کلید سازی شبانه روزی سازمان برنامه شمالی

کلید سازی شبانه روزی سازمان برنامه شمالی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که کلید منزل را جا بگذارید و پشت در بمانید؟ در آن لحظه اگر خسته هم باشید سرگردانی و ناراحتی شما چند برابر می شود. زمان زیادی برای پیدا کردن کلید ساز باید صرف کنید، تازه اگر مغازه کلید سازی باز باشد. مطمئنا نمی توانید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید ولی خبر خوبی برایتان داریم. امداد کلید یک کلید سازی شبانه روزی است که خدمات سیار و 24 ساعته خود را به تمامی شهروندان تهران ارائه می دهد. هر زمان و در هر نقطه ای از تهران که هستید فقط با یک تماس تلفنی خواهید توانست کارشناسان خبره قفل سازی و کلید سازی را به مکان مورد نظر خود بیاورید تا مشکل شما را به سرعت حل کنند.

خدمات امداد کلید در محله سازمان برنامه شمالی و مناطق اطراف

سازمان برنامه در غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری واقع شده است. این محله توسط بلوار فردوس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. سازمان برنامه شمالی از سمت شمال و شرق به جنت آباد، از جنوب به بزرگراه حکیم و از غرب به بزرگراه شهید باکری متصل می شود.

مجموعه امداد کلید با بهره گیری از پرسنل مجرب و تجهیزات حرفه ای خدمات گسترده ای را در حوزه های مرتبط با قفل و کلید عرضه می کند:

  • تعویض انواع قفل
  • ساخت انواع کلید
  • تعمیر انواع قفل
  • بازکردن انواع قفل (گاوصندوق، خودرو و…)
  • ساخت انواع سوئیچ
  • ساخت ریموت پارکینگ

علاوه بر سازمان برنامه شمالی، در مناطق اطراف این محله می توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. مثلا در جنت آباد باید با کلید سازی شبانه روزی جنت آباد به شماره 09192002466 تماس بگیرید.

باز کردن قفل گاو صندوق

 

هزینه خدمات امداد کلید در محله سازمان برنامه شمالی چقدر است؟

برای جلب رضایت شما علاوه بر کیفیت بالای خدمات، قیمت هایی مقرون به صرفه برایتان در نظر گرفته ایم. نرخ خدمات امداد کلید برا اساس تعرفه اتحادیه تصویب شده است. با توجه به نوع خدمتی که کارشناسان برای شما انجام می دهند هزینه ها متفاوت است. مسلما هزینه ساخت کلید با هزینه باز کردن قفل گاو صندوق فرق می کند. برای اطلاع از جزئیات خدمات و قیمت ها می توانید با شماره 09192002466 تماس بگیرید.

چرا امداد کلید را برای امور مربوط به کلید سازی انتخاب کنیم؟

علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالای ارائه خدمات، سرعت اعزام نیرو به محل شما باعث شده تا اکثر مشتریان نظر مساعدی در مورد امداد کلید داشته باشند. در هر جایی از تهران که باشید کلید سازان سیار مجموعه امداد کلید به یاری شما خواهند شتافت. به عنوان مثال اگر در منطقه شازمان آب هستید می توانید با کلید سازی شبانه روزی سازمان آب تماس بگیرید. بعد از اینکه تیم پشتیبانی از طریق تماس تلفنی درخواست شما را ثبت و بررسی کرد، بلافاصله اقدام به اعزام کارشناس به محل شما می کنیم. ظرف مدت حداکثر 30 دقیقه در مکان شما حضور خواهیم داشت تا مشکلتان را برطرف کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری