باز کردن درب سمند

باز کردن درب سمند

باز کردن درب قفل شده سمند

سمند هم مثل پژو پارس روی پلتفرم X2000  پژو 405 طراحی و ساخته شده است.

ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در آغاز دهه هشتاد به بازار هدف ارائه شد تغییر زیادی نکرده است ولی مدل‌ های جدیدتری از آن مانند سمند ال ایکس EF7 با ظاهر جذاب تر روی کار آمد.

باز کردن درب سمند

این تفاوت ها در طراحی چراغ ‌های عقب و  قسمت پشتی  این خودرو بیشتر به  چشم می‌ خورد.

در نمای جلوی سمند از مجموعه‌ایی از چراغ‌ ها استفاده شده که در مدل‌ های قبلی آن وجود نداشت.

سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد توانسته بسیار قدرتمند ظاهر شود اما معمولا کمتر جوانی آن را در لیست علاقه‌ مندی خود قرار می دهد.

رنگ ‌بندی المان‌ های داخلی این خودرو از همان آغاز و تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای بوده که زیبایی قابل توجهی را برای آن به ارمغان می آورد.

جنس مواد استفاده شده برای تولید تجهیزات داخلی آن( مانند صندلی و روکش‌ها) از کیفیت تقریبا متوسطی برخوردار است.

استفاده کردن از فلاپ‌ های تزیینی با طرح های چوب باعث شده که مدل‌ های جدید نسبت به مدل‌ های قبلی زیباتر جلوه کند.

مهم ‌ترین خصوصیت قابل بیان آن که باعث می شود تا خانواده های پر جمعیت آن را برای خود خودرویی ایده‌آل تلقی کنند داشتن فضایی بزرگ در کابین آن مخصوصا در قسمت صندلی‌ های عقب خودرو می باشد.

بنابر این اگر شما هم اهل سفر با خانواده هستید و به دنبال خرید خودرویی مناسب و راحت به شما خرید سمند  را پیشنهاد می کنیم.

باز کردن درب قفل شده ماشین سمند

خیلی اوقات ممکن است برای هر یک از ما این  اتفاق ناگوار افتاده باشد که بنا به هر علتی سویچ خود را را گم کردیم یا داخل ماشین جا بگذاریم.

در این شرایط بهترین کار حفظ خونسردی خود و نداشتن نگرانی از باز شدن درب ها است.

زیرا امروزه جدا از وجود متخصصانی مانند تیم حرفه ای امداد کلید تهران، ترفند های بسیار جذاب و ساده و البته کاربردی برای این شرایط اضطراری وجود دارد.

برای مثال استفاده از نوار پلاستیکی، کیسه هوا، آویز لباس، بند کفش، برف پاک کن و…. در ادامه به بررسی یک مورد بسیار ساده از آن می پردازیم امیدواریم مطالب پیش رو مورد استفاده شما در شرایط بحرانی و پر استرس قرار گیرد.

حال شاید با خود فکر کنید که در صورت نداشتن تخصص و مهارت، ابزار و وسایل در امر باز کردن کلید چگونه می توان این کار را انجام داد.

ما در این مقاله به شما نشان می دهیم  تا با کمک تجهیزات هر چند کم مثل یک بند کفش یا هر نخ محکم دیگری به اندازه حدوداً دو متر طول و یک گره مشکل خودرو خود را حل کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر تا الان این مشکل را هیچ گاه تجربه نکرده اید با ما مراحل زیر را پیش بروید تا اگر روزی همین اتفاق خدایی ناکرده برای خود یا اطرافیانتان افتاد به کار خود مسلط بوده و با آگاهی وارد کار شوید.

۱) انتخاب بند: شاید این سؤال برایتان پیش بیاید طنابی یا بند مناسب برای این کار کدام است؟

در این موارد اگر بخواهیم دنبال یک بند مخصوص بگردیم واقعاً کار سختی و دشواری است پس راحت ترین و ساده ترین انتخاب در شرایط اضطراری، استفاده از بند کفش تان است که همیشه در دسترس می باشد و به آسانی می توانید به کار بگیرید، ولی اگر در جلوی درب منزل هستید یا جایی که به یک بند محکم و ترجیحاً نازک تر (نه خیلی) که مقداری لیز هم باشد و به راحتی سر بخورد، آن را انتخاب کنید.

در زمانی که اندازه بند نسبتاً بلند و حدود دو متر بود، برای انجام این کار کفایت می کند.

۲) بند را به صورت اصولی گره بزنید: بعد از تهیه کردن بند باید در ابتدا یک گره در وسط آن بزنید.

اما این گره چگونه باشد؟ اصلاً نگران نباشید ما به شما طرز صحیح و اصولی گره زدن این بند را هم آموزش می دهیم تا به سهولت و آسانی همین الان با چند بار تمرین کردن بتوانید آن را یاد بگیرید.

برای زدن این گره تنها باید در وسط دو بند یک دایره تاب خورده به وجود آورید و بعد یکی از دو سمت را به داخل این دایره ببرید، در آخر با کشیدن طرفین، گره به وجود می آید.

ویژگی و خصوصیت مهمی که برای این گره می توان بیان کرد سهولت در تنظیم شدن آن است. به این شکل که شما با کشیدن طرفین دایره گره ای که به تشکیل دادید، می توانید گره را کوچک تر و تنگ تر کنید.

۳) گره بعد از آماده شدن بهتر است از کنار ها یا گوشه درب خودرو سمند به داخل هدایت شود: بعد از آماده کردن گره باید آن را به درون ماشین برد  تا بتوانیم درب ها را باز کرده و سویئچ را برداریم.

برای این هدف بهتر است کمی با صبر و حوصله وارد عمل شوید زیرا این کاملاً امری طبیعی است که هر فردی برای دفعات اول با مشکل بخورد کند. برای بهتر نتیجه گرفتن بهتر است از فرد دیگری در کنار خود کمک بگیریم باشد تا کار را کمی آسان تر و سریعتر جلو برد.

در آغاز کار از گوشه درب طرف شاگرد یا درب های عقب (بهتر است از درب راننده نباشد زیرا سیم های زیادی داخل آن به کار رفته و احتمال صدمه دیدن بیشتر است.) به آهستگی بند و گره آن را داخل کنید جوری که گره کوچک نشود.

از دوستتان بخواهید با دقت کمی بین بدنه و درب خودرو فاصله ایجاد کند تا با این کار آسان تر، بتوان بند را به داخل برد.

۴) طرفین گره را به دو سمت درب ببرید: بعد از وارد شدن گره، حالا با احتیاط طوری که گره کوچک نشود از دو سمت، سر بلند گره را به دو سمت درب سمند هدایت کنید تا گره دقیقا در وسط قرار بگیرد و کم‌کم و آهسته با حرکت دادن و نزدیک شدن دو طرفین گره به سمت دکمه باز کننده قفل در داخل خودرو آن را روی قفل به طور کامل سوار کنید.

۵) دو طرف گره را پس  از آن که کشیدید با احتیاط و آهسته دور دکمه قفل محکم نمایید: پس از انجام این حرکات با آهستگی ولی احتیاط گره را به دکمه قفل نزدیک کنید به نحوی که دو سمت آن دور دکمه قفل محکم شود. بعد با دقت آن را بکشید و زمانی که مطمئن شدید که واقعاً گره محکم شد دکمه را طرف بالا هدایت کرده و درب را به همین راحتی و آسانی باز کنید.

باز کردن درب سمند

مزایای خودروی سمند

اگر بخواهیم از نظر تجربه و دیدگاه  مهندسی به خودروی سمند نگاه کرده و نظر خود را در مورد مزیت‌ های  آن بیان کنیم، می توان به موارد زیر به صورت لیست وار اشاره ای کرد:

– داشتن جای بسیار زیاد

– نسبت به دیگر خودروهای داخلی دارای صندوق عقب بسیار بزرگ

– داشتن شتاب ‌گیری عالی نسبت به خودروهای داخلی

– مصرف کم سوخت در مقایشه با قدرت و وزن خودرو

– دارای شاسی بسیار محکم‌

– دارای ایربگ مطمن

– مجهز به  چراغ‌ های بزرگتر، سیستم ترمز EBD ، سیستم ترمز ABS، ECU دقیق‌ تر

– دارای فرمان تمام هیدرولیک

– مجهز به صندلی های بسیار راحت نسبت به خودروهای داخلی

– کارکرد کولر و بخاری بسیار عالی

– مقاومت بسیار در برابر پیچ‌ های تند با سرعت مطمن

– داشتن موتور بسیار قدرتمند و مقاوم

– سیستم خنک کننده بهتر نسبت به خودروهای داخلی

– مجهز به سیستم ضد سرقت به روزتر

معایب خودروی سمند

اگر بخواهیم به چشم یکی از  منتقدان سخت گیر به این خودروی دهه هشتادی نگاهی کرده و نظر خود را اعلام کنیم باید به موارد زیر به عنوان معایب این خودرو اشاره کرد:

– قیمت بالای خرید نسبت به کیفیت

– طراحی غیرحرفه‌ای بدنه

– امکانات کم داخلی خودرو

– نداشتن زیبایی ظاهری

– داشتن هزینه های بالایی برای تعمیر نسبت به خودروهای دیگر

– داشتن  چرخ‌ های غیراستاندارد

– جمع شدن بیش از اندازه بدنه در زمان تصادفات

– باز نشدن ایربگ‌ها در مواقع ضروری (در برخی موارد)

– داشتن طول بلند خودرو

– آیرودینامیک بسیار کم خودرو

خدمات کلید سازی شبانه روزی

کلام آخر

در مجموع علت های زیادی می تواند وجود داشته باشد که با توجه به آن ها و طبق آگاهی و مهارت، درب ماشین بدون در دسترس بودن کلید باز می شود.

طبق توضیحات بالا و روشی که با هم برای باز کردن درب سمند مرور کردیم، درست است که به نظر کاری ساده و عملی باشد ولی ما به عنوان متخصصین این راه به شما اکیداً توصیه می کنیم در صورتی که آگاهی های لازم، اصولی، صحیح و تمرین کافی را ندارید به هیچ  وجه دست به انجام این کار نزنید و تا قبل از اینکه مشکل شما چند برابر شود از یک کلید ساز یا تعمیرکار قفل خودرو کمک بخواهید زیرا قفل ها در حقیقت باعث تضمین امنیت خودرو سمند شما در مقابل خطرات دیگر مانند سرقت است.

امداد کلید تهران با داشتن سابقه طولانی و مفید و با خدمت گیری بهترین نیروهای متخصص و با تجربه، در زمینه باز کردن درب همه خودرو ها و از جمله سمند، در همه ایام هفته آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. امداد کلید تهران همه سعی و تلاش خود را داشته تا با ارائه کردن تمامی خدمات با بالاترین کیفیت و در کمترین هزینه یاری گر مشکل شما باشد. ما در امداد کلید تهران با تعهدی که در مقابل همه شما داریم این اطمینان را به طور کامل می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن که به نظرتان برسد به محل رسده و تا حل شدن کامل مشکلتان در کنار شما باشیم.

ما در امداد کلید تهران با ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق تهران در چهار جهت اصلی بصورت کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران و کلید سازی شبانه روزی جنوب تهران و حتی ما با کلمه کلید سازی شبانه روزی آماده ارائه خدمات توسط متخصصین خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس فوری