باز کردن درب پژو 206

باز کردن درب پژو 206

باز کردن درب پژو 206

زندگی پرمشغله ی امروزی در بسیاری از موارد باعث حواس پرتی می شود. صحبت کردن با تلفن همراه در حالتی که برای یک قرار کاری عجله دارید و در حال پیاده شدن از ماشین هستید حواس شما را پرت کرده و ممکن است سوئیچ داخل ماشین جا بماند یا اینکه سوئیچ خود را گم کرده و سوئیچ یدک داخل داشبورد باشد. موارد مشابه آنچه گفته شد برای هر یک از ما پیش آمده و شرایط استرس زا و دلهره آوری را تجربه کرده ایم.

افراد معمولاً در این شرایط سردرگم شده و نمی دانند که چه کاری باید انجام دهند. برخی با پلیس یا نمایندگی خودرو تماس می گیرند و از آن ها تقاضای کمک می کنند اما تماس با هر یک از این اُرگان ها برای باز کردن درب ماشین بسیار زمان بر خواهد بود. حتی وقتی مأموران یا کلیدسازان نمایندگی به محل مورد نظر می رسند بلافاصله کار خود را شروع نخواهند کرد.

شما باید مدارک ماشین و همچنین کارت شناسایی خود را ارائه کرده و ماجرا را مفصل توضیح دهید. حال اگر یک قرار کاری مهم داشته باشید صد در صد کار خود را از دست خواهید داد!

باز کردن درب پژو 206

باز کردن درب خودرو

خودروهای جدید مجهز به قفل اتوماتیک و سیستم امنیتی هستند بنابراین باز کردن قفل آن ها کار آسانی نیست اما غیر ممکن هم نیست. اگر وقت ندارید و نمی خواهید هزینه ی اضافی بپردازید بهتر است دست به کار شوید.

باز کردن درب پژو 206

همانطور که اشاره شد تمامی خودروهای امروزی دارای قفل الکترونیک و برقی هستند در نتیجه برای باز کردن قفل نیاز به ریموت کنترل است.

باز کردن درب پژو 206

  1. اولین مرحله برای باز کردن درب خودرو یافتن ابزار مناسب برای انجام این کار است. می توانید برای باز کردن قفل از آنتن ماشین، طناب، بند کفش، میله ی فلزی بلند، رخت آویز فلزی و …. استفاده نمایید.
  2. حال فضایی کوچک بین بخش بالایی درب خودرو و بدنه ایجاد کنید. برای انجام این کار می توانید از یک تکه چوب یا کیسه هوای کوچک استفاده کنید. برای انجام این کار می توانید از فرد دیگری نیز کمک بگیرید. شخص دوم درب را نگه داشته و شما با استفاده از ابزار خود اقدام به باز کردن قفل کنید.
  3. ابزار را از فضایی که ایجاد شده عبور دهید و آن را به قفل نزدیک کنید.
  4. در صورتی که قفل فشاری است آن را فشار داده و در صورتی که با کشیدن به سمت بالا باز می شود آن را بکشید.

ممکن است در ابتدا انجام این کار آسان به نظر برسد اما به سادگی چند خطی که بیان شد نیست. شما باید ده ها بار این کار را تکرار نمایید تا موفق به باز کردن درب خودرو شوید. تکه چوب یا هر وسیله ای که برای ایجاد فاصله بین درب و بدنه مورد استفاده قرار می دهید را لای پارچه ای بپیچید. این کار از آسیب به رنگ خودرو جلوگیری می کند.

در صورتی که درب صندوق عقب باز باشد می توانید از سیم اضطراری آن برای باز کردن درب خودرو استفاده کنید. سیم را کشیده و از صندلی عقب خودرو وارد شوید.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری