کلید سازی شبانه روزی جماران

کلید سازی شبانه روزی جماران

هر کسی ممکن است حین خروج از منزل یا خودرو، کلید خود را جا بگذارد یا بنا به هر دلیلی، آن را گم کند. در واقع، همه ما حداقل برای یکبار در عمرمان هم که شده با چنین مسائل ناخوشایندی روبه‌رو شده‌ایم. اغلب ما در چنین شرایطی آرزو کرده‌ایم که ای کاش تنها با یک تماس می‌توانستیم کلیدساز خبر کنیم. خوشبختانه کلید سازی شبانه‌ روزی جماران  با گرد هم آوردن مجموعه‌ای از کلید سازان ماهر و باسابقه در محله جماران امکان دسترسی شما به خدمات کلید سازی را در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته به وسیله تماس با 09192002466  فراهم کرده است. طی مدت 30 دقیقه بعد از تماس تلفنی، کلید ساز ماهر در محل شما خواهد بود و با قیمت منصفانه و در سریع ترین زمان ممکن سرویس کلید سازی را انجام می دهد.

برای آنکه بدانید چگونه می‌توانید از خدمات امداد کلید در محله جماران تهران بهره‌مند شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی جماران شامل چه مواردی است؟

در مجموعه کلید سازی جماران، تعداد زیادی کلیدساز زبده و حرفه ای مشغول به کار هستند و هر نوع مشکلی را که در زمینه قفل و کلید برای شما پیش بیاید، در کوتاهترین زمان ممکن رفع خواهند کرد. از جمله خدمات کلید سازی جماران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازکردن انواع قفل اعم از در، گاو صندوق و خودرو
  • تعمیر و تعویض انواع قفل
  • ساخت انواع سوئیچ برای موتور سیکلت و خودرو
  • نصب در ضد سرقت
  • تعویض توپی قفل در
  • ساخت انواع ریموت برای پارکینگ
  • ساخت قفل کارتی (دیجیتال) و کلید مغناطیسی
  • باز کردن قفلی که کلید در آن شکسته
  • ساخت انواع کلید 
  • و…

تمامی خدمات کلید سازی را در مناطق هم جوار محله جماران نیز ارائه می دهیم. مثلا در خیابان جمشیدیه با همکاران ما در شعبه کلید سازی شبانه روزی جمشیدیه تماس بگیرید تا سرویس درخواستی شما در مکان موردنظرتان انجام شود.

شکسته شدن کلید در قفل

 

چقدر طول می‌کشد تا کلید ساز به محل شما در جماران برسد؟

فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه‌روز با شماره 09192002466 تماس بگیرید و مشکل خود را برای کارشناسان امداد کلید شرح دهید؛ بلافاصله پس از تماس، کارشناس مربوطه به آدرستان اعزام می‌شود و کمتر از نیم ساعت طول می‌کشد تا در محل حاضر شود. 

در سایر نواحی اطراف جماران مانند دزاشیب هم با همین سرعت می توانید خدمات کلید سازی را دریافت کنید. کافیست با کلید سازی شبانه روزی دزاشیب تماس بگیرید تا کلید ساز متبحر برای شما ارسال شود.

هزینه خدمات کلید سازی جماران

تعرفه خدمات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شود و کارشناسان مبلغ منصفانه‌ای را از شما دریافت خواهند کرد. با توجه به اینکه قیمت خدمات با توجه به نوع آن‌ها متفاوت است، نمی‌توان رقم دقیقی را برای آن اعلام کرد. از این رو، بهتر است با شماره 09192002466 تماس بگیرید و پس از شرح مشکل، هزینه خدمات را از کارشناسان ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری