کلید سازی شبانه روزی زرگنده

کلید سازی شبانه روزی زرگنده

محله زرگنده در شمال تهران و منطقه ۳ شهرداری قرار گرفته است. زرگنده از شمال با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان شریعتی، از جنوب با خیابان ظفر و از غرب با بزرگراه مدرس محدود شده است. محله‌های ‌داوودیه، الهیه، ظفر، امانیه، تجریش، قیطریه، قلهک در مجاورت این منطقه هستند. کلید سازی شبانه‌ روزی زرگنده در 24 ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات کلید سازی به همشهریان ساکن این منطقه از تهران است. برای دریافت خدمات با قیمت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنها لازم است با شماره تلفن ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. کلید ساز سریعا و ظرف مدت حداکثر 30 دقیقه در محل شما حاضر می‌شود. 

خدمات کلید سازی شبانه روزی زرگنده

کلید سازی زرگنده انواع خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • ساختن کلید از روی کلید اصلی
  • باز کردن قفل‌های قدیمی 
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفلی که کلید آن پشت در مانده
  • باز کردن انواع قفل فرمان 
  • ساخت انواع سوییچ خودرو و موتور سیکلت
  • تعمیر یا تعویض توپی (مغزی) قفل 
  • فروش انواع قفل

این موارد تنها بخشی از خدمات کلید سازی شبانه روزی زرگنده است. هر خدمتی که مربوط به حوزه کلید سازی باشد در کلید سازی زرگنده انجام می شود.

در مناطق نزدیک به محله زرگنده هم می‌توانید از خدمات کلید سازی ما در سایر شعب استفاده کنید. به عنوان نمونه شعبه کلید سازی شبانه‌ روزی تجریش آماده ارائه خدمات کلید سازی به اهالی محله تجریش است. 

باز کردن درب منزل

 

حضور کلید ساز در محل شما ظرف حداکثر 30 دقیقه 

در شرایط اضطراری مانند وقتی که پشت در بسته مانده اید، سرعت عمل کلید سازان حرف اول را می‌زند. کلید سازی شبانه روزی زرگنده حتی در روزهای تعطیل و ساعت‌های پرترافیک، پرسنل کلید ساز حرفه‌ای خود را سریعا با امکانات کامل جهت خدمت‌رسانی به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند. بعد از تماس با ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ فقط 30 دقیقه طول می کشد تا کلید ساز به مکان مورد نظر شما برسد.

ساکنین محله هایی که در مجاورت زرگنده قرار دارند هم می توانند به همین سرعت از حضور کلید ساز در محل خود بهره مند شوند. مثلا اگر در خیابان ظفر که در جنوب محله زرگنده قرار دارد نیاز به کلید ساز داشتید، از کلید سازی شبانه روزی ظفر کمک بگیرید.

هزینه خدمات کلید سازی زرگنده

تمامی خدمات قابل ارائه توسط کلید سازی زرگنده طبق مصوبات اتحادیه قیمت‌گذاری می‌شود. هزینه خدمات براساس نوع خدمت متفاوت است. اما از این بابت که هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد، خیالتان آسوده باشد. 

مدت زمانی که برای انجام خدمت صرف می شود بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. اینکه در چه زمانی از شبانه روز درخواست اعزام کلید ساز می کنید نیز در مبلغ قابل پرداخت موثر است (مثلا در نیمه شب نرخ انجام خدمات بیشتر است).

چنانچه در خصوص قیمت های خدمات کلید سازی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با شماره  ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس حاصل فرمایید و از همکاران ما اطلاعات مورد نیازتان در خصوص قیمت خدمات را دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری