کلید سازی شبانه روزی محمودیه

کلید سازی شبانه روزی محمودیه

محمودیه محله‌ای اعیان‌نشین در شمال شهر تهران و منطقه 1 شهرداری است که از شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی، از شرق به خیابان ولی‌عصر و از غرب به محله اوین محدود می‌شود.

کلید سازی شبانه روزی محمودیه به صورت 24 ساعته و از طریق تماس با 09192002466 کلید ساز حرفه ای برای اهالی محمودیه اعزام می کند. فقط 30 دقیقه بعد از تماس، نیروی کلید ساز در محل شما حاضر می شود و خدمت کلید سازی را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به انجام می رساند.

خیلی اوقات بسیاری از ما یک قفل قدیمی داریم که مدت‌هاست قصد داریم آن را تعویض کنیم؛ اما به دلیل اتلاف زمانی که باید صرف پیداکردن یک کلید سازی و مراجعه به آن شود، از تعویض آن منصرف می‌شویم. حتی ممکن است بخواهیم قفلی برای یک قسمت از منزل مانند انباری بسازیم؛ اما به دلیل مشغله‌های زیاد این کار به‌اصطلاح پشت‌گوش انداخته می‌شود. خبر خوب این است که با وجود کلید سازی‌های سیاری که در سراسر تهران هستند دیگر نیازی به صرف زمان برای این‌چنین کارهایی نیست. در منطقه محمودیه، تنها کافی است با کلید سازی محمودیه تماس گرفته و خدماتی که مدنظر دارید را دریافت کنید.

خدمات کلید سازی شبانه روزی محمودیه

این خدمات تنها مربوط به تعویض قفل نبوده و گسترده است. شما برای ساخت انواع کلید یا تعویض آن، یا هر نوع خدمات دیگر مانند ساخت ریموت می‌توانید از کلید سازی محمودیه کمک بخواهید. برخی از خدماتی که ارائه می دهیم عبارتند از:

  • باز کردن انواع قفل درب
  • ساخت انواع کلید‌های ضدسرقت، یک لبه، دو لبه، چهار لبه و لوله‌ای
  • باز کردن انواع گاو صندوق
  • ساخت انواع سوئیچ
  • باز کردن درب اتومبیل
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • تعویض قفل در ویلا و حیاط
  • ساخت انواع سوئیچ‌های کددار
  • تعویض قفل‌های هرز و شکسته

خدمات فوق را در مناطق نزدیک به محمودیه از دیگر شعب ما می توانید دریافت کنید. مثلا در خیابان زعفرانیه، همکاران ما در شعبه کلید سازی زعفرانیه در خدمت ساکنین این ناحیه هستند.

تعویض قفل درب منزل

 

قیمت خدمات کلید سازی محمودیه

تمام هزینه های انجام خدمات در کلید سازی محمودیه عادلانه و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. شما باید برای اطلاع از قیمت، با تیم پشتیبانی به شماره 09192002466 تماس گرفته و نوع خدمات درخواستی را برای آن‌ها شرح دهید. سپس کارشناسان می‌توانند قیمت حدودی را برای شما برآورد کرده و به شما اطلاع دهند.

چقدر طول می‌کشد تا کلید ساز سیار به محل شما در محمودیه برسد؟

زمان رسیدن کلید ساز به محل شما بسیار کوتاه است؛ زیرا مجموعه امداد کلید، کلیدسازان سیاری در سراسر شهر تهران از جمله محمودیه دارد که آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. این کارشناسان معمولاً با موتور دراسرع‌وقت به لوکیشن موردنظر شما خواهند رسید. بنابراین حتی در پرترافیک‌ترین ساعات روز هم زمان رسیدن آن‌ها به محل شما حداکثر 30 دقیقه است. به دلیل سرعت بالای رسیدن کلید سازان به محل، بسیاری از افرادی که کلید یا سوئیچ خود را داخل خانه یا خودرو جا می‌گذارند، ترجیح می‌دهند که با کلید سازی محمودیه برای رفع مشکل تماس بگیرند.

در نواحی اطراف محمودیه مانند محله اوین نیز ظرف مدت سی دقیقه، نیروی کلید ساز در موقعیت مکانی شما حاضر خواهد شد. برای این منظور باید با کلید سازی اوین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری