کلید سازی شبانه روزی پارک وی

کلید سازی شبانه روزی پارک وی

محله پارک وی از مناطق شمالی شهر تهران است که به دلیل وجود سفارتخانه، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی در بین شهروندان تهرانی شهرت فراوانی دارد. منطقه پارک وی در همسایگی محلاتی مانند محمودیه، فرشته، الهیه، تجریش و زعفرانیه است. کلید سازی شبانه روزی پارک وی، یکی از مجموعه‌های کاربلد و حرفه‌ای‌ در این منطقه است که در هر ساعت از شبانه روز به اهالی پارک وی خدمات می‌دهد. کلیدسازی پارک وی به‌صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل نیز فعال است؛ بنابراین در هر زمانی که به کمک یک کارشناس کلید ساز نیاز داشتید با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید.  کارشناسان پس از ثبت درخواست شما، کلید ساز سیار را در کمتر از 30 دقیقه به محل شما اعزام می‌کنند. کلید سازی شبانه روزی پارک وی خدمات متنوعی را با قیمتی منصفانه، به مشتریان خود ارزانی می‌دارد. 

خدمات کلیدسازی شبانه روزی پارک وی

کلید سازی شبانه روزی پارک وی تمامی خدمات مربوط به کلید سازی را با بهترین کیفیت‌ به مشتریان خود عرضه می‌کند. همانند:

  • ساخت انواع کلید اصلی و یدک
  • باز کردن درهای ضد سرقت
  • تعمیر قفل‌های در اتوماتیک
  • کپی کردن کلیدهای کامپیوتری
  • بازکردن در خودرو
  • ساخت سوئیچ ماشین ایرانی و خارجی
  • ساخت سوئیچ موتورسیکلت
  • بازکردن در گاو صندوق
  • تعمیر انواع قفل دیجیتالی

اگر در محله‌های اطراف منطقه پارک وی هم باشید، می‌توانید از خدمات کلید سازی این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. به عنوان نمونه در محله تجریش همکاران ما در شعبه کلید سازی شبانه روزی تجریش در خدمت شما هستند.

ساخت سوییچ خودرو

 

چقدر طول می کشد تا کلید ساز به محل شما در پارک وی برسد؟

کلید سازی شبانه روزی پارک وی به‌صورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیل نیز مشتریان خود را فراموش نمی‌کند. پس از ثبت سفارشتان، کلید ساز به سمت شما راهی می‌شود و در کمتر از ۳۰ دقیقه در کنار شماست. 

در مناطق نزدیک به پارک وی نیز پرسنل کلید ساز سریعا به محل شما می رسند. مثلا در خیابان زعفرانیه سی دقیقه بعد از تماس با کلید سازی شبانه روزی زعفرانیه، کلید ساز در آدرس شما حاضر است.

هزینه خدمات کلید سازی پارک وی چقدر است؟

قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی پارک وی باتوجه‌ به نرخ مصوب اتحادیه کلید سازان شهر تهران محاسبه می‌شود. با انتخاب این کلید سازی با وجود دریافت خدمات 24 ساعته، کیفیت بالا، انجام خدمت در سریع ترین زمان ممکن، مبلغی منصفانه می پردازید.

برای کسب مشاوره و آگاهی از قیمت ها کافی است با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید.

 

در پایان به اطلاعتان می رسانیم که مجموعه امداد کلید علاوه بر پارک وی و مناطق اطراف آن، در همه نقاط شهر تهران خدمت رسانی می کند. امداد کلید تهران در تمامی کوچه و خیابان های پایتخت، کلید ساز سیار دارد. بنابراین در هر کجای تهران که باشید، نزدیکترین کلید ساز سیار را برای کمک به شما می فرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری