کلید سازی نزدیک من

کلید سازی نزدیک من

واژه های کلید و کلیدساز کلماتی هستند که ما کمتر اطلاعاتی راجع به آن ها داریم.

کلید وسیله ای است که از زمان اختراع تا کنون تحولات زیاد و تنوع فوق العاده ای داشته است و وظیفه ی اصلی آن باز کردن قفل می باشد.

کلید سازی نزدیک من

قدیمی ترین سندی که در رابطه با کلید وجود دارد مربوط به 4000 سال پیش در مصر باستان می باشد.

کلیدهای اولیه چوبی بودند و پس از آن به انواع آهنی تغییر پیدا کردند. با پیشرفت تکنولوژی نیز کلیدها تغییر کرده و شکل جدیدی به خود گرفتند. جدیدترین شکل کلیدها انواع کارتی هستند که برای باز کردن قفل های پیشرفته و هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند.

در ایران نیز کلیدسازی سابقه ای طولانی دارد و اولین نسل های قفل به دست صنعت گران ایرانی و در منطقه ی خوراسگان ساخته شد. از آن به بعد با پیشرفت در صنایع فلزی صنعت قفل و کلیدسازی نیز پیشرفته تر شد.

برای هریک از ما اتفاق افتاده است که پشت درب بسته گیر کرده یا برای ساخت کلید یدک و باز کردن قفل درب به کلیدسازی رفته باشیم. گاهی اوقات نیز به دلیل مشغله ی روزمره و حواس پرتی کلیدهایمان را گم می کنیم و اتفاقاتی از این قبیل.

در این موارد است که اهمیت کلیدسازی برای ما روشن شده و به ارزش واقعی این حرفه پی خواهیم برد.

اما نکته ی مهم در رابطه با این شغل حساسیت بالای آن است. کلیدسازی شغلی امنیتی است پس باید از افراد معتمد و شناخته شده برای انجام خدمات مربوط به این حرفه کمک بگیرید.

ممکن است برخی افراد سودجو و فاقد مجوز هزینه ی کمتری برای ارائه ی خدمات دریافت کنند اما به هیچ وجه نباید ریسک کنید و حتی با پرداخت هزینه ی اضافی از افراد دارای مجوزهای مربوطه کمک بگیرید.

با این کار هم از افراد دارای مجوز حمایت می کنید و هم با خیال راحت از خدمات آن ها استفاده خواهید کرد.

کلیدسازی کاری دقیق و ظریف بوده و نیازمند مهارت و تجربه است. درست کردن دندانه های کلید به گونه ای که دقیقاً مشابه با نمونه ی اصلی بوده و داخل قفل گیر نکند نیازمند دقت و حوصله ی فراوانی است.

کلید ساز نزدیک من

همانطور که گفته شد گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در زمینه ی قفل و کلید برایتان به وجود آید و تصمیم گیری در این شرایط برایتان سخت باشد.

در این مواقع معمولاً افراد دستپاچه می شوند و به دنبال کلیدساز می گردند اما به دلیل مسائل امنیتی نمی توان منزل یا خودرو را ترک نمود.

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد. با یک سرچ کوتاه در اینترنت می توانید نزدیکترین کلیدسازی را پیدا کنید.

حتی اپلیکیشن هایی نیز در این زمینه وجود دارند که آماده ی ارائه ی خدمات به شما می باشند.

برخی کلیدسازی ها به صورت سیار و برخی به صورت کلید سازی شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهند.

پس دستتان در انتخاب باز است. پس از تماس شما اپراتور نزدیکترین کلیدساز به شما را برای ارائه ی خدمات اعزام خواهد نمود.

کلید سازی نزدیک من

توصیه ها و نکات فنی در هنگام جا ماندن کلید

همانطور که می دانید قفل های امروزی بسیار گران قیمت و دارای ساختار پیچیده ای هستند بنابراین در صورت دستکاری و اقدامات غیر تخصصی خراب شده و ممکن است به طور کلی معیوب شوند و هزینه ی گزافی روی دستتان بگذارند.

قفل سازان توصیه می کنند در هنگام جا ماندن یا گم کردن کلید به منظور جلوگیری از ایجاد بار مالی نکات زیر را رعایت کنید:

  1. به هیچ وجه برای باز کردن قفل از کلیدهای دیگری که دارید استفاده نکنید چون امکان شکستن کلید داخل قفل وجود دارد. شکسته شدن کلید داخل قفل می تواند به آن آسیب بزند.
  2. برای باز کردن قفل از اجسام تیزی مانند سنجاق و سیخ استفاده نکنید.
  3. اگر کلید درب حیاط را گم کرده یا جا گذاشته اید به هیچ وجه برای باز کردن درب از دیوار بالا نروید. این کار سلامت جسم شما را به خطر خواهد انداخت.
  4. در صورت جا گذاشتن سوئیچ در داخل خودرو از کلیدهای آپارتمانی برای باز کردن درب آن استفاده نکنید.

خدمات کلیدسازی و قفل سازی نزدیک من

  1. تعمیر و نصب انواع درب های اتوماتیک
  2. نصب انواع دوربین های مدار بسته
  3. نصب سیستم های حفاظتی
  4. ساخت و تعمیر انواع ریموت درب
  5. تعمیر انواع قفل های هوشمند اتومبیل
  6. فروش و باز کردن درب گاوصندوق
  7. نصب انواع قفل های ایمنی
  8. نصب قفل های هوشمند و دیجیتال
  9. فروش انواع قفل های معمولی، هوشمند و ایمنی اورجینال
  • تعمیر شیشه بالابر اتومبیل
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • ساخت انواع کلیدهای کددار
  • ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی

خدماتی که توسط کلیدسازی های معتبر ارائه می شوند نیازمند یکسری مدارک هستند.

به عنوان مثال اگر درب اتومبیلتان قفل شده باشد و با کلیدسازی تماس بگیرید در صورت داشتن کارت ماشین همکاران اقدام به باز کردن درب خواهند نمود.

در صورتی که مدارک کافی نداشته باشید به هیچ وجه این کار را برایتان انجام نمی دهد.

در مورد درب منزل نیز همینطور است. باید همسایه ها و یا نگهبان ساختمان را مطلع کرده و از آن ها بخواهید که جهت استعلام ملکتان کنار شما باشند.

کلیدسازان بدون سوال و جواب و اطمینان خاطر از اینکه شما مالک واقعی هستید به هیچ وجه درب منزل یا اتومبیل را باز نخواهند کرد.

مراجعه به کلیدسازی نزدیک من چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفته شد امروزه اکثر کلیدسازی ها به صورت آنلاین در زمینه ی ارائه ی خدمات فعالیت می کنند. تماس با کلیدساز در شرایط بحرانی مزایایی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. تعمیر قفل به دست کارشناس مجرب صورت می گیرد در نتیجه هیچ هزینه ی اضافی بابت خراب شدن قفل پرداخت نخواهید کرد.
  2. در صورت درست نشدن و یا خراب شدن قفل همه ی مسئولیت با کلیدساز خواهد بود.
  3. پس از اتمام کار، قفل به منظور اطمینان از عملکرد صحیح به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
  4. پس از تعمیر توضیحات مختصری راجع به ایرادات فنی و نحوه ی رفع آن ها به شما داده خواهد شد تا در زمان بروز مشکل از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری