کلید سازی شبانه روزی دزاشیب

کلید سازی شبانه روزی دزاشیب

با وجود امداد کلید دیگر نیازی نیست نگران پشت در ماندن باشید! حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که فراموش کرده‌اید کلیدتان را همراه خود بیاورید و اکنون نمی‌توانید در را باز کنید. در این مواقع، بیشتر افراد بسیار مستأصل شده و ممکن است ساعت‌ها از زمان خود را برای رفتن به سمت کلید سازی و پیداکردن شخصی برای باز کردن در خانه خود صرف می‌کنند. در چنین شرایطی اگر تنها با یک تماس تلفنی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در باز شود، قطعاً یک معجزه است. تیم ما آماده است تا بدون دردسر و نگرانی، درهای بسته را به روی شما بگشاید. اگر در محله دزاشیب زندگی می‌کنید بهتر است بدانید کلید سازی شبانه ‌روزی امداد کلید برای خدمت‌رسانی به شما آماده است. درصورتی‌که در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید، کارشناسان خبره در محل حاضر شده و قفل مدنظر شما را باز می‌کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آیا خدمات امداد کلید فقط محدود به باز‌کردن قفل در منزل می‌شود؟

سؤال اینجاست که آیا خدمات ما تنها به در منزل و قفل‌های خانه محدود می‌شود؟ قطعاً خیر.
خبر خوش این است که تیم امداد کلید تمام قفل‌های خودرو را هم باز می‌کند؛ بنابراین اگر به‌صورت اتفاقی کلید خودرو را داخل آن جا گذاشتید، لازم نیست نگران باشید. تنها کافی است با مجموعه کلید سازی شبانه ‌روزی امداد کلید تماس بگیرید. علاوه بر این، امداد کلید می‌تواند انواع سوئیچ‌های مربوط به خودرو یا موتورسیکلت را هم باکیفیت عالی بسازد.
اگر قصد دارید برای در پارکینگ خود ریموت کنترل هم بسازید، می‌توانید با امداد کلید تماس بگیرید. انجام تمام این خدمات تنها از طریق یک تماس یک ویژگی‌ بسیار عالی این مجموعه است. علاوه بر این موارد تمام خدمات مربوط به قفل و کلید مانند ساخت قفل‌ها و درها با امنیت بالا انجام می‌شود. در حالت کلی تمام خدمات مربوط به طراحی و تعویض کلید، از ساختن کلید از روی اصل آن گرفته تا طراحی و بازکردن کلید گاوصندوق و کلیدهای الکترونیکی را می‌توانید به امداد کلید بسپارید. تمام این خدمات تنها با یک تماس انجام می‌شود.

اگر در محله های اطراف دزاشیب مثلا در خیابان باهنر سکونت دارید و به خدمات امداد کلید نیاز دارید، با کلید سازی شبانه روزی باهنر تماس بگیرید.

 

قفل الکترونیکی در

آیا خدمات امداد کلید فقط مربوط به محله دزاشیب است؟

خیر. خدمات امداد کلید تنها محدود به منطقه دزاشیب نیست و در سایر مناطق تهران هم می‌توانید به آن دسترسی داشته‌ باشید. فرقی نمی‌کند شما در شرق تهران سکونت داشته باشید یا غرب، شمال تهران باشید یا جنوب تهران. در هرجای شهر تهران که باشید می‌توانید از خدمات امداد کلید استفاده کنید. برای مثال اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید، کلید سازی شبانه روزی‌ شمال تهران در خدمت شماست. حال در بین منطقه‌های شمالی شهر تهران، باتوجه‌به اینکه شما در چه محله‌ای زندگی‌ می‌کنید، هزینه و تعرفه خدمات و همچنین زمان ارسال شخص به محل متفاوت است. برای مثال اگر شما در اندرزگو سکونت دارید، کلیدسازی شبانه روزی اندرزگو به شما خدمات رسانی می‌کند. برای سایر مناطق هم به همین صورت است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری