کلید سازی شبانه روزی فرمانیه

کلید سازی شبانه روزی فرمانیه

محله فرمانیه از مناطق شمال تهران و جزیی از منطقه 1 شهرداری است. از شمال به نیاوران، از شرق به پاسداران و اقدسیه، از غرب به دزاشیب و از جنوب در قسمتی با بزرگراه صدر و قسمتی دیگر به چیذر و بلوار اندرزگو ختم می شود.

اگر روزی کلید خود را پشت در جا گذاشتید یا اصلا فراموش کردید که کلید منزلتان کجاست باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن کلید ساز کنید و کلی برای حضور کلید ساز در محل منتظر بمانید. اما اینطور نیست چرا که مجموعه امداد کلید با حضور کارشناسانی که در فرمانیه تهران و سراسر تهران آماده به خدمت هستند، به سرعت منتظر دریافت مشکل شما از طریق تماس هستند تا در کمتر از 30 دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز خود را به محل شما برسانند. در ادامه با خدمات  کلید سازی شبانه روزی  امداد کلید در فرمانیه بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات امداد کلید در فرمانیه تهران چیست؟

کلیه خدمات قفل سازی، باز کردن قفل، باز کردن درب حیاط و درب خانه از مجموعه خدماتی است که امداد کلید در سراسر مناطق شمال تهران به انجام می‎‌رساند. در ادامه به اختصار برخی از خدمات منحصر به فرد این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

  • تعویض قفل توپی در
  • تعمیر انواع قفل
  • باز کردن قفلی که کلید پشت در مانده
  • باز کردن قفل‌های قدیمی
  • باز کردن قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفل ماشین
  • ساخت سوئیچ کددار خودرو ایرانی و خارجی

تعمیر قفل در

امداد کلید در محله های هم جوار فرمانیه نیز خدمات فوق را ارائه می دهد. مثلا اگر در خیابان اندرزگو ساکن هستید با تماس با کلید سازی شبانه روزی اندرزگو می توانید درخواست اعزام کلید ساز سیار کنید.

امداد کلید سیار در کمتر از نیم ساعت به فرمانیه تهران می‌رسد

شما کافی است در هر ساعت از شبانه روز که باشید پس از احساس نیاز به حضور یک کارشناس برای باز کردن انواع قفل‌ها با شماره تماس 09192002466 تماس بگیرید تا امداد کلید کلید ساز سیار خود را برای رسیدن به ناحیه مذکور به شما رهسپار کند. برای حضور کارشناس در محل به هیچ عنوان نگران طولانی شدن زمان نباشید.

برای باز شدن قفل چقدر باید منتظر بمانیم؟

برای تخمین زمان انجام کار و باز شدن قفل دلخواه، ابتدا باید نوع قفل و سختی کار بررسی شود. اما با توجه به سابقه درخشان تیم امداد کلید، هر گونه قفل جدید و قدیمی و حتی بدقلق‌ترین قفل‌ها در کمتر از 30 دقیقه باز خواهد شد.

آیا امداد کلید در کل فرمانیه خدمات ارائه می‌دهد؟

بله، سراسر مناطق شمال تهران از فرمانیه و تجریش و الهیه تحت پوشش خدمات قفل ساز سیار هستند. شما تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید و نگران باقی مسائل نباشید.شما تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید و نگران باقی مسائل نباشید.

کلید سازی شبانه روزی امداد کلید در شمال تهران

کلید سازی شبانه روزی امداد کلید این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که خدمات کلید سازی را بصورت شبانه روزی در تمام محله های شمال تهران از الهیه و جردن و ظفر گرفته تا فرمانیه و اقدسیه و … ارائه می دهد. به عنوان مثال در اقدسیه اگر به خدمات کلید سازی نیاز داشتید با کلید سازی شبانه روزی اقدسیه تماس بگیرید.

قیمت کلید سازی شبانه‌روزی درفرمانیه چقدر است؟

هزینه خدمات به نوع سفارش شما بستگی دارد. طبیعتا باز کردن درب خودرو قفل شده با قیمت باز کردن کلید پشت در مانده فرق دارد. اگر نگران هزینه‌ها هستید می‌توانید قبل از اعزام کارشناس به محل، به صورت تلفنی هزینه تماس شده را سوال کنید اما در خصوص قیمت‌ها نگران نباشید چرا که امداد کلید قیمت‌های خود را طبق مصوبه اتحادیه ارائه می‌کند و همیشه سعی دارد با سرعت در رسیدن به محل، دقت در انجام وظیفه، بالاترین کیفیت با قیمت مناسب به مخاطبان خود ارائه دهد.

برای دریافت هر گونه خدمات قفل سازی و کلید سازی همین حالا با شماره 09192002466 تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کلید ساز به موقعیت مکانی مورد نظر شما اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری