قفل درب چوبی

قفل درب چوبی دلتا و بهریزان

قفل درب چوبی دلتا و بهریزان

بر روی تمامی درب های ساختمانی قفل و دستگیره نصب می شود. وجود یک عدد سیلندر و مغزی قفل برای عملکرد صحیح آن در درب های اتاقی، ورودی و سرویس بهداشتی ضروری است. سیلندرها نیز اندازه های مختلفی داشته و انواع کلیدهای کامپیوتری، دندانه دار و … را دارند. سیلندر به طور معمول از جنس برنج یا سرب است. در این مطلب از امداد کلید با ما همراه باشید.

انواع قفل درب داخل ساختمان

معمولاً از درب های ضد سرقت برای ورودی ساختمان استفاده می شود. این درب ها به دلیل امنیت و استحکام بسیار بالا برای ورودی ها مورد استفاده قرار گرفته و فوق العاده پرطرفدار هستند. اما برای درب های داخلی مانند اتاق و سرویس های بهداشتی معمولاً از انواع چوبی استفاده می شود.

قفل درب چوبی

هریک از درب های ساختمان به منظور افزایش امنیت نیازمند قفل و دستگیره هستند. قفل اصلی ترین و مهم ترین رکن درب محسوب شده و بدون آن درب از نظر امنیتی هیچ ارزشی ندارد. انواع قفل مورد استفاده برای درب های چوبی عبارتند از:

  • قفل سوئیچی

از قفل سوئیچی به طور معمول برای درب اتاق و ورودی استفاده می شود. قفل سوئیچی باید همراه با سیلندر مناسب خود نصب شود.

  • قفل کلیدی

از این نوع قفل به طور معمول برای درب های اتاقی استفاده می شود. چون اکثر درب های اتاقی چوبی هستند معمولاً قفل کلیدی با پهنای 6.5 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • قفل سرویس

جنس درب در انتخاب نوع قفل سرویس اهمیت ویژه ای دارد. برای اکثر درب های سرویس از قفل شاسی دار استفاده می شود. شاسی به سمت داخل نصب شده و قفل را باز و بسته می کند. این مدل قفل بر روی درب های آلومینیومی با پهنای 4.5 سانتی متر و بر روی درب های چوبی با پهنای 6.5 سانتی متر نصب می شود.

گروه صنعتی بهریزان

بهریزان فعالیت خود را در زمینه ی تولید یراق آلات، قفل و دستگیره از سال 1355 آغاز نمود. این برند با رعایت تمامی قوانین و مقررات محیط زیستی، استفاده از بروزترین تکنولوژی ها، مهندسان و طراحان خلاق، کارگران مجرب ،ایمنی و بهداشت حرفه ای، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از منابع کارآمد و الزامات قانونی توانسته بهترین کیفیت را به بازار عرضه کند.

گروه صنعتی بهریزان در بازارهای صادراتی نیز حضوری مؤثر داشته است. برند بهریزان توانسته با در نظر گرفتن نیازها و سلایق مصرف کننده ی خارجی و تولیداتی متناسب با این نیازها جایگاه والایی در بازار فروش جهانی به دست آورد.

گروه صنعتی دلتا

تکنولوژی، کیفیت و نوآوری شعار اصلی گروه صنعتی دلتا است. این برند بیش از 40 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید یراق آلات، قفل و دستگیره را دارا بوده و محصولات نهایی فوق العاده با کیفیت و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد. قفل و دستگیره های این برند به حدی با کیفیت هستند که در بازارهای جهانی نیز صحبت از آن ها است.

از ویژگی های قفل و دستگیره های برند دلتا می توان به زیبایی ظاهری، قیمت مناسب، دوام بالا، کیفیت فوق العاده، متناسب بودن با نیازهای روز دنیا و محصول نهایی کارآمد اشاره نمود.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری