبنیاد چقدر است؟

همه خدمات در کلید سازی نوبنیاد طبق مصوبات اتحادیه قیمت‌گذاری می‌‌شود. پس هیچ هزینه اضافی برای دریافت خدمات از شما دریافت نمی‌شود. البته مبلغ خدمات کلید سازی به نوع خدماتی که می‌گیرید بستگی دارد، اما حداقل خیالتان راحت است که تکنسین‌های کلید ساز این مجموعه هزینه مازادی از شما نمی‌گیرند! همچنین زمان ارائه ی سرویس (اینکه نیمه شب باشد یا هنگام روز) و مدت زمانی که طول می کشد تا خدمت کلید سازی انجام شود هم بر قیمت نهایی تاثیر گذار هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلغ خدمات کلید سازی با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶  تماس بگیرید و بعد از اینکه از تعرفه‌های خدمات مطلع شدید، درخواست خود را ثبت کنید.

 

میدان نوبنیاد از میادین شمال تهران است که در خیابان پاسداران قرار دارد. این میدان به فاصله کمی و در ضلع شمالی بزرگراه صدر و شهید بابایی واقع شده است. میدان نوبنیاد در شمال شرقی محله اختیاریه و شمال محله پاسداران واقع است.

این میدان به معابر اصلی و مهمی همچون پاسداران، بزرگراه شهید صدر، بزرگراه شهید بابایی، بلوار شهید دستواره (معصومی) و خیابان شهید لنگری دسترسی دارد.

این میدان به محلاتی چون شهرک شهید چمران، فرمانیه، اختیاریه، پاسداران دسترسی دارد.
خطوط حمل و نقل عمومی

از امکانات حمل و نقل عمومی مجاور اين میدان می‌توان به ایستگاه خط ۳ مترو با نام نوبنیاد، پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره در ابتدای بلوار شهید دستواره (معصومی) اشاره کرد. از خطوط اتوبوسرانی منتهی و عبوری از مجاور این شهرك يعني میدان نوبنياد خطوط ذیل می‌باشد:

۱) خط ۱۰۶ پایانه لاله به پایانه شهید افشار (پارک وی) در مسير بلوار ارتش ، بزرگراه هاي امام علي ، شهيد بابايي ، ايستگاه متروي نوبنياد ، بزرگراه صدر و مدرس

۲) خط ۲۱۴ پایانه شهید دستواره به پایانه افق ( حكيميه ) در مسير نوبنياد ، بزرگراه بابايي ، دانشگاه امام حسين ، دانشگاه آزاد تهران شمال و دسترسي هاي محلي حكيميه

۳) خط ۲۱۵ سوهانک به سه راه ضرابخانه در مسير بلوار ارتش ، اراج ، خيابان لنگري ، ميدان نوبنياد ، خيابان پاسداران ، حسينه ارشاد ، خيابان شريعتي ، ابتداي بزرگراه همت و زين الدين

۴) خط ۲۲۵ پایانه شهید دستواره به پایانه تجریش در مسير نوبنياد ، خيابان پاسداران ، ميدان اختياريه ، خيابان شهيد كلاهدوز ( دولت ) ، خيابان شريعتي ، ميدان قدس ، خيابان شهرداري و ميدان تجريش

1 دیدگاه برای “کلید سازی شبانه روزی نوبنیاد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری