قفل برقی درب حیاط

فروش قفل برقی درب حیاط

فروش قفل برقی درب حیاط

تأمین امنیت مکانی که در آن زندگی یا کار می کنیم اهمیت بسزایی دارد. در گذشته روش های مختلفی برای تأمین امنیت مکان ها مورد استفاده قرار میگرفت اما با پیشرفت تکنولوژی این روش ها نیز پیشرفته تر و پیچیده تر شده اند. درب ها یکی از مهمترین تجهیزات تأمین امنیت مکان ها می باشند.

درب ها نیز از گذشته تا کنون تغییرات و پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. درب های ضد سرقت، ضد حریق، انواع برقی و … نمونه هایی از انواع پیشرفته و تکامل یافته ی درب ها هستند که می توانند امنیت مکان را از هر لحاظ تأمین نمایند.

مهمترین بخش به منظور بالا بردن میزان امنیت درب قفل آن است. قفل ها نیز انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها قفل برقی است.

فروش قفل برقی درب حیاط

قفل برقی

قفل برقی قابلیت بالا بردن امنیت ساختمان را دارد. در کلانشهرها به دلیل پایین بودن امنیت ساختمان ها معمولاً در تمامی درب ها از قفل برقی استفاده می شود. قفل های برقی نیز انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • O&C

این برند ساخت کشور اسپانیا بوده و قابلیت نصب بر روی انواع درب ها اعم از فلزی، چوبی و حتی ضد سرقت را دارا است. O&C برندی با کیفیت و پیشتاز در سراسر دنیا می باشد. این قفل تمام استیل بوده و ضامنی بر روی آن تعبیه شده است. تا زمانی که درب باز باشد ضامن قفل نیز باز خواهد بود و در مواقع نبود برق می تواند قفل را باز نگه دارد. بوبین نصب شده بر روی قفل نیز باعث باز شدن قفل می شود.

زبانه این قفل 3 میلی متری بوده و قابل تنظیم می باشد. آلیاژ آن بسیار مقاوم است و می تواند تا 200 کیلوگرم فشار را نیز تحمل کند. این قفل قابلیت نصب بر روی درب های چپ و راست گر را داشته و از این نظر محدودیتی در نصب ندارد. ولتاژ نیز AC/DC 15-8 می باشد.

  • قفل برقی کلونی

کلونی برندی ایتالیایی است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. قطعات زبانه از جنس برنج و بدنه گالوانیزه می باشد. کلونی برقی در ابتدا در ایران بسیار مورد استقبال بود اما پس از مشکلات چرخه توزیع تقاضا کمتر شد و به طور کلی حذف گردید.

پس از نصب این قفل بر روی درب حتی در صورت فشار و تصادف نیز درب باز نخواهد شد و این یکی از مزایای قفل برند کلونی محسوب می شود.

زیرسازی و نصب این قفل به حدی دقیق است که حتی اگر درب به اندازه یک الی دو میلیمتر نیز جابجا شود قفل گیر می کند و دیگر باز نمی شود که این مورد را می توان یکی از معایب آن برشمرد. علاوه بر این زیرسازی دقیق در درب های قدیمی نیز مشکل ساز خواهد بود چرا که با ایجاد تغییر در لولای درب قفل گیر کرده و باز نمی شود.

قفل برقی درب حیاط

درب حیاط اصلی ترین درب برای ورود به منزل است و با افزایش سرقت از منازل قفل های قدیمی نمی توانند پاسخگو باشند. در برخی موارد نرده ای بودن درب ها کار را برای سارقان راحت تر می کند. آن ها به راحتی دست خود را از نرده ها داخل کرده و درب را باز می کردند اما با برقی شدن قفل درب ها دیگر این امکان وجود ندارد.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری