کلید سازی شبانه روزی سازمان برنامه جنوبی

کلید سازی شبانه روزی سازمان برنامه جنوبی

کلید سازی شبانه روزی امداد کلید در هر ساعت از شبانه روز و هر کجای تهران که هستید آماده باز کردن قفل در، ساخت انواع سوئیچ و ریموت پارکینگ و … می باشد. مجموعه امداد کلید با به کار گیری کلید سازان سیار خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به ساکنین تهران عرضه می کند. برای آشنایی بیشتر با تیم امداد کلید ادامه این نوشته را بخوانید.

در محله سازمان برنامه جنوبی چگونه از امداد کلید کمک بگیرید؟

سازمان برنامه جنوبی در غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری قرار دارد. در همسایگی سازمان برنامه محله های سازمان آب، شهرک اکباتان و جنت آباد واقع شده اند.

در صورتیکه در سازمان برنامه جنوبی هستید به آسانی و فقط از طریق شماره گیری تلفن 09192002466 می توانید از امداد کلید درخواست خدمات کلید سازی کنید. همچنین در محله های اطراف سازمان برنامه نیز قادر به استفاده از خدمات تیم امداد کلید هستید. مثلا اگر ساکن شهرک اکباتان باشید با کلید سازی شبانه روزی شهرک اکباتان تماس بگیرید، در حدود 30 دقیقه کارشناس امداد کلید خود را به مکان شما خواهد رساند.

خدمات امداد کلید

با بهره از کارشناسان خبره تمامی خدمات مربوط به قفل و کلید سازی را در امداد کلید انجام می دهیم. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • بازکردن قفل خودرو و گاوصندوق
  • تعویض انواع قفل
  • ساخت انواع کلید از روی کلید اصلی
  • ساخت انواع سوئیچ
  • نصب انواع قفل
  • بازکردن قفلی که کلید داخل آن شکسته یا گیر کرده است
  • تعویض قفل توپی

تست کلید ساخته شده

 

قیمت خدمات کلیدسازی در سازمان برنامه جنوبی چگونه محاسبه می شود؟

به دلیل متفاوت بودن نوع خدمات نمی توان قیمت دقیقی برای آنها بیان کرد. ولی تمامی هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شوند. همچنین از طریق تماس با مجموعه می توانید قیمت خدمات را از تیم پشتیبانی بپرسید. اگر در نواحی نزدیک به سازمان برنامه مثلا سازمان آب هستید از طریق تماس با شعبه کلید سازی شبانه روزی سازمان آب می توانید استعلام قیمت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری