کلید سازی شبانه روزی میدان قدس

کلید سازی شبانه روزی میدان قدس

برای حل مشکلات مرتبط با قفل سازی و کلید سازی به کلید سازی شبانه روزی امداد کلید مراجعه کنید. مزیت استفاده از خدمات امداد کلید این است که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و بدون مراجعه به مغازه کلید سازی، کارشناسان کلید سازی را در محل خود داشته باشید. برای آگاهی از خدمات امداد کلید این مقاله را مطالعه کنید.

امداد کلید در میدان قدس چگونه خدمت رسانی می کند؟

در همه نقاط تهران از جمله میدان قدس می توانید از خدمات امداد کلید بهره ببرید. میدان قدس میدانی است در شمال شهر تهران.
این میدان در منطقه ۱ شهرداری تهران و در نزدیکی و شرق میدان تجریش واقع شده‌است. خیابان های شریعتی، دربند و باهنر در نزدیکی میدان قدس قرار دارند. در این محله ها نیز می توانید با امداد کلید تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوید. مثلا اگر در خیابان باهنر هستید، با کلید سازی شبانه روزی باهنر تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.

از جمله خدمات و سرویس های امداد کلید:

  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن در خودرو ایرانی و خارجی
  • ساخت ریموت کیلس
  • ساخت سوئیچ برای انواع موتورسیکلت
  • ساخت انواع سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی
  • باز کردن در گاوصندوق
  • ساخت انواع قفل ضد سرقت برای خانه، مغازه و شرکت

باز کردن در ماشین بدون کلید توسط کلید ساز

قیمت های منطبق با نرخ اتحادیه، سرعت ارائه خدمات در شعبه میدان قدس

در پی رضایتمندی مشتریان عزیز همواره می کوشیم مناسب ترین قیمت ها را ارائه دهیم. با توجه به متفاوت بودن خدمات، دستمزد پرسنل نیز متفاوت خواهد بود ولی همه هزینه های محاسبه شده بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشند.

تفاوتی ندارد که شما در میدان قدس باشید یا در خیابان شریعتی، در همه کوچه و خیابان های تهران، مجموعه امداد کلید در اسرع وقت نیروهای خود را برای سرویس دهی به شما اعزام می کنند و در حداکثر 30 دقیقه پس از تماس شما در محل حاضر خواهند بود. در خیابان شریعتی با شعبه کلید سازی شبانه روزی شریعتی تماس گرفته و درخواست نیروی کلید ساز و قفل ساز کنید.

در صورت داشتن هر سوالی در ارتباط با قیمت ها یا  خدمات می توانید با پشتیبانی امداد کلید به شماره 09192002466 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری