کلید سازی شبانه روزی کلاهدوز

کلید سازی شبانه روزی کلاهدوز

این روزها با استفاده از کلید سازی شبانه روزی می توانید در هر زمانی از شبانه روز، خواه نیمه شب باشد یا صبح زود، از خدمات کلید سازی بهره مند شوید. مجموعه امداد کلید شعب کلید سازی شبانه روزی و سیار خود را در سراسر شهر تهران ایجاد کرده است تا در هر نقطه ای از تهران که باشید بتوانید از خدمات آنها استفاده کنید. از جمله این شعبه ها کلید سازی شبانه روزی کلاهدوز است که در خیابان کلاهدوز قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با امداد کلید و خدمات آن ادامه مقاله را بخوانید.

خدمات امداد کلید در خیابان کلاهدوز

خیابان کلاهدوز در منطقه 3 تهران واقع شده‌ است و از محله‌های اختیاریه، پاسداران – ضرابخانه، کاوه، دروس و قلهک عبور می‌کند. کلاهدوز خیابانی شرقی غربی است که ابتدای آن از شرق با یک فرعی در خیابان پاسداران شروع شده و تا خیابان شریعتی ادامه میابد. در شمال این خیابان و به موازات آن بزرگراه صدر قرار گرفته است.

امداد کلید در خیابان کلاهدوز هرگونه خدمتی که مرتبط با حوزه کلید سازی و قفل سازی باشد ارائه می دهد. بخشی از خدماتی که بیشترین متقاضی را داشته است عبارتند از:

  • بازکردن قفل خودرو و گاوصندوق
  • تعویض انواع قفل
  • ساخت انواع کلید از روی کلید اصلی
  • ساخت انواع سوئیچ
  • نصب انواع قفل
  • بازکردن قفلی که کلید داخل آن شکسته یا گیر کرده است
  • تعویض قفل توپی
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده
  • باز کردن قفل‌های قدیمی

تعمیر قفل توسط کلید ساز

در مناطقی که نزدیک به خیابان کلاهدوز هستند نیز می توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. مثلا در محله دروس با کلید سازی شبانه روزی دروس تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

هزینه خدمات در کلید سازی شبانه روزی کلاهدوز

بعضی افراد تصور می کنند به دلیل شبانه روزی بودن و حضور کلید ساز در محل، احتمالا قیمت های خدمات امداد کلید بالا می باشد. به شما اطمینان می دهیم که در این مجموعه تمامی هزینه ها مناسب و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است.

البته اگر شما در مورد مبلغ دغدغه‌ای دارید می‌توانید قبل از اعزام کارشناس به محل، قیمت حدودی را تلفنی از تیم پشتیبانی به شماره 09192002466 بپرسید. پس از اطمینان از بابت منصفانه بودن هزینه و دستمزد، کارشناس به سمت شما حرکت می کند.

رسیدن کارشناس کلید ساز به محل چقدر طول می کشد؟

چه در خیابان کلاهدوز باشید و چه در محله های اطراف، با پشتیبانی امداد کلید تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.  پرسنل ما فورا به بررسی درخواست شما می پردازند و کارشناس خبره ای برایتان اعزام می کنند. در مدت زمان حداکثر سی دقیقه کارشناس در محل شما حاضر خواهد بود و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

در مناطق اطراف محله کلاهدوز مثلا در اختیاریه، برای برخورداری از خدمات امداد کلید با کلید سازی شبانه روزی اختیاریه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری