ساخت انواع سوئیچ کددار ماشین ایرانی

ساخت انواع سوئیچ کددار ماشین ایرانی

ساخت سوئیچ کددار از جمله کارهایی است که در زمان ساخت خودرو در مدل های مختلف ارائه شده است. به علت کد دار بودن این سوئیچ کار بسیار سخت و مشکلی در روی کلید و سویئچ ماشین ها نسبت به گذشته انجام می شود.

ساخت انواع سوئیچ کددار ماشین ایرانی

دسترسی به تجهیزات پیشرفته و تخصصی باعث شده تا ساخت سوئیچ کددار دارای اهمیت بسیار زیادی شود. از جمله اتفاقات نگران کننده و دلهره آور که ممکن است برای افراد مختلف به وقوع بپیوندد می توان به شکسته شدن کلید ماشین، گم شدن سوئیچ خودرو و یا دزدیده شدن آن اشاره کرد . امروزه شرکت‌ های زیادی در زمینه ساخت سوئیچ کددار وجود دارند که می توانند بهترین و سریع ترین خدمات تخصصی را ارائه دهند. این شرکت ها به خوبی قادرند مشکلات به وجود آمده از این حوادث را حل کنند.

ساخت سوئیچ کددار انواع خودرو

ساخت سوئیچ کددار برای پراید، 206 و انواع مختلف خودروهای دیگر از خدماتی است که در این زمینه انجام می شود. برای داشتن اطلاعات کافی و لازم درباره  نحوه طراحی و ساخت انواع سوئیچ کددار خودرو برای زمان هایی ضروری با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در زمان های دور وقتی به هر دلیلی مانند شکسته شدن کلید در جای استارت، جا ماندن کلید در یک مکان غیر قابل دسترس، گم شدن سوئیچ و … افراد سریع با مراجعه به یک کلیدساز قادر بودند سوئیچ جدید را تهیه کنند.

اما این روزها  با اضافه شدن امکاناتی مانند ریموت و سوئیچ کددار به انواع خودرو های ایرانی برای کنترل بدنه و همچنین قفل کردن درب خودرو در زمان های ضروری، احتیاج به یک مرکز تخصصی در این حیطه بیشتر از قبل احساس می شود.

نیاز به داشتن تجهیزات و آموختن روش‌ های جدید برای ساخت سوئیچ کددار در این سبک باعث شده تا ساخت سوئیچ خودرو بسیار حساس تر از قبل به نظر برسد. این امکانات حتی در بیشتر موارد بدون دسترسی به سوئیچ اصلی و غیر از نمایند گی های مجاز قابل ارائه به راننده متقاضی نیست.

سوئیچ کددار چیست؟

تا به این جا در مورد بخشی از خدمات و امکانات ساخت سریع سوئیچ کددار در زمان گم شدن آن صحبت کردیم. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که اصلا سوئیچ کددار چیست؟ مزایای ساخت سوئیچ کددار کدام است؟ انواع ساخت سوئیچ کددار خودرو چه می تواند باشد؟ نکات مهمی که در زمان ساخت سوئیچ کددار باید توجه کرد، کدام است؟ و…

در ادامه به تک تک این سوالات به صورت مفصل پاسخ خواهیم داد.

سوئیچ‌ های کد دار یک آپشن جدید هستند که توانستند به خوبی جایگزین مناسبی برای سوئیچ‌ های قدیمی انواع ماشین‌ ها باشند. از مزایایی که هر راننده ای را به نصب سوئیچ‌ کددار در روی خودرو خود ترغیب می کند می توان به بالا رفتن ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت آن اشاره کرد.

یک تراشه کامپیوتری درون سوئیچ‌ کددار جدید در زمان ساخت تعبیه می شود که با یک برنامه ریزی کاملا یونیک وغیر قابل کپی شدن تنها برای یک ماشین در سراسر دنیا می توان از آن به صورت شخصی استفاده کرد.

مزایای ساخت سوئیچ کددار

از مزیت ‌های ساخت سوئیچ کددار برای انواع مدل های ماشین می توان نیاز به کد در کنار سوئیچ و ضرورت دسترسی فردی به آن اشاره داشت.

بدون تردید اگر سارقی تصمیم به دزدیدن خودرو شما را داشت باید ساعت ها برای رمز گشایی آن وقت بگذارد. پس خیلی زود از کار خود دست کشیده و در این اقدام ناکام می ماند.

وقتی صحبت از ساخت سوئیچ کددار برای خودرو به میان می آید در حقیقت ما آن را به یک سیستم ضد سرقت با ایمنی بالا مجهز کرده ایم. این آپشن برای بالابردن امنیت درب‌های خودرو‌ طراحی شده است.

کد‌های تعریف شده در انواع این سوئیچ‌ های کددار قابلیت تغییر دادن را دارند. به عبارتی در زمان فروش یا واگذاری خودرو شخص قادر است سیستم امنیتی سوئیچ کددار را با یک کد تازه به مالک خودرو جدید ارائه دهد. مالک خودرو در زمان تحویل گرفتن خود می تواند یک رمز جدید و کاملا مخفی برای آن مشخص کند.

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در عصر جدید امکان ساخته شدن انواع سوئیچ های کددار خودرو و تجهیز آن به سیستم امنیتی به آسانی قابل انجام است. قابلیت تعویض و یا تغییر این نوع سوئیچ‌ ها برای ماشین‌ های گوناگون مانند ساخت سوئیچ پژو 206، پراید، هیوندا ، تویوتا، برلیانس، لیفان، 207، پژو پارس و …. امکان پذیر می باشد.

انواع ساخت سوئیچ کددار خودرو

ساخت انواع سوئیچ کددار ماشین ایرانی

در زمان گم شدن سوئیچ ماشین و یا شکستن و از بین رفتن آن بهترین اقدامی که باید انجام دهید این است که  با افراد متخصص و کار بلد در زمینه ساخت سوئیچ کددار تماس بگیرید. هر کاری غیر از این مورد تنها باعث زیاد شدن سردرگمی و استرس افراد می شود.

کارهای لازم برای جایگزین کردن سوئیچ کددار

تنها راهی که می توان به یک سوئیچ یدک کددار دسترسی پیدا کرد، کمک گرفتن از افراد متخصص بعد از پاک کردن اطلاعات قبلی و ارائه دادن یک کد جدید در زمان ساخته شدن سوئیچ کددار جدید است.

برای پیدا کردن و دسترسی به افراد متخصص و حرفه ای باید با نمایندگی های خودرو مورد نظر خود ارتباط بگیرید. البته انجام این امر نیاز به سپری شدن زمان طولانی برای درست شدن سوئیچ کددار جدید طلب می ‌کند. در کنار این موضوعات شما می توانید با شرکت ‌های سازنده معتبر برای خرید انواع سوییچ کددار و ریموت در ارتباط باشید و اگر در هر مرحله مشکلی برایتان پیش آمد با آن ها  در میان بگذارید.

نکات مهم درباره ساخت سوئیچ کددار

ساخت هر سوئیچ کدداری با توجه به مدل و نوع ماشین هر فردی با هم متفاوت است و هر کدام هزینه مخصوصی می تواند به خود اختصاص ‌دهد. ساخت سوئیچ خودرو مخصوصا وقتی از نوع کددار باشد نیاز به تخصص کافی و زیادی دارد که باید فرد حداقل دوره انجام این کار را گذرانده باشد. پس به شما توصیه می کنیم هیچ گاه این کار را به افراد غیر متخصص و ناکارآمد نسپارید و همیشه حتی اگر قرار باشد هزینه زیادتری را تقبل کنید با شرکت‌های معتبر در این حیطه یا با نمایندگی مجاز تولید سوئیچ کددار خودرو مشورت کنید.

در نهایت زمانی که نکات مهم ساخت سوئیچ خودرو را با بهترین انتخاب انجام دادید دیگر نگرانی از بابت خرابی و خدمات بعد از آن نخواهید داشت.

وقتی سوئیچ ماشین گم شد چه کار باید کنیم؟

گم شدن سوييچ ماشین برای هر راننده ای می تواند یک اتفاق ناراحت کننده باشد. اما به نظر شما بهترین کار برای جلوگیری از گم شدن سویئچ و پرداخت هزینه اضافه چیست؟ هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که سوئیچ ماشین به سرقت برود و یا گم شود، مخصوصا در زمانی که ما در مسافرت باشیم و دستمان به جایی بند نباشد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این مواقع روز خود را خراب نکنید، شما به راحتی می توانید در هر شهری که هستید با متخصصان در این زمینه تماس بگیرید. البته بهتر است که هیچ وقت سویئچ خود را گم نکنید!

در یک نظرسنجی مشخص گردید که 27 درصد از رانندگان بدون شک یک بار این دردسر را تجربه کرده اند. تحقیقات یک موسسه پژوهشی هم بیان کرد که یک نفر از 20 نفر راننده حتما سوئیچ ماشین شان دزدیده شده است.

با مراجعه به نمایندگی های مجاز خودرو می توانید به راحتی سوئیچ ماشین خود را بسازید. ولی این را فراموش نکنید که این کار می تواند برای شما دردسر و هزینه بسیار زیادی به دنبال داشته باشد. البته هزینه ها بسته به سال تولید خودرو، مدل خودرو و نوع کلید بستگی دارد.

اگر ماشین شما دارای کلید کددار بود، یعنی بدون شک فروشنده یک دستگاه را به خودروی شما متصل کرده و اطلاعات سوئیچ قبلی که قدیمی تر است را پاک می کند. سوئیچ جدید یک چیپ نو با برنامه ریزی دارد که در زمان تحویل ماشین به شما ارائه می شود.

بر خلاف مواقع قدیمی که کلید ماشین گم می شد، می توانستیم یک جایگزین برای آن بگذاریم، وقتی سویئچ ماشین دزدیده شود احتیاج به قفل جدید در کنار کلید داریم. همچنین باید ماشین را تا یک نمایندگی مجاز بکسل کنیم.

اگر مدل خودرو شما بالا بود تنها توسط سازنده می توان آن را جایگزین کرد، حتی از طریق ضمانت نامه خود می توانید در برخی موارد هم  تخفیف بگیرید. با خرید از یک نمایندگی معتبر می توانید اطلاعات خودرو خود را به همراه شناسه معتبر، عکس از سوئیچ ها  و …. دریافت کنید.

خدمات کلید سازی شبانه روزی

سخن آخر

وقتی سویئچ ماشین گم شود، برای ساخت دوباره آن بهترین انتخاب تماس گرفتن با یک کلید ساز شبانه روزی است. سفارش دادن سوئیچ ماشین به یک نمایندگی نا معتبر و غیر مجاز بسیار پر هزینه  بوده و دردسرهای زیادی به دنبال خود دارد.

نمایندگی های مجاز و کلیدسازهای سویئچ معتبر در تهران می تواند در سرتاسر مناطق این شهر در شمال ، جنوب، شرق و غرب حضور پیدا کرده و به محل اعزام شوند و کلید را در محل به شما تحویل دهد.

افراد متخصص به آسانی می توانند سوئیچ ماشین را دوباره با یک برنامه ریزی دقیق راه اندازی کنند.

در زمان های دور ساختن سوئیچ ماشین کار بسیار کم هزینه ای بود زیرا نیازی به کددهی نداشت. اما در ماشین های امروزی همه احتیاج به سوئیچ کددار دارند و به همین خاطر هزینه ساخت این وسیله برای ماشین های امروزی بسیار زیاد شده است.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری