اگر سوییچ ماشین گم شد چه کنیم؟

اگر سوییچ ماشین گم شد چه کنیم؟

وقتی سوئیچ خودرو گم شد، بهترین راه چیست؟

متأسفانه با کار و مشغله‌ای که بسیاری از ما این روزها داریم، گم‌کردن، فراموش‌کردن و یا جاگذاشتن سوئیچ داخل ماشین یا خانه به مشکلی عمومی تبدیل شده است. در چنین شرایطی البته سوئیچ یدک هم جوابگو است ولی شرایطی را در نظر بگیرد که به سوئیچ یدک هم دسترسی نداشته باشید، حالا واقعاً با یک مشکل جدی مواجه هستید.

احتمالاً در این شرایط برای رسیدن به مقصد هم عجله دارید و خیلی نمی‌توانید معطل شوید، از طرف دیگر برای اینکه امنیت ماشین به خطر نیفتند، نمی‌شود به هرکسی هم اطمینان کنید و باید به دنبال کلیدسازی مطمئن بگردید.

اولین راه، بهترین جواب نیست!

بسیاری از شما در این مواقع با امداد خودرو یا دوست و آشنا تماس می‌گیرد و به دنبال بهترین راه‌حل هستید، ولی من برای شما یک پیشنهاد بهتر دارم.

بیایید این بار به‌جای این که در گوگل کلید سازی نزدیک من را جستجو کرده و از هر فروشگاه یا شخصی کمک بگیرید، سراغ خدمات حرفه‌ای‌تر بروید. خدمات مدنظر من مجموعه‌ای حرفه‌ای است که خدمات کلیدسازی را به‌صورت شبانه‌روزی و سیار ارائه داده و تمام نقاط شهر را پوشش می‌دهد. در واقع فرقی ندارد که ساکن کدام خیابان و یا محله هستید و در چه ساعتی از روز سوئیچ ماشین را گم کردید، زیرا تیم امداد کلید در تمام 24 ساعت روز فعال است. شما هم می‌توانید با یک تماس کوتاه مشکل را برای پشتیبانی توضیح داده تا از نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی شما، تیم اعزام شده و مسئله را برطرف کند.

 

کمک گرفتن از نیروی متخصص برای باز کردن در ماشین

 

در ادامه خدمات امداد کلید را معرفی کردیم و برای مسئله گم‌کردن سوئیچ خودرو بیشتر درباره انواع سوئیچ کددار ماشین ایرانی و خارجی صحبت کردیم.

خدمات امداد کلید چیست؟

امداد کلید یک مجموعه کلیدسازی شبانه‌روزی و سیار است که در تمام نقاط اصلی شهر تهران شعبه فعال دارد. از شعبه کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد و غرب تهران تا شعبات شمال، جنوب، شرق و حتی حومه تهران در تمام هفته و 24 ساعت شبانه‌روز فعال هستند تا در صورت بروز هر مشکلی مربوط به قفل و کلید، باز کردن در و یا نیاز به ساخت سوئیچ مجدد، بلافاصله به محل اعزام شده و در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات باکیفیت را ارائه دهند.

باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و ساخت سوئیچ کددار برای خودرو ایرانی و خارجی تنها بخشی از خدمات این مجموعه است. تمامی خدمات مربوط به ساخت سوئیچ برای انواع موتورسیکلت، ساخت انواع ریموت، باز کردن گاوصندوق، باز کردن درب ضد سرقت، باز کردن قفل دیجیتال و رمزدار همگی از خدمات امداد کلید برای شهروندان عزیز است تا در صورت بروز چنین مشکلاتی دیگر دنبال فروشگاه کلیدسازی نباشند و برای این دست مسائل ساعات زیادی معطل نشوند زیرا مشکلشان قرار است فقط با یک تماس تلفنی و در زمانی کوتاه برطرف شود.

 

باز کردن در خودرو بدون سوییچ

 

با این مقدمه کوتاه بیایید سراغ توضیح یکی از خدمات امداد کلید یعنی ساخت سوئیچ کددار خودروی ایرانی و خارجی برویم تا اگر سوئیچ ماشین را گم کردید، دقیقاً بدانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

ساخت انواع سوئیچ کددار

اول‌ازهمه بیایید با سوئیچ کددار آشنا شویم. برخلاف ماشین‌های قدیمی که کلیدهایی بزرگ‌تر از کلید قفل خانه با دسته سیاه و پلاستیکی داشتند که به آن‌ها سوئیچ می‌گفتند، خودروهای اتومات نسل جدید فقط با یک دکمه روشن می‎‌شوند و نیازی به استارت زدن ندارند.

این مدل خودروها سوئیچ‌هایی بزرگ‌تر از ریموت پارکینگ دارند که امنیت بالایی دارد، تقریباً تا 90% ضدسرقت است و به کمک یک تراشه کامپیوتری کار می‌کند. در واقع برخلاف سوئیچ‌های قدیمی که شیار و پین داشت و از همین طریق کار می‌کرد، سوئیچ کددار حاوی یک تراشه کامپیوتری یونیک و غیر قابل کپی است، یعنی برای هر یک سوئیچ فقط یک خودرو تعریف شده است. در نتیجه با سوئیچ کددار مثلاً 207 همه خودروهای 207 را نمی‌توان روشن کرد زیرا تراشه هر سوئیچ فقط مختص به همان خودرو است و در واقع نوعی هویت آن ماشین محسوب می‌شود.

چرا باید سوئیچ کددار داشته باشیم؟

گفتیم که سوئیچ کددار قرار است امنیت ماشین شما را حفظ کند. دلیل اصلی حفظ این میزان از امنیت بالا این است که اگر سارقی قصد دزدیدن ماشین را داشته باشد، برای رمزگشایی سوئیچ کددار و فعال‌کردن ماشین نیاز به زمان زیادی دارد و با کوچک‌ترین اشتباهی ممکن است دزدگیر خودرو فعال شود، در نتیجه دزدیدن چنین خودرویی ریسک بالایی دارد.

درست است که این خودروها با یک دکمه روشن می‎شوند ولی اگر سوئیچ خودرو نباشد، دکمه فعال نشده و ماشین روشن نمی‌شود در نتیجه سارق برای دزدیدن ماشین باید رمزگشایی کند. از طرف دیگر، سوئیچ کددار علاوه بر حفظ امنیت ماشین، دارای یک سیستم ضد سرقت قوی است که امنیت آن به این راحتی‌ از بین نرفته و هک نمی‎شود.

 

استفاده از سوییچ کد دار

ساخت سوئیچ و باز کردن درب انواع خودرو

فرقی نمی‌کند که شما چه خودرویی داشته باشید زیرا در صورت گم‌کردن سوئیچ و زمانی که نیاز به سوئیچ کددار جدیدی داشته باشید، تیم امداد کلید برای هر نوع خودروی ایرانی و خارجی سوئیچ جدید می‌سازد. همان‌طوری که گفتیم باز کردن درب انواع خودرو ایرانی و خارجی و ساخت سوئیچ جدید از خدمات مجموعه است و در صورت بروز هر مشکل شما فقط با یک تماس می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

هزینه باز کردن درب خودرو و ساخت سوئیچ بر اساس مصوبه اتحادیه انجام شده و مدت‌زمان انجام کار نیز کوتاه است زیرا یکی از ضمانت‌های مجموعه ارائه کار باکیفیت در کوتاه‌ترین زمان است. پس با خیال راحت مشکلتان را به مجموعه سپرده و از امنیت آن مطمئن باشید.

تماس با امداد کلید

حالا که با سوئیچ کددار آشنا شدید و می‌دانید که در مواجهه با مسئله گم‌کردن سوئیچ بهترین راه‌حل چیست، احتمالاً می‌خواهید راه تماس با امداد کلید را نیز بدانید.

گفتیم که مجموعه در تمام نقاط اصلی تهران شعبه دارد و در تمام طول روز فعال است، پس با خیال راحت هر ساعت از شبانه‌روز با شعبه نزدیک به محل خودتان تماس گرفته و مسئله را برای تیم پشتیبانی توضیح دهید. پشتیبانی بر اساس مشکلی که دارید، مثلاً قفلی که هرز شده، دری که کلید پشتش مانده یا خودرویی که سوئیچش گم شده، تیم مربوطه را به محل اعزام می‌کند و شما بدون نیاز به حضور در محل می‌توانید از خدمات امداد کلید استفاده کرده و هزینه را درب منزل بپردازید. برای تماس با مجموعه شماره 09192002466 را به‌خاطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری