کلید سازی شبانه روزی خیابان آفریقا

کلید سازی شبانه روزی خیابان آفریقا

خیابان آفریقا از خیابان های شناخته شده در شمال شهر تهران است. بلوار آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگ‌راه پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه، پایان می‌یابد. کلید سازی شبانه روزی خیابان آفریقا تمامی خدمات مورد نیاز کلید سازی را به ساکنین این محله در اسرع وقت ارائه می‌دهد. برای دریافت این خدمات با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما درخواست شما را ثبت کرده و در عرض 30 دقیقه بعد از تماس، کلید ساز به محل شما می رسد. با مناسب ترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن خدمات کلید سازی را برایتان انجام می دهیم.

با توجه به شبانه روزی بودن کلید سازی بلوار آفریقا، در هر ساعت از شبانه روز و در ایام تعطیل هم پاسخگوی تماس تلفنی مشتریان عزیز هستیم و سرویس دهی می کنیم.

خدمات کلید سازی شبانه روزی خیابان آفریقا

اگر در خیابان آفریقا به مشکل خورده‌اید و به خدمات کلید سازی نیاز دارید، تکنسین‌های ماهر کلید سازی خیابان آفریقا به کمک شما می‌آیند. این خدمات عبارتند از: 

  • ساخت سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • ساخت سوئیچ کد دار
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • ساخت انواع کلید درب ساختمان و حیاط
  • خرید قفل و تعویض توپی (مغزی) قفل
  • باز کردن انواع قفل
  • باز کردن انواع قفل ضد سرقت
  • باز کردن انواع قفل کد دار

در محله های نزدیک به بلوار آفریقا مانند میرداماد نیز می توانید از خدمات ما استفاده کنید. کافیست با شعبه کلید سازی شبانه روزی میرداماد تماس بگیرید.

باز کردن قفل درب خودرو بدون کلید

 

کلید ساز سیار در کمتر از 30 دقیقه به محل شما در بلوار آفریقا می‌رسد

مهارت کلید ساز سیار با سرعت عمل آن کامل می‌شود. اگرچه مهارت کلید ساز اهمیت زیادی دارد، اما خیلی مهم است که در مواقع ضروری خدمات کلید سازی را به‌موقع دریافت کنید. کلید سازی خیابان آفریقا تعدادی کلید ساز سیار در بلوار آفریقا دارد. بلافاصله بعد از تماس با تیم پشتیبانی، نزدیکترین کلید ساز با تمامی امکانات به سمت شما فرستاده می‌شود. پس در مواقع اضطراری با خیال راحت با کلید سازی خیابان آفریقا تماس بگیرید. کلید ساز سیار ما در کمتر از نیم ساعت به محل مورد نظر شما در خیابان آفریقا می‌رسد. 

اگر در نواحی اطراف بلوار آفریقا مانند خیابان ونک هستید هم می توانید سریعا و سی دقیقه ای کلید ساز را در محل خود داشته باشید. برای این منظور می توانید با کلید سازی شبانه روزی ونک تماس بگیرید.

هزینه خدمات کلید سازی خیابان آفریقا

بسیاری از افراد تصور درستی از هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار ندارند. معمولا فکر می‌کنند که با آمدن کلید ساز سیار به محل باید هزینه زیادی بپردازند؛ درحالی‌که اصلا اینطور نیست. همه قیمت‌ها طبق نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود و هیچ کلید سازی نمی‌تواند هزینه بیشتری از شما دریافت کند. با این وجود، برای اینکه خیالتان از قیمت‌ها و هزینه نهایی راحت شود، تیم پشتیبانی ما شما را راهنمایی می‌کند. با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید و هزینه خدمات کلید سازی خیابان آفریقا را بپرسید.

 

توجه داشته باشید که علاوه بر بلوار آفریقا، مجموعه امداد کلید تهران در تمامی مناطق شهر تهران تعداد زیادی کلید ساز سیار دارد. پس در هر کوچه و خیابانی از پایتخت که باشید و با امداد کلید تماس بگیرید، نزدیک ترین کلید ساز سیار به آدرس شما اعزام می شود. کارشناس کلید ساز با استفاده از تجهیزات لازم به سرعت مشکل مرتبط با قفل و کلید را حل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری