کلید سازی شبانه روزی اندرزگو

کلید سازی شبانه روزی اندرزگو

خدمات کلیدسازی از جمله خدماتی است که در هر شرایط و ساعتی ممکن است به آن نیاز پیدا کنید. در ساعات اوج ترافیک وقتی به خانه بازگشتید یا صبح زود که عازم محل کار می‌شوید، ممکن است ریموت پارکینگ غیرفعال شده، سوئیچ کددار خودرو کار نکند یا حتی کلید را فراموش کنید و نتوانید در منزل، مغازه یا محل کار را باز کنید. در این شرایط به‌جای اینکه دنبال فروشگاه کلیدسازی باشید و حداقل یک ساعت معطل شوید، بهتر است با مجموعه کلید سازی شبانه روزی امداد کلید تماس بگیرید تا بلافاصله فقط با یک تماس تلفنی، تیم پشتیبانی به محل اعزام شود.
در ادامه خدمات امداد کلید در بلوار اندرزگو، نحوه تماس با مجموعه و همچنین نحوۀ محاسبه دستمزد را خلاصه توضیح دادیم.

امداد کلید در محله اندرزگو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تمامی خدمات مربوط به قفل و کلید، باز کردن در منزل، محل کار، پارکینگ و حتی انواع در خودروی ایرانی و خارجی در شعبه بلوار اندرزگو انجام می‌شود. ساکنان عزیز این محل برای استفاده از خدمات امداد کلید باید با نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی‌شان یعنی کلید سازی شبانه روزی شمال تهران تماس بگیرند و برای استفاده از خدماتی درخواست دهند که در ادامه برایتان آوردیم:

  • تمامی خدمات مربوط به باز کردن در حتی درهای ضد سرقت
  • تمامی خدمات مربوط به ساخت سوئیچ انواع موتورسیکلت
  • ساخت سوئیچ کددار برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • باز کردن در گاوصندوق
  • تعویض قفلی و مغز در

در محله های اطراف اندرزگو نیز می توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. مثلا در قیطریه با کلید سازی شبانه روزی قیطریه به شماره 09192002466 تماس بگیرید و از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

باز کردن در گاو صندوق

تضمین کیفیت کار و هزینه مناسب

کلید سازی شبانه روزی دزاشیب، آجودانیه و سایر شعب شمال تهران امداد کلید تمامی خدماتشان را بر اساس مصوبه اتحادیه محاسبه کرده و هیچ دستمزدی خارج از قوانین اتحادیه نخواهد بود، در نتیجه با خیال راحت می‌توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید.
از طرف دیگر معمولاً شهروندان زمانی که با مشکلات قفل و کلید، ریموت و … مواجه می‌شوند، عجله دارند و می‌خواهند سریعاً در پارکینگ، در خودرو یا در منزلشان باز شود، به همین خاطر متقاضی سریع‌ترین خدمات هستند. تیم امداد کلید با حضور تکنسین‌های موفق تضمین می‌کند که تمامی مشکلات مربوط به قفل، کلید، ریموت و در خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند منتها هر مشکلی بر حسب نوع قفل و میزان پیچیدگی آن به زمان متفاوتی نیاز دارد که امداد کلید بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد.

چگونه با امداد کلید تماس بگیرم؟

درصورتی‌که با هرگونه از موارد و مشکلاتی که بالاتر ذکر کردیم، مواجه شدید و در هر ساعت از شبانه‌روز نیاز به خدمات ساخت کلید یا ریموت و باز کردن انواع در و قفل داشتید، می‌توانید با شعبه امداد کلید در شمال تهران از طریق شماره 09192002466 تماس بگیرید و مسئله پیش‌آمده را برای پشتیبانی توضیح دهید تا تیم مربوطه بدون نیاز به حضور شما به محل اعزام شده و بلافاصله به مشکل رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری