کلید سازی شبانه روزی مدیریت

کلید سازی شبانه روزی مدیریت

اگر موقع بازگشت به خانه و باز کردن در منزل متوجه شوید که قفل هرز شده و نمی توانید در را باز کنید چه می کنید؟ مراجعه به کلید سازی همیشه کار آسانی نیست. به خصوص اگر در نزدیکی محل سکونت شما کلید سازی وجود نداشته باشد یا موقعی از شبانه روز باشد که هیچ کلید سازی باز نباشد. در این مواقع وجود یک کلید سازی شبانه روزی و سیار بهترین گزینه برای شماست. مجموعه کلید سازی شبانه روزی امداد کلید به صورت 24 ساعته در تمامی نقاط تهران آماه خدمت رسانی به شماست.

امداد کلید در محله مدیریت چه خدماتی ارائه می دهد؟

بلوار مدیریت در شمال غربی تهران واقع است و هم جوار مناطق ونک، سعادت آباد و شهرک غرب می باشد.

خدمات متنوع امداد کلید علاوه بر ساکنین خیابان مدیریت شامل اهالی مناطق اطراف مدیریت نیز می شود. مثلا اگر در سعادت آباد هستید با کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد  به شماره 09192002466 تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس کنید. خدمات امداد کلید شامل موارد زیر است:

  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • ساخت انواع کلید و قفل
  • تعویض قفل توپی در
  • ساخت، تعویض و تعمیر انواع قفل‌های ضد سرقت
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل‌های کتابی
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده

تعویض و تعمیر قفل در

 

اعزام پرسنل امداد کلید به ساکنین خیابان مدیریت در اسرع وقت

یکی از مهم ترین ویژگی های امداد کلید که آن را از سایر کلید سازی ها متمایز می کند، سرعت خدمت رسانی به مشتریان است. به شما اطمینان می دهیم پس از دریافت اطلاعات شما ظرف کمتر از 30 دقیقه در محل شما برای حل مشکلتان حاضز باشیم. تفاوتی ندارد که چه ساعتی از شبانه روز باشد، مجموعه امداد کلید در کلیه ساعات شبانه روز پاسخگوی شماست و در کوتاه ترین زمان ممکن به یاری شما می رسد. در تمامی نواحی تهران بزرگ می توانید از خدمات امداد کلید بهره مند شوید. مثلا اگر در شهرک غرب هستید و نیاز به اعزام کلید ساز سیار دارید با کلید سازی شبانه روزی شهرک غرب تماس بگیرید.

قیمت خدمات امداد کلید چقدر است؟

بر خلاف تصور برخی افراد که تصور می کنند به دلیل اعزام نیرو در محل و شبانه روزی بودن خدمات باید هزینه هنگفتی بپردازند، نرخ تمامی خدمات این مجموعه مطابق نرخ اتحادیه می باشد.

برای رضایت شما همواره می کوشیم مناسب ترین قیمت ها را با داشتن بهترین کیفیت عرضه کنیم. جهت اطلاع از تعرفه کلیه خدمات می توانید با شماره 09192002466 تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری