ساخت ریموت کیلس

ساخت ریموت کیلس بصورت تخصصی

ریموت کلیس محصولی است که خودرو را از سوئیچ بی نیاز می کند. در این سیستم شما می توانید ورود و خروج را بدون کلید و زدن استارت و حتی خاموش نمودن خودرو انجام دهید بدون آن که به سوئیچ احتیاج پیدا کنید. هر ریموت کلیس در روی خودرو نصب می شود. فرد در زمان نزدیک شدن به خودرو می تواند شاهد باز شدن درب ها به صورت اتوماتیک و خروج آن ها از حالت قفل باشد.

ساخت ریموت کیلس

 در زمان دور شدن هم درب ها به صورت کاملاً خودکار قفل می شوند. هر گاه تصمیم به روشن نمودن خودرو کردید دیگر نیاز نیست تا از سوئیچ استفاده کنید، در واقع بعد از نصب شدن کیلس به طور کلی سوئیچ خودرو (استارت) از آن حذف می شود و به کمک ریموت یا دکمه استارت که در دست دارید می توان به راحتی آن را هدایت کرد.

در برخی از انواع این محصول رمزنگاری انجام شده تا ضریب ایمنی آن افزایش یافته و در موارد اضطراری که به ریموت پیدا نکردید یا گم شد، دیگر نگرانی نباشد. به راحتی با کمک پدی که زیر شیشه جلو در سمت داخل نصب می شود می توان کلمه عبور را مشخص نمود و هر موقع که حس کردید نیاز بود با درج رمز (از سمت بیرون خودرو) وارد خودرو شوید از آن استفاده می کنید.

کیلس یکی از محصولات جدید در صنعت تکنولوژی ماشین می باشد که به راننده این قابلیت را می دهد تا بدون زدن استارت و حمل سوئیچ خودرو خود را روشن کند.

کیلس (بدون سوئیچ) چیست؟

یکی از بهترین تکنولوژی‌های کیلس استارتر است که در دو دهه گذشته در اکثر خودروها قابل استفاده است. برای اولین بار این سیستم در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط شرکت مرسدس بنز طراحی و تولید شد. امروزه در خیلی از خودروها از این سیستم پیشرفته که با نام کلید هوشمند (Smart Key) هم نام برده می شود، استفاده می کنند.

در این سیستم، راننده برای باز کردن یا قفل کردن درب ها، دیگر احتیاجی به فشار دادن دکمه در روی کنترل از راه دور ندارد. در حقیقت وقتی کلید در جیب راننده باشد، توسط گیرنده های حساس نصب شده در روی خودرو شناسایی می شود.

با این سیستم شما قادرید پیشرانه خودروی خود را فقط فشار دادن یک دکمه و نگه داشتن یک پدال ترمز روشن کرد. در بعضی از خودروها تنها با زدن یک کارت هوشمند یا سوئیچ در جای مخصوص و فشردن دکمه Start خودرو روشن می شود.

در زمان نزدیک شدن به خودرو و فعال شدن سیستم کیلس برای آسانی در تشخیص دستگیره در قسمتی از آن چراغ هایی که در زیر دستگیره درب قرار دارد، روشن می شود.

 

در زمانی که راننده، دستگیره درب را بگیرد یا دکمه صندوق عقب را فشار دهد، قفل ها کاملاً اتوماتیک باز می شوند. البته این کار زمانی انجام می شود که کلید همراه راننده باشد. زیرا شناسایی کلید توسط گیرنده های خودرو لازم و ضروری است.

در زمانی که راننده بخواهد خودرو خود را ترک کند با فشار دادن یک دکمه در روی دستگیره درب یا دور شدن از آن به طور اتوماتیک درب ها قفل می شوند و اصلاً نیازی نیست که دکمه قفل روی ریموت را فشار دهد. بلکه لمس و فشردن دستگیره درب خودرو به تنهایی کافی است. حتی با دور شدن از خودرو در ها به شکل خودکار قفل می شود.

امکانات دستگاه کیلس

    استارت زدن خودروبه کمک ریموت

    خاموش کردن خودرو از راه ریموت

    دارای یک تایمر خاموش کننده اتوماتیک خودرو

    امکان استارت زدن خودرو از همه مکان ها

    استارت زدن و روشن کردن ماشین از طریق کلید کیلس

    تایمر برای روشن شدن خودکار خودرو به منظور جلوگیری از تخلیه باتری

    قابل نصب و اجرا روی خودروهای دستی و دنده اتوماتیک بدون احتیاج به سیم کشی دینام

روش استفاده از شاسی کیلس

    برای روشن شدن بخش اول سوئیچ که مربوط به قسمت های ساعت، رادیو و پخش، بخاری می باشد تنها بدون فشار دادن پدال ترمز کافی است یکبار شاسی را فشار داد و برای برق پشت آمپر دوباره کلید را فشار داد و زمانی که تصمیم به خاموش کردن همه موارد شدید دوباره کلید را فشار دهید.

   برای روشن شدن خودرو فشار ترمز پایی و شاسی کافی است.

    جهت خاموش شدن خودرو باید ترمز دستی را کشید و پشت سر آن شاسی کیلس را فشار دهید.

 

طریقه استفاده از ریموت برای روشن و خاموش کردن خودرو

    برای روشن کردن خودرو بهتر است ۳ ثانیه کلید اول ریموت (قفل با صدا) را نگه دارید.

    در موقع خاموش کردن ۳ ثانیه کلید سوم ریموت (قفل بی‌صدا) را فشار دهید و ثابت نگه دارید تا خاموش شود.

ساخت ریموت کیلس

خرید کیلس

با پیشرفت صنعت خودرو این روزها دیگر کمتر شاهد نقش کلید در آن ها هستیم و بیشتر دکمه ها مورد استقبال قرار گرفته است. استارت بدون کلید (کیلس استارت) یک آپشن کارا و جذاب محسوب شده که برای انواع خودروهای مانند سورنتو به صورت کاملاً مجزا ساخته می شود و به راحتی قابل نصب می باشد. خرید کیلس به فرد در روزهای سرد و برفی کمک می کند که دیگر لازم نباشد کلید را بچرخانید.

بدون شک یک آپشن مانند کیلس رابطه مستقیمی با ایمنی خودروی دارد. هر چیپ آن حاوی اطلاعات درون ریموت است، پس می توان آن را هک کرد. با توجه به این موضوع پس لازم و ضروری است حتماً کیلس را از مراکز معتبر خریداری و تهیه کرده و توسط افراد و تکنسین های مورد اعتماد نصب شود.

قیمت کیلس

کیلس (استارت بدون کلید) برای در خودروها امکاناتی را در اختیار رانندگان قرار می دهد که ارزش خرید آن را بالا برده و همه را مجذوب خود می کند. با کمک این وسیله می توان خودرو را از مسافت خیلی دور هم کنترل کرد و هنگامی که مشغول هستید یا وسیله ای در دست دارید، بدون احتیاج به کلید سوئیچ با فشار دادن دکمه استارت خودرو روشن می شود.

کیلس تقریباً دارای قیمتی نوسان دار است؛ به خاطر وجود این تغییرات می توان آن را به شکل فیک و نامعتبر هم در بازار تهیه کرد. به شما توصیه می کنیم تحت تأثیر همین قیمت های پائین فریب سودجویان را هرگز نخورید، زیرا استارت بدون کلید اگر از یک فروشگاه نامعتبر خریداری شود امکان دارد که سرقت خودرو بالا رود.

در حقیقت کیلس یک مزیت و ویژگی خوب محسوب می شود که ارزش خرید و نصب دارد.

در ابتدا کیلس فقط مخصوص خودروهای لوکس طراحی و تولید می شد ولی بعد از گذشت زمان تقریباً کوتاهی قابل نصب روی همه ماشین ها بود و به شکل مجزا هم می شود آن را خرید.

خدمات کلید سازی شبانه روزی

سخن آخر

با پیشرفت تکنولوژی هر روزه زندگی بشر رو به سمت آسودگی می رود و مشکلاتی که قبلاً با آن ها روبرو بود حل می شود.

 امکاناتی که امروزه با کمک علم و تکنولوژی روز ساخته شده و در روی خودرو ها نصب می شوند باعث شده تا ماشین ها کاملاً از حالت کنترل دستی خارج و به سمت هوشمندی بروند. آپشن کیلس استارت یک مزیت و امکان پرطرف‌دار در خودرو به حساب می آید که برای راننده در زمان روشن و خاموش کردن خودرو راحتی را به ارمغان آورده است. با نصب کردن این وسیله کنترل ماشین از راه دور بسیار آسان شده و حتی در روزهای برفی و سرد از داخل خانه یا دفتر کار می توانید ماشین خود را روشن کرده و تا زمانی که سوار شوید گرم کنید.

با نصب کیلیس در روی خودرو ایمنی آن افزایش یافته و در زمانی که یک لحظه تصمیم به کنترل یا خاموش کردن داشتید این کار را بدون هیچ مشکلی از راه دور انجام دهید.

کیلیس قادر است کارکرد سوئیچ را تحت تأثیر خود قرار دهد. با نصب آن دیگر احتیاجی به چرخاندن کلید نیست و فقط با فشار یک دکمه و پدال ترمز، خودرو به راحتی روشن می شود. در زمان خرید کیلیس بهتر است نمایندگی های مجاز و معتبر را که دارای بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستند برای این کار انتخاب کنید.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری