چرا کلید قفل را باز نمی کند؟

چرا کلید قفل را باز نمی‌کند؟

معرفی ۴ مشکل مهم که باعث شکست قفل می‌شود!

معمولاً وقتی زمان طولانی از یک کلید استفاده کنید یا برعکس، سال‌ها سراغ قفل نروید به‌قدری که پوسیده و قدیمی شود، ممکن است با مشکلاتی مانند شکستن کلید داخل قفل یا هرز رفتن قفل مواجه شوید. اگر هم قفل علی‌رغم پوسیدگی تا روز آخر کار کند بالاخره ممکن است که یک روز کلید دیگر قفل را باز نکند و یا اصلاً در قفل نچرخد.

دلایل بسیاری برای اینکه کلید، قفل منزل یا محل کار یا حتی کمد را باز نکند، وجود دارد. در واقع فرقی ندارد که ابعاد کلید شما چقدر است، درهرصورت با گذر زمان ممکن مشکلاتی به وجود بیایید که برای برطرف‌کردن آن نیاز به یک فروشگاه کلیدسازی در نزدیکی محل زندگی‌تان داشته باشید تا سریعاً تعویض توپی در را برایتان انجام دهد. البته ما یک پیشنهاد بهتر یعنی استفاده از خدمات کلید سازی امداد کلید را داریم.

در این مقاله قرار است که اول سه دلیل مهم برای باز نشدن قفل توسط کلید را به شما بگوییم و بعد سراغ خدمات امداد کلید برویم که علاوه بر تعویض قفل و توپی در، به شهروندان عزیز ارائه می‌شود. پس با ما همراه باشید.

دلیل اول، قفل هرز شده

بیایید تا پیش از معرفی خدمات کلید سازی سیار سه دلیل مهم باز نشدن قفل را بیشتر توضیح دهیم.

هرز شدن، اولین و در بسیاری مواقع مهم‌ترین دلیلی است که کلید قفل در را باز نمی‌کند. در این شرایط بهتر است که اصلاً خودتان را معطل درگیرشدن با کلید نکنید زیرا قفل هرز شده به این راحتی باز نمی‌شود و حتی ممکن است که کلید در قفل بشکند.

در این شرایط، شما دو راه بیشتر ندارید. در راه اول باید ابزار باز کردن مغزی را داشته باشید که احتمالاً چنین چیزی فراهم نیست. در راه دوم باید سراغ خدمات قفل‌سازی سیار و شبانه‌روزی بروید تا به محل اعزام شده و بلافاصله مشکلتان را حل کند.

 

تلاش برای باز کردن قفل با ابزارهای مختلف

کلید و قفل قدیمی، دومین عامل باز نشدن قفل

فرسوده شدن و قدیمی بودن کلید هم دومین عامل باز نشدن قفل است. معمولاً توصیه می‌شود که نه فقط برای راحت باز شدن در بلکه برای حفظ امنیت خانه هم در بازه‌های زمانی دو تا سه سال حتماً قفل و مغزی در را عوض کنید.

وقتی قفل فرسوده و قدیمی باشد، بدون کلید و با ترفندهایی که سارقان بلد هستند، به‌راحتی باز شده و امنیت بسیار پایینی دارد. معمولاً مغزی در بعد از چند سال استحکام اولیه را ندارد و به‌راحتی قابل نفوذ است. پس برای حفظ امنیت لازم است که یک تماس با خدمات قفل و کلیدسازی شبانه‌روزی داشته باشید تا برای تعویض فوری مغزی در هر ساعت از شبانه‌روز به محل شما اعزام شوند.

 

کلید و قفل قدیمی | از عوامل باز نشدن قفل

 

از طرف دیگر با مغزی و کلید فرسوده خودتان هم ممکن است با مشکل بازکردن در مواجه شوید و یک روز اصلاً کلید داخل قفل نرود یا حتی بشکند. در این شرایط حداقل یک ساعت پشت در معطل می‌شوید تا مغزی در عوض شده و کلید جدید داشته باشید، پس بهتر است که زودتر به فکر بیفتید.

دلیل سوم، کلیدی که به‌خوبی ساخته نشده است!

سومین مشکل هم که احتمالاً با آن زیاد مواجه شدید، زمانی است که کلید در قفل نمی‌چرخد و دلیل آن احتمالاً پردازش نشدن دقیق کلید و یا برش نخوردن اصولی است. در چنین شرایطی چون کلید خم برداشته یا شیارهای اصلی‌اش دقیق نیست، در بسیاری مواقع اصلاً کلید در قفل نمی‌چرخد و درب باز نمی‌شود.

در این جا یا باید با خدمات کلیدسازی تماس بگیرید و برای تعویض قفل اقدام کنید یا حتماً از کلیدی که سالم است، کپی کنید و همراه داشته باشید.

قفلی که آسیب‌دیده است

آخرین دلیلی هم که روی عملکرد بازشدن قفل تأثیر دارد، قفل آسیب‌دیده و دست‌کاری شده است که حسابی باید نسبت به آن حساسیت خرج دهید.

ممکن است شخصی از قبل قفل را دست‌کاری کرده یا تلاش کرده بدون کلید در را باز کند. این مورد هم ممکن است به هرز شدن قفل منجر شود و اجازه ندهد که در به‌راحتی با کلید مخصوص خودش باز شود. معمولاً کسانی که در کار قفل‌سازی و کلیدسازی هستند، به‌خوبی و سریعاً این مسئله را تشخیص خواهند داد، در نتیجه پیشنهاد می‌کنم که اگر با دلایلی مانند دست‌کاری شدن قفل از کار افتاد و خواستید تعویض مغزی در داشته باشید، به‌جای قفل معمولی حتماً از انواع قفل‌های ضد سرقت یا قفل‌های رمزدار و دیجیتالی استفاده کنید تا امنیت خانه، مغازه یا محل کار شما در بالاترین سطح حفظ شود و دوباره چنین مشکلی پیش نیاید.

 

استفاده از قفل های رمز دار و دیجیتالی

خدمات امداد کلید تهران چیست؟

تا اینجا چهار مشکل اصلی باز نشدن قفل یعنی

  • هرز شدن قفل
  • فرسوده‌شدن قفل
  • دقیق نبودن کلید
  • قفل دست‌کاری‌شده

را مطرح کردیم و بهترین پیشنهادمان برای این مشکل تعویض قفل در بود که توسط تیم امداد کلید انجام می‌شود. حدس می‌زنم که درباره سایر خدمات امداد کلید هم کنجکاو باشید. این مجموعه علاوه بر تمامی خدمات تعویض قفل و مغزی در، موارد دیگری را هم مانند ساخت سوئیچ کددار ماشین، باز کردن درب خودرو ایرانی و خارجی، ساخت سوئیچ برای انواع موتورسیکلت، ساخت انواع ریموت پارکینگ، باز کردن انواع درب حتی درب ضد سرقت، باز کردن در گاوصندوق و موارد مشابه را به شهروندان عزیز ارائه می‌دهد. برای بهره‌مندی از تمامی این خدمات فقط باید راه تماس با تهران کلید را بدانید که در قسمت بعدی توضیح دادیم.

تماس با امداد کلید تهران

درصورتی‌که با هرکدام از این مشکلات مواجه شدید، به‌جای اینکه دنبال نزدیک‌ترین فروشگاه کلیدسازی باشید، باید از خدمات سیار امداد کلید استفاده کنید. برای این کار هم می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی‌تان تماس بگیرید. تیم امداد کلید علاوه بر شعبه‌های فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به‌تازگی شعبه کلید سازی شبانه روزی حومه تهران را هم افتتاح کرده است.

وقتی با شعبه مربوطه تماس بگیرید، پشتیبانی فوراً به مسئله شما رسیدگی کرده و بر اساس موردی که در آن نیاز به کمک دارید، تیم مربوطه را اعزام خواهد کرد.

دستمزد و کارمزد تمامی خدمات امداد کلید حتی در روزهای تعطیل یا نیمه‌شب بر اساس مصوبه اتحادیه محاسبه شده و این مجموعه تضمین می‌کند تا مشکلات مربوط به قفل و کلید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کرده و بالاترین کیفیت در کار را ارائه دهد.

در هر نقطه از پایتخت که ساکن هستید برای تعویض مغزی در، کلیدسازی فوری و سایر خدمات می‌توانید با مجموعه امداد کلید تهران تماس بگیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری