آموزش باز کردن قفل ماشین

باز کردن قفل ماشین

حتماً برای شما هم پیش آمده که سوئیچ را گم کرده و یا آن را جا گذاشته باشید.

در برخی موارد نیز سوئیچ را داخل ماشین گذاشته و پس از قفل شدن درب ها متوجه این موضوع می شوید اما درب ها قفل شده اند و نمی توان کاری کرد.

آموزش باز کردن قفل ماشین

اگر سوئیچ یدک همراه خود نداشته باشید این موضوع تبدیل به معضلی دلهره آور و استرس زا خواهد شد به خصوص اگر عجله داشته باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و همگانی شدن استفاده از اینترنت با یک جست و جوی کوچک در اینترنت می توانید هزاران راه برای باز کردن درب خودروی خود پیدا کنید.

امتحان کردن برخی از این راه ها ضرری ندارد به خصوص اگر در جایی خارج از شهر بوده و آمدن تعمیرکار و امداد خودرو ساعت ها طول بکشد.

علاوه بر اتلاف وقت آمدن یک تعمیرکار مجرب برای کمک به باز کردن قفل ماشین هزینه بر خواهد بود.

نحوه ی باز کردن قفل ماشین

شما می توانید با استفاده از روش های زیر به راحتی قفل ماشین را باز کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید حفظ خونسردی و انجام مرحله به مرحله ی روش های ذکر شده به درستی و با دقت است.

  • استفاده از میله ی فلزی و پیچ گوشتی

با استفاده از پچ گوشتی کمی درب خودرو را خم کنید تا بتوانید به قفل داخلی دسترسی داشته باشید.

میله ی فلزی بلندی را آورده و سر آن را به صورت به شکل قلاب یا حلقه درآورید. حال از منفذ باریک ایجاد شده توسط پیچ گوشتی میله را داخل ببرید و قفل را به سمت بالا بکشید.

در صورتی که قفل فشاری باشد نیازی به قلاب کردن سیم نیست. کافی است سیم را روی قفل فشار دهید تا باز شود. می توانید برای عملکرد بهتر انتهای سیم را دایره ای کنید تا آسیبی به قفل وارد نشود. برای انجام این کار باید احتیاط کنید زیرا هر نوع وسیله ی فلزی باعث آسیب به درب و رنگ خودرو می شود.

  • استفاده از بند کفش

استفاده از بند کفش فقط برای قفل هایی که به سمت بالا کشیده می شوند کاربرد دارد. یک گره دایره ای به بند کفش خود زده و آن را از بالای درب به داخل ماشین بفرستید. بهتر است برای انجام این کار از فرد دیگری کمک بگیرید. شخص دوم درب را به سمت بیرون کشیده و شما بلافاصله از درز ایجاد شده بند را وارد نمایید.

گره دایره ای را دور قفل ماشین انداخته و آن را بالا بکشید.

  • استفاده از کیسه هوا

برای انجام این کار شما به یک تکه چوب، یک کیسه هوای کوچک و یک میله ی فلزی نیاز دارید. این روش همانند روش اول است با این تفاوت که برای باز نگه داشتن درب از کیسه هوا و تکه چوب استفاده می شود. تکه چوب را داخل پلاستیکی پیچده و آن را بین درب و بدنه ی ماشین قرار دهید.

حال کیسه هوا را داخل درز ایجاد شده قرار داده و آن را باد کنید تا لای درب بیشتر باز شود. حال با استفاده از میله ی فلزی قفل را بالا کشیده یا فشار دهید.

آموزش باز کردن قفل ماشین

اگر نتوانستید مشکل خود را حل کنید کافیست با ما در امداد کلید تهران در ارتباط باشید تا با ارائه خدمات قفل سازی و کلید سازی شبانه روزی در تمام مناطق تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در تهران باشیم.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری