باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل ماشین

گم شدن یا جا ماندن سوئیچ در داخل ماشین اتفاقی است که حداقل یکبار برای هریک از ما پیش آمده است. در این شرایط اگر سوئیچ یدک در دسترس نباشد کار کمی سخت خواهد بود. این شرایط استرس زا و دلهره آور خواهد بود به خصوص اگر قرار کاری مهمی داشته باشید! عجله داشتن شرایط را بدتر کرده و باعث سردرگمی بیشتر می شود.

بهترین کار در این شرایط حفظ آرامش و فکر کردن به راه حل است. در این مطلب چند روش برای باز کردن قفل ماشین به شما آموزش خواهیم داد پس با ما در این مطلب از امداد کلید همراه باشید.

باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل ماشین

خودروهای جدید سیستم امنیتی و قفل اتوماتیک دارند بنابراین قفل برقی بوده و برای باز کردن آن نیاز به ریموت کنترل است. باز کردن قفل های قدیمی راحت تر از انواع اتوماتیک است اما باز کردن قفل های برقی نیز غیر ممکن نیست. برخی از روش ها برای باز کردن قفل ماشین عبارتند از:

  1. تماس با امداد خودرو

نخستین راه حلی که در چنین شرایطی به ذهن هر فرد خطور می کند تماس با تعمیرکار است اما اگر خارج از شهر باشید این کار بسیار طول می کشد. در صورتی که عجله دارید بهتر است خودتان دست به کار شوید.

  1. مراجعه به نمایندگی

وقتی سوئیچ را گم کرده یا داخل ماشین جا گذاشته اید نمی توانید خودرو را حرکت دهید. برای انجام این کار می توانید به نمایندگی مراجعه نموده و با کرایه جرثقیل خودرو را تا نمایندگی مورد نظر حمل کنید سپس از تعمیرکاران متخصص بخواهید که درب خودرو را باز کنند. این کار علاوه بر زمان بر بودن هزینه ی زیادی نیز دارد اما درآخر تصمیم با شما است.

  1. استفاده از اسلیم جیم

اسلیم جیم وسیله ای است که پلیس ها برای باز کردن درب ماشین مورد استفاده قرار می دهند. به دلیل برقی بودن خودروهای جدید استفاده از این روش توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث آسیب به سیم کشی داخل درب شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است از درب شاگرد استفاده کنید زیرا سیم کشی های کمتری در این قسمت وجود دارند.

  1. استفاده از سیم اضطراری صندوق عقب

انجام این کار مستلزم باز بودن صندوق عقب است. در صورت باز بودن صندوق عقب به دنبال سیم اضطراری بگردید که معمولاً در سقف یا درب صندوق قرار دارد. با کشیدن سیم صندلی عقب خودرو می افتد. در برخی خودروها صندلی آزاد شده اما نمی افتد. در این صورت با یک فشار کوچک می توانید آن را جابجا نموده و وارد خودرو شوید.

  1. استفاده از کیسه هوا

یک کیسه هوای کوچک، تکه ای چوب و میله ای فلزی برای انجام این کار مورد نیاز هستند. با استفاده از تکه چوب و کیسه هوا درب خودرو را باز نگه دارید. به این صورت که تکه چوب را بین درب و بدنه قرار داده و کیسه هوا را بین درز ایجاد شده قرار دهید تا درز باز بماند. حال کیسه را باد کنید تا درز ایجاد شده بیشتر شود. در نهایت با استفاده از میله ی فلزی قفل را فشار داده و یا بالا بکشید تا باز شود.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری