کلید سازی شبانه روزی جردن

کلید سازی شبانه روزی جردن

در شرایطی که کلید خود را در داخل خانه یا خودرو جا گذاشته‌اید چه می‌کنید؟ احتمالاً باید به دنبال مغازه و شخصی باشید که برای شما یک کلید بسازد تا بتوانید وارد منزل شوید. اما این کار تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شما کلیدتان را در ساعت‌های مشخصی از روز در منزل یا خودروی خود جا گذاشته باشید که در این صورت هم زمان زیادی از روز شما صرف پیداکردن مغازه کلید سازی و ساختن کلید می‌شود. اما برای مثال اگر آخر شب پس از برگشت از مسافرت متوجه شوید کلید منزلتان را گم کرده‌اید، قطعاً نمی‌توانید به مغازه کلید سازی مراجعه کنید. در این شرایط ساختن کلید احتمالاً برای شما شبیه به طی‌کردن هفت‌خوان رستم خواهد بود. اما نگران نباشید! ما هستیم که شما مجبور به طی‌کردن این هفت‌خوان نباشید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا پرسنل کلید سازی شبانه روزی امداد کلید در اسرع وقت در بسته را به روی شما بگشایند!

امداد کلید در شمال تهران

در جردن و یا هر جای شمال تهران که باشید تفاوت نمی‌کند، خدمات ما برای شما تدارک ‌دیده‌ شده است. در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در هر منطقه‌ای از شمال تهران که باشید تنها کافی است با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. مثلا در خیابان گاندی با کلید سازی شبانه روزی گاندی تماس بگیرید. کارشناسان ما  بلافاصله پس از دریافت اطلاعات از شما، به محل موردنظر اعزام شده و در راستای رفع مشکل شما تلاش می‌کنند. طی تماس تلفنی موقعیت دقیق خود و اطلاعات مدنظر کارشناسان ما را به آن‌ها ارائه دهید و با خیالی آسوده و بدون استرس روز خود را بگذرانید!

خدمات امداد کلید برای ساکنان جردن

خیابان جردن یکی از خیابان‌های شناخته شدهٔ شمال شهر تهران است. این بلوار از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه، پایان می‌یابد.

خدمات امداد کلید بسیار گسترده است و تنها شامل باز کردن درهایی که کلید آن‌ها را ندارید نمی‌شود. خدمات متنوعی در این مجموعه ارائه می‌شود که در ادامه برخی از آن‌ها بیان می‌شوند:

  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • ساخت انواع کلیدهای ضدسرقت، یک لبه، دو لبه، چهار لبه و لوله‌ای
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • تعویض قفل توپی در
  • ساخت، تعویض و تعمیر انواع قفل‌های ضد سرقت
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل‌های کتابی
  • تعمیر قفل‌های خراب‌شده
  • ساخت انواع سوئیچ‌ کد دار
  • ساخت ریموت پارکینگ

اگر در هرکدام از زمینه‌های بالا نیاز به کمک یک شخص کلید ساز دارید، در هر ساعتی از شبانه روز فقط کافی است که با ما تماس بگیرید! این خدمات تنها شامل خیابان جردن نمی‌شود، در مناطق هم جوار جردن نیز می توانید از خدمات امداد کلید برخوردار شوید. برای مثال اگر در خیابان ونک هستید و نیاز به یک کلید ساز دارید، همکاران ما در کلید سازی شبانه روزی ونک آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

باز کردن قفل قدیمی

امداد کلید علاوه بر جردن و مناطق شمالی تهران، با استفاده از کلید سازان سیار خود که در سراسر تهران مستقر هستند، به همه نقاط تهران خدمات کلید سازی ارائه می کند. جالب است بدانید که در هر کجای تهران که باشید فقط 30 دقیقه طول می کشد تا کلید ساز امداد کلید به محل شما برسد.

قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی جردن

ممکن است این تصور نادرست برای برخی افراد پیش بیاید که چون کارشناس به محل اعزام می‌شود و این مجموعه شبانه روزی است، احتمالا هزینه خدمات بیشتر از سایر مجموعه‌ها باشد و انجام خدمات در این مجموعه مشمول هزینه هنگفتی باشد. اما این‌طور نیست و تمام خدمات این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

برای رضایت مشتریان عزیز همواره می کوشیم علاوه بر کیفیت بالای انجام خدمات کلید سازی، مناسب بودن قیمت را رعایت کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری