باز کردن درب پژو 405

باز کردن درب پژو 405

پژو 405 در انواع مختلفی از جمله انژکتور، کاربراتور، دیزلی، توربو شارژ، تنفس طبیعی، هشت و شانزده سوپاپ در قدرت ها و حجم های گوناگون تولید شده است.

از نظر ساده ترین امکانات رفاهی از جمله آینه های دستی، ضعف یا نداشتن کولر تا اسپرت ترین و فول آپشن ترین تجهیزات مانند آینه ها و چهار شیشه بالا بر برقی، قفل مرکزی، تهویه مناسب و عالی، سانروف، صندلی هایی از جنس چرم و اسپرت، اسپویلر، مه شکن، رینک های آلومینیومی، سیستم صوتی پر قدرت، تنظیم ارتفاع روغنی و چراغ شورمتغییر است.

باز کردن درب پژو 405

تصور کنید با وجود تمامی این امکانات در موقعیتی قرار بگیرید که درب های پژو 405 شما قفل شود و امکان ورود به آن را نداشته باشید.

در چنین شرایطی شما می توانید از یک کلید ساز کمک بگیرید ولی پیشنهاد ما این است که قبل از این کار در این گفتگو با ما همراه باشید زیرا می خواهیم روش هایی را به شما یاد دهیم که به وسیله آن ها خودتان بتوانید مشکل قفل شدن درب خودروی‌تان را حل کنید.

چگونه درب پژو 405 را بدون کلید باز کنیم؟

شاید روش هایی را که در ادامه برای باز کردن درب پژو 405 قصد بیانشان را داریم به نظر شما باور کردنی نباشد اما بهتر است بدانید که این روش ها در عین سادگی بسیار کاربردی هستند و اگر از قبل آن ها را تمرین کرده و مهارت کافی به دست آورده باشید قطعاً جوابگوی مشکل شما خواهند بود.

در روش اول شما تنها نیاز به یک بند محکم دارید که برای این کار می توانید از بند کفش یا شلوار استفاده کنید. حال باید یک گره درست در وسط این بند بزنید.

توجه داشته باشید که نحوه گره زدن بسیار مهم است. شما باید گره ای بزنید که وقتی دو طرف آن را می کشید گره محکم تر شود.

حال باید بند را از گوشه درب به داخل ماشین وارد کنید. این کار را می توانید با جلو و عقب کردن بند انجام داده و تا آن جایی که بند به قفل درب ماشین برسد ادامه دهید.

پس از رسیدن به قفل، دو طرف بند را به گونه ای بکشید که دور دستگیره محکم شود. وقتی از محکم شدن آن مطمئن شدید بند را در جهت بالا برده تا قفل درب باز شود.

در روش دوم به یک میله بلند و یک اهرم نیاز دارید.

باید با کمک اهرم گوشه درب را به مقداری که میله را بتوان از آن عبور داد باز کنید.

این قسمت یکی از مهم ترین مراحل باز کردن درب پژو 405 است، زیرا اگر کمی بی دقتی کنید ممکن است به بدنه و رنگ خودرو آسیب وارد نمایید.

می توانید برای جلوگیری از وارد شدن صدمه دور تا دور اهرم را یک تکه پارچه یا هر پوشش نرم و نازک دیگر بپیچید.

هم چنین به جای اهرم می توانید از کیسه هوا یا یک تکه چوب نیز استفاده کنید.

در صورتی که از کیسه هوا استفاده می کنید باید پس از قرار دادن کیسه هوار در محل مناسب، هوا را در درون کیسه پمپاژ کنید تا فاصله مد نظر به وجود بیاید.

پس از ایجاد فاصله، میله فلزی را از سمت بالا وارد ماشین کرده و با هدایت آن در جهت مناسب، درب ماشین را با احتیاط کامل باز کنید.

روش سوم باز کردن درب پژو 405 استفاده از یک نوار پلاستیکی است. البته این روش برای خودروهایی که قفل درب در قسمت بالای آن قرار دارد کارسازتر است.

مانند روش قبل در این جا نیز نیاز داریم که گوشه درب را با کمک کیسه هوا یا یک اهرم باز کنید.

روش بعدی که بسیار معمول است استفاده از رخت آویز فلزی برای باز کردن درب پژو 405 است.

در این روش هم مانند روش های گذشته باید فاصله مناسب ایجاد شود البته این فاصله را در قسمت شیشه پنجره و محافظ آن باید به وجود بیاورید.

توجه داشته باشید که نمی توان از رخت آویز به همین صورت استفاده کرد و نیاز به تغییر شکل دارد و این کار را باید با کمک یک انبر دست یا دم باریک انجام دهید.

طریقه کار نیز به این صورت است که رخت آویز فلزی را باید کاملاً باز کرده و قسمت های اضافه آن را جدا کنید.

بعد از این که به صورت یک میله بلند در آمد یک طرف آن را به شکل یک قلاب در بیاورید و طرف دیگر آن باید صاف باشد.

از قلاب برای بالا آوردن دستگیره قفل مرکزی استفاده می شود. ازقسمت محافظ شیشه پنجره، آویز را که الان به صورت یک میله بلند در آمده وارد کنید و آن را به محلی که دستگیره داخلی درب خودرو قرار گرفته برسانید.

خدمات کلید سازی شبانه روزی

اندکی صبر و تلاش نیاز است تا بتوانید دستگیره درب را پیدا کنید.

پس از پیدا کردن آن، قلاب را به دستگیره حلقه کرده و با کشیدنش به سمت بالا، درب باز می شود.

روش های دیگری نیز برای باز کردن درب پژو 405 وجود دارد که شاید تصور آن برای شما سخت باشد.

شما می توانید با استفاده از آنتن خودرو این کار را انجام دهید. قبل از شروع باید با حوصله آنتن ماشینتان را باز کنید و با همان روش هایی که گفته شد فاصله لازم برای ورود آنتن ایجاد کنید.

پس از وارد کردن آنتن، آن را از دستگیره درب در جهت بالا آورده و هنگامی که قفل لرزید و صدایی از آن شنیده شد نشانه این است که ارتباط با قفل برقرار است و در این هنگام کافی است آنتن را به سمت جلو فشار دهید تا شاهد باز شدن درب باشید.

یک ابزار ساده دیگر برای باز کردن درب خودرو، به کار بردن برف پاک کن است.

برف پاک کن یکی از در دسترس ترین ابزار است زیرا همه خودروها دارای برف پاک کن هستند.

ابتدا باید برف پاک کن را باز کنید و نیاز به یادآوری نیست که این کار باید با صبوری و دقت انجام شود. اگر خوش شانس بودید و پنجره کمی پایین بود که در وضعیت خیلی خوبی هستید، ولی اگر پنجره کاملاً بسته بود با کمک توضیحاتی که قبلاً داده شد گوشه درب یا محافظ پنجره را کمی فاصله دهید و برف پاک کن را وارد نمایید.

اگر سوئیچ داخل خودرو جا مانده بود که می توانید آن را بردارید و در صورتی که امکان این کار وجود نداشت با رساندن برف پاک کن به قفل درب و حرکت آن در جهت مناسب، می توانید آن را باز کنید.

هر ابزار بلند و محکم و میله مانندی می تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

آن چه در تمام روش ها مشترک و شرط مهم است صبوری و دقت شماست زیرا به احتمال زیاد شما باید چندین بار این کار را امتحان کنید تا موفق شوید و این موضوع که در حین انجام کار آسیبی به خودروی‌تان وارد نشود بسیار اهمیت دارد.

در صورتی که هیچ کدام از روش های گفته شده برای شما کارساز نبود و یا این که تصمیم گرفتید برای حل مشکلتان از یک کلید ساز حرفه ای کمک بگیرید، پیشنهاد ما به شما امداد کلید تهران است.

امداد کلید تهران دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه باز کردن درب انواع خودرو از جمله پژو 405 می باشد که با افتخار توانسته رضایت مشتریان خود را فراهم کند.

شما در امداد کلید تهران می توانید با کیفیت ترین خدمات را به صورت کاملاً حرفه ای و با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری