باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی

باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود شما به سوییچ خودروتان دسترسی نداشته باشید.

از جمله این دلایل می توان به جا گذاشتن سوییچ داخل ماشین به دلیل مشغله زیاد و حواس پرتی، سرقت، مفقود شدن سوییچ ویا قفل شدن اتوماتیک درب های خودرو و عملکرد ویژه سیستم دزدگیر ماشین در زمانی که راننده یا سایر سرنشینان به هر دلیلی عجله کرده اند، اشاره کرد.

دلیل آن هر چه باشد این موضوع یک اتفاق استرس آور است و به خصوص در موقعیت های که با کمبود زمان روبرو هستیم یک دردسر جدید خواهد بود و البته احتمال این که این مشکل برای هر کسی بیفتد بسیار بالاست.

روش های باز کردن درب خودرو

در ادامه روش های راحت و بسیار کاربردی را که می توانید از آن ها برای باز کردن درب خودرو یا حتی درب منزلتان استفاده کنید بیان می کنیم.

با فراگیری این روش ها می توانید در زمان هایی که مشکلی برای شما پیش آمد بدون هیچ نگرانی و بدون نیاز به کلید ساز، درب خودرو یا خانه تان را باز کنید.

بسیاری از افراد در این شرایط سعی می کنند به کمک ابزار و روش های مختلفی درب خودرو را باز کنند.

استفاده از بند کفش

بند کفش یکی از ابزاری است که به راحتی در دسترس همگان قرار دارد.

توجه داشته باشید که از این روش مناسب قفل هایی است که بتوان آن ها را به سمت بالا کشید.

ابتدا با بند کفش یک گره دایره ای بزنید، بعد آن را از سمت بالا به داخل ماشین ببرید و با گرفتن قفل ماشین ان را به جهت بالا بکشید تا قفل باز شود.

فراموش نکنید که قبل از این کار صدای دزدگیر خود را سایلنت ( بی صدا) کنید.

استفاده از جا لباسی فلزی

با داشتن جا لباسی فلزی خیلی راحت می توانید درب ماشینتان را باز کنید.

برای این کار ابتدا قلاب جا لباسی را از کنار پنجره به داخل ببرید و قلاب را بچرخانید و با این کار آن را به قفل قلاب کنید.

اگر آن را به سمت بالا بکشید قفل نیز به سمت بالا می آید و درب ماشین باز می شود.

حتما توجه داشته باشید که باید جا لباسی فلزی باشد و با جا لباسی های پلاستیکی نمی توانید این کار را انجام دهید.

کمک گرفتن از پیچ گوشتی و میله فلزی

استفاده از وسایل فلزی به صورت نادرست باعث آسیب درب خودرو از داخل و خارج می شود.

پس رعایت  احتیاط  و دقت در انجام این کار از شرط های بسیار اساسی است.

با یک پیچ گوشتی و یک میله فلزی خیلی راحت می توانید درب خودروتان را باز کنید.

استفاده از روش slim jim

slim jim یک میله فلزی است که یک برآمدگی در ابتدای آن وجود دارد. وقتی این قسمت ابتدایی را از پنجره ماشین وارد کنید، کافی است که آن را به طرف بالا بکشید تا درب خودرو باز شود.

 به کار گیری کیسه هوا

ابزاری که در این روش به آن نیاز دارید یک کیسه هوای کوچک، یک میله فلزی و یک تکه چوب می باشد.

ابتدا تکه چوب را در داخل یک رویه پلاستیک قرار دهید تا در زمان باز کردن لایه بالای درب آن را قرار دهید و بعد کیسه هوا را لای درب خودرو گذاشته و باد کنید تا به مرور لای درب بیشتر باز شده و در مرحله بعدی میله فلزی را که سر آن خمیده  شده به طرف دستگیره درب باز کن خودرو برده و با کشیدن ان به سمت داخل خودرو درب آن باز می شود.

استفاده از نوار پلاستیکی

در این روش یک نوار پلاستیکی بلند را تا کرده و زمانی که تکه چوبی را در کنار درب ماشین می گذارید به صورت خیلی آرام نوار پلاستیکی را وارد درب ماشین کرده و به دکمه های قفل برسانید. خیلی سریع آن را به سمت بالا بکشید. با طی این مراحل درب خودرو باز می شود.

 استفاده ازتوپ تنیس ساده

در این روش بسیار ساده  و آسان لازم است که ابتدا یک سوراخ کوچک در توپ تنیس ایجاد کنید. توپ را روی درب خودرو گذاشته و درب را باز کنید.

تماس با امداد کلید تهران

استفاده از روش  هایی که در بالا گفته شد مهارت خاص خودش را می خواهد و همیشه هم موفقیت آمیز نیست.

با پیشرفت صنعت خودرو سازی مکانیزم قفل خودرو ها هم روز به روز در حال تغییر است و روش هایی که گفته شد مطمئنا برای تمامی خودرو ها کار ساز نخواهد بود.

گاها به خاطر خرابی قفل مرکزی خودرو حتی با کمک این روش ها هم نمی توان درب خودرو خود را باز کرد.

سیستم قفل مرکزی خودرو سیستمی است که با باز و قفل کردن درب سمت راننده تمام درب های خودرو را باز و قفل می کند.

در چنین مواقعی که هیچ کدام از روش های توضیح داده شده در بالا مشکل شما را حل نکرد بهترین کار تماس با شماره یک کلید ساز سیار است تا در کمترین زمان ممکن، درب خودرو شما را بازکند و با کیفیتی قابل قبول با ساخت یک سوییچ یدکی، مشکل شما را به صورت کاملا تخصصی رفع کند.

تماس با پلیس

در صورتی که شماره کلید سازان را در اختیار نداشتید و یا در دسترس نبودند می توانید با پلیس تماس بگیرید.

تمام ماموران نیروی انتظامی وسایلی را که برای باز کردن درب خودرو نیاز هست در اختیار دارند و بعد از اطمینان از این که خودرو متعلق به خود شما است، می توانند به شما کمک کنند.

باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی

هزینه تهیه وساخت سوییچ یدکی خودرو

هزینه ساخت سوییچ یدکی در حالتی که درب ماشینتان باز باشد و زمانی که سوییچ اصلی را گم کرده اید و درب ماشین قفل است متفاوت است.

اگر درب خودروی شما باز باشد و شما تصمیم بگیرید که برای موقعیت های غیر قابل پیش بینی یک سوییچ یدکی داشته باشید کلید ساز هزینه ای برای این کار از شما دریافت نخواهد کرد و یا شاید دستمزد بسیار کمی از شما بخواهد.

اما اگر درب خودرو قفل باشد ابتدا باید درب ماشین را باز کند و برای این کار از کد قفل ماشین که روی یک کارت نوشته شده است استفاده می کند و بعد از باز شدن درب خودر سوییچ یدکی را می سازد.

نکته ای که در زمان ساخت سوییچ یدکی باید به آن توجه شود این است که کد دهی سوییچ تنها زمانی نیاز است که ماشین به تکنولوژی ایموبلایزر مجهز باشد. اما اگر ماشین فاقد این تکنولوژی باشد نیازی به کد دهی نیست.

چرا کلید سازی شبانه روزی امداد کلید تهران

کلید سازی امداد کلید با استخدام افراد متخصص در این زمینه و به کار گیری نیروهایی که آشنایی کامل به همه پیچیدگی های قفل های خودرو دارند توانسته در سریعترین و کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت ها به کمک مشتریان خود شتافته و قفل درب های خودرو بسته شده آن ها را باز کند.

با بررسی های انجام شده توسط تیم ما دلایل مختلفی باعث باز نشدن قفل درب خودرو می شود از جمله شکستن و خراب شدن کلید گرفته تا فراموش کردن و یا حتی گم کردن ریموت خودرو در خودروهای خارجی و ایرانی….

در مجموع تیم سیار ما در همه ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی ویژه در این خصوص به مشتریان محترم خود می باشد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی

فرقی نمی کند شما مالک خودروی داخلی باشید یا یک خودروی خارجی که مجهز به سیستم های ایمنی پیشرفته است، در این موارد طی تماسی که با امداد کلید بگیرید کارشناسان متخصص و زبده ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل را بعد از بررسی دقیق برای شما رفع می کنند و در زمانی که احتیاج به مراجعه به نمایندگی داشته باشید ، راهنمایی های لازم انجام می شود.

کارشناسان ما در امداد کلید از افراد با تجربه و متخصص تشکیل شده  که به صورت مدام با انواع تکنولوژی های روز دنیا بر مهارت خود می افزایند تا در هر لحظه از شبانه روز در خدمت شما عزیزان برای بررسی مشکل باز نشدن درب خودرو تان در کنار شما  باشید.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری