کلید سازی شبانه روزی پل رومی

پل رومی نام محله ای در شمال شهر تهران است که از محله های قیطریه و الهیه عبور می کند. در این منطقه اگر به خدمات کلید سازی نیاز داشتید با کلید سازی شبانه روزی پل رومی به شماره 09192002466 تماس بگیرید. 30 دقیقه پس از تماس، کلید ساز حرفه ای در محل شما حاضر خواهد بود تا با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان ممکن خدمت کلید سازی را برای شما انجام دهد.

برای همه ما پیش آمده است که بنا به هر دلیل کلید خود را داخل ماشینمان جا بگذاریم یا در شرایط حساس کلید منزلمان را گم کنیم. اگر در حالت عادی با چنین مسائلی روبه‌رو شویم، می‌توانیم سراغ نزدیک‌ترین کلیدسازی برویم و مشکلمان را شرح دهیم. اما اگر در نیمه‌های شب یا روزهای تعطیل با چنین مسائلی مواجه شویم، احتمالا بسیاری از ما آرزو می‌کنیم که ای کاش به یک کلید سازی شبانه‌ روزی دسترسی داشتیم و تنها با یک تماس می‌توانستیم از یک کلید ساز ماهر کمک بگیریم. اینجاست که خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی پل رومی راهگشا خواهد بود. برای اطلاع از خدمات کلید سازی در محله پل رومی تهران، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.  

خدمات کلید سازی شبانه‌ روزی پل رومی کدام است؟

کلیدسازانی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در کلید سازی پل رومی مشغول به کار هستند و خدماتی از قبیل آنچه در زیر ارائه شده است، به مشتریان خود عرضه می‌کنند:

  • بازکردن انواع قفل
  • ساخت انواع کلید
  • باز کردن در انواع گاوصندوق
  • ساخت ریموت برای پارکینگ
  • بازکردن در خودرو
  • تعویض مغزی قفل در
  • ساخت قفل کارتی (دیجیتال) و کلید مغناطیسی

در مناطق اطراف پل رومی برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی می توانید از شعبه های دیگر ما کمک بگیرید. به عنوان نمونه در قیطریه با کلید سازی شبانه روزی قیطریه تماس بگیرید تا همکاران ما به یاری شما بشتابند.

باز کردن قفل درب محل کار

چقدر طول می‌کشد تا کلید ساز به محل شما در پل رومی برسد؟

در هر لحظه و هر ساعتی که با کلید سازی پل رومی تماس بگیرید، آدرستان بلافاصله در اختیار کارشناس مربوطه قرار می‌گیرد و او خیلی سریع به محل اعزام می‌شود. از لحظه تماس با تیم پشتیبانی تا حاضر شدن کارشناسان در محل، تنها 30 دقیقه طول می‌کشد. 

اهالی خیابان هایی که در حوالی پل رومی واقع هستند نیز با همین سرعت، کلید ساز را در موقعیت مکانی خود حاضر خواهند داشت. مثلا در خیابان الهیه، نیروهای سیار کلید سازی الهیه طی زمان سی دقیقه برای سرویس دهی نزد شما حضور خواهند یافت.

قیمت خدمات کلید سازی پل رومی چقدر است؟

تعرفه خدمات در کلید سازی پل رومی بر اساس مصوبه اتحادیه تعیین می‌شود و با توجه به خدماتی که کارشناسان به شما ارائه می‌کنند، متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل، حین تماس با اپراتورها می‌توانید هزینه خدمات را برای مشکل مورد نظرتان جویا شوید. 

 

شایان ذکر است که مجموعه امداد کلید علاوه بر پل رومی در تمامی کوچه و خیابان های تهران، کلید ساز سیار دارد. پس در هر کجای تهران که نیاز به خدمات قفل و کلید سازی دارید با شماره 09192002466 تماس بگیرید تا نزدیک ترین کلید ساز سیار برای شما اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری