کلید سازی شبانه روزی شهرک نفت

کلید سازی شبانه روزی شهرک نفت

جاگذاشتن کلید داخل خانه یا ماشین اتفاقی استرس‌زا برای همه ماست. به‌خصوص در مواقعی که عجله هم داشته باشید این استرس چندبرابر می‌شود. اگر ساکن شهرک نفت تهران هستید کلید سازی شبانه روزی شهرک نفت این نگرانی شما را برطرف می کند. در هر زمانی از شبانه روز که به کلید ساز نیاز پیدا کنید کافیست با شماره 09192002466 تماس بگیرید تا کلید سازی شهرک نفت سریعا پرسنل متبحر خود را به محل شما اعزام کند. ظرف مدت 30 دقیقه کلید ساز ماهر در مکان مورد نظرتان حاضر خواهد شد و با منصفانه ترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن خدمت کلید سازی را برای شما انجام خواهد داد.

خدمات کلید سازی شبانه روزی شهرک نفت شامل چه مواردی است؟

مجموعه کلید سازی شهرک نفت خدمات متنوع کلید سازی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • تعویض قفل‌های هرز و شکسته
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • باز کردن درب اتومبیل
  • باز کردن انواع قفل درب
  • ساخت انواع کلید‌های ضدسرقت، یک لبه، دو لبه، چهار لبه و لوله‌ای
  • ساخت انواع سوئیچ
  • ساخت ریموت پارکینگ
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت
  • تعویض قفل در ویلا و حیاط
  • ساخت انواع سوئیچ‌های کددار

خدمات کلید سازی را در نواحی اطراف شهرک نفت مانند بلوار ارتش نیز ارائه می دهیم. شعبه کلید سازی شبانه روزی بلوار ارتش در این ناحیه از شمال تهران در خدمت شماست.

 

باز کردن قفل درب ویلا

هزینه خدمات کلید سازی شهرک نفت چقدر است؟

قیمت‌های این مجموعه همگی منطقی و بر اساس نرخ مصوبی است که توسط اتحادیه برای این خدمات تعیین شده است. درواقع شما برای خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته این مجموعه هیچ مبلغ اضافه‌تری به‌جز هزینه رفت‌وآمد کلید ساز سیار پرداخت نخواهید کرد. برای اطلاع از قیمت خدمات در لوکیشن مدنظر خود می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و قیمت‌ها را جویا شوید.

رسیدن کلید ساز سیار به محل شما در شهرک نفت  چقدر طول می‌کشد؟

سرعت عمل در اعزام و رسیدن کلید ساز سیار به مکان مورد نظر شما یکی از مزایای کلید سازی شهرک نفت است. این امر در شهر تهران با وجود ترافیک، بسیار پراهمیت می باشد. در مدت 30 دقیقه کارشناس کلید ساز با تجهیزات لازم به محل شما خواهد رسید تا خدمت کلید سازی را در زمانی کوتاه برای شما انجام دهد.

در سایر مناطق نزدیک به شهرک نفت، همکاران ما در دیگر شعب، آماده خدمت رسانی به شما هستند. مثلا در مینی سیتی کلید سازی شبانه روزی مینی سیتی در خدمت شماست.

 

مجموعه امداد کلید با داشتن تعداد زیادی کلید ساز سیار در اقصی‌نقاط شهر تهران می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در ۷ روز هفته خدمات خود را به شما ارائه دهد. بنابراین اگر سوئیچ یا کلید شما در هر منطقه‌ای از تهران داخل ماشین یا خانه جا ماند، کافی است با این کلید سازی تماس بگیرید. سرعت عمل بالا، قابل‌ اعتماد بودن، کادر مجرب، منطقی‌بودن قیمت‌های دریافتی و خدمات متنوع از جمله مزایای تیم امداد کلید است.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری