کلید سازی شبانه روزی شهرک محلاتی

کلید سازی شبانه روزی شهرک محلاتی

در هر ساعتی از شبانه روز چنانچه سوئیچ خودرویتان را گم کردید یا هنگام باز کردن در منزل، کلید درون قفل شکست، امداد کلید به یاری شما خواهد شتافت. کلید سازی شبانه روزی امداد کلید خدمات متنوع کلید سازی خود را به تمامی ساکنین شهر تهران ارائه می کند. چه در شهرک محلاتی ساکن باشید و چه در هر نقطه دیگری از تهران، دسترسی به یک کلید سازی سیار و شبانه روزی شما را از دردسر یافتن کلید سازی و صرف زمان زیاد نجات خواهد داد.

خدمات قفل سازی سیار امداد کلید در شهرک شهید محلاتی

شهرک شهید محلاتی از مناطق شمال شرقی تهران می باشد. مینی سیتی، شهرک قائم، شهرک ابوذر و شهرک کوثر از جمله مناطقی هستند که در مجاورت شهرک محلاتی قرار دارند. امداد کلید در نواحی اطراف شهرک محلاتی نیز خدمت رسانی می کند. به عنوان نمونه اگر از اهالی مینی سیتی هستید و نیاز به خدمات کلید سازی دارید می توانید با کلید سازی شبانه روزی مینی سیتی با شماره 09192002466 تماس بگیرید.

هر آنچه که در ارتباط با قفل و کلید سازی نیاز داشته باشید، امداد کلید به شما ارائه خواهد کرد. برخی خدمات شبانه روزی امداد کلید عبارت است از:

  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • ساخت انواع کلید و قفل
  • تعویض قفل توپی در
  • ساخت، تعویض و تعمیر انواع قفل‌های ضد سرقت
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل‌های کتابی
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده

تعمیر قفل در

 

هزینه کلید سازی و سایر خدمات امداد کلید

قیمت تمامی خدمات مجموعه امداد کلید طبق نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است. امداد کلید با بیش از 25 سال سابقه در زمینه قفل و کلید سازی و با بهره مندی از کادری مجرب، 7 روز هفته و 24 ساعته در خدمت اهالی کلیه مناطق تهران می باشد.

برای اطلاع از هزینه خدمات می توانید با پشتیبانی امداد کلید به شماره 09192002466 تماس بگیرید.

چه مدت طول می کشد تا کارشناسان امداد کلید به آدرس شما در شهرک محلاتی برسند؟

با توجه به اینکه در مواقع اضطراری سرعت اعزام کلید ساز برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد، امداد کلید همواره می کوشد در کمترین زمان ممکن پرسنل خود را به محل شما بفرستد. در نظر بگیرید که از سفر به منزل برگشته اید و متوجه می شوید کلید را در خانه جا گذاشته اید یا گم کرده اید. در این شرایط انتظار دارید کلید ساز سیار در سریع ترین زمان ممکن به شما برسد و در منزلتان را باز کند. به شما اطمینان می دهیم که حداکثر 30 دقیقه پس از تماس شما، کارشناسان ما در محلتان حاضر باشند.

علاوه بر ساکنین شهرک محلاتی، اهالی شهرک های اطراف نیز می توانند از خدمات امداد کلید برخوردار شوند. به طور مثال فردی که در شهرک ابوذر اقامت دارد می تواند با کلید سازی شبانه روزی شهرک ابوذر تماس گرفته و خدمت مورد نظر خود را دریافت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری